ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΔΕΛΤΑ ΑΞΙΟΥ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥΛΙΩΝ ΣΤΟ ΔΕΛΤΑ ΓΑΛΛΙΚΟΥ – ΨΑΡΟΚΑΛΥΒΕΣ, ΜΥΔΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΔΕΛΤΑ ΛΟΥΔΙΑ

δελτα5

Την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο κέντρο πληροφόρησης στο Εθνικό Πάρκο στο Δέλτα Αξιού. Εκεί μας υποδέχτηκαν οι κ. Κορίνα Μπέμπη και Στέλλα Αναγνώστου οι οποίες πραγματοποίησαν τις δράσεις περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με βιωματικά και διαδραστικά παιχνίδια. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τον υδροβιότοπο στο Δέλτα Γαλλικού για την παρατήρηση πουλιών (φλαμίνγκο, πελαργοί, βαρβάρες, πάπιες, κ.ά.). Έπειτα επισκεφθήκαμε το Δέλτα Λουδία στις ψαροκαλύβες όπου μας υποδέχτηκε ο κ. Στέργιος Περηφανόπουλος, Μυδοκαλλιεργητής. Οι μαθητές πληροφορήθηκαν τα πάντα για τις μυδοκαλλιέργειες και ο κ. Περηφανόπουλος μας ξενάγησε στις ψαροκαλύβες και στον χώρο του λιμανιού και των καϊκιών.  

δελτα1  δελτα4    δελτα6  δελτα3  δελτα2 1  δελτα7

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | Ετικέτες: , | Γράψτε σχόλιο

ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ – 25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

παρ4

Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες μας για την άψογη παρουσία τους στην παρέλαση καθώς και στην εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κα. Ρούσου Κων/να η οποία συνόδευε το τμήμα παρέλασης και στην εκπαιδευτικό κα. Ρακοπούλου Βασιλική η οποία συνόδευε τους μαθητές/τριες των Α΄, Β΄ τάξεων.  Η παρουσία όλων των μαθητών μας, και στα τμήματα των συλλόγων, στον Πολιτιστικό Σύλλογο Κλειδίου ο «Φίλιππος» και στον Αθλητικό Σύλλογο «Εθνικός Κλειδίου» μας συγκίνησε ιδιαίτερα και μας γέμισε περηφάνεια!!!

παρ3  παρ5  παρ8  παρ7  παρ2  παρελαση1

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

αγγλικα 1

Η Διευθύντρια, Παυλίδου Βικτωρία, ως εκπαιδευτικός ΠΕ06 της Αγγλικής δώρισε στο σχολείο βιβλία στην Αγγλική Γλώσσα για τον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης με ξενόγλωσσα βιβλία και την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στους μικρούς μαθητές. Ευελπιστούμε ότι η δημιουργία της Αγγλικής Γωνιάς θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών και θα ακολουθήσει η δημιουργία και άλλων ξενόγλωσσων (Γερμανικών & Γαλλικών) κατηγοριών για την πολιτιστική ενδυνάμωση των μαθητών μας!

Κατηγορίες: ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ | Ετικέτες: , | Γράψτε σχόλιο

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 5 ΩΡΩΝ – Θέμα «Επαγγελματική εξουθένωση: Πρόληψη κι αντιμετώπιση» από την εκπ/κό Γεγγενίδη Αναστασία

νατ8

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση 5 ωρών από την εκπαιδευτικό Γεγγενίδη Αναστασία με θέμα “Επαγγελματική Εξουθένωση: Πρόληψη & Αντιμετώπιση”

Η ενδοσχολική επιμόρφωση ξεκίνησε με βιωματικό τρόπο καθώς ζητήθηκε αρχικά από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς να προσδιορίσουν οι ίδιοι την έννοια και τις αιτίες της επαγγελματικής εξουθένωσης. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη σχολική μονάδα και συζητήθηκαν τα συμπεράσματα που προέκυψαν. Αφού αναζητήθηκαν οι αιτίες και τα συμπτώματα της επαγγελματικής εξουθένωσης, αναλύθηκαν με σχετικά παραδείγματα μέθοδοι διαχείρισης άγχους και καταστάσεων (Στρατηγικές αντιμετώπισης στόχων, διαχείρισης συγκρούσεων και αρνητικών συναισθημάτων, Τεχνική αυτόματης καταγραφής σκέψεων).

ΝΑΤΑΣΑ1  ΝΑΤ5

Στην ενότητα σχετικά με την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών αναπτύχθηκαν τεχνικές θέσπισης ορίων, ενίσχυσης των δυνατών μας σημείων, καλλιέργειας της θετικής σκέψης, ανάπτυξης της συναισθηματικής μας νοημοσύνης και αποτελεσματικότερης επικοινωνίας. Παράλληλα αναζητήθηκαν εσωτερικές και εξωτερικές πηγές έμπνευσης, ενθάρρυνσης και καθοδήγησης, παρουσιάστηκαν τεχνικές χαλάρωσης και τονίστηκε η σημασία της άσκησης στη φύση στην ενίσχυση της ενσυνειδητότητας (midfulness).

ΝΑΤΑΣΑ2  ΝΑΤΑΣΑ4

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της ανθεκτικότητας και της ευημερίας των εκπαιδευτικών αξιοποιήθηκαν παραδείγματα αξιοποίησης της τέχνης για την ψυχική ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, αναλύθηκαν τρόποι καλλιέργειας της ενσυναίσθησης, αναγνώρισης των συναισθημάτων και τονίστηκε η ανάγκη συναισθηματικής, ψυχικής και σωματικής ισορροπίας ως βασικά στοιχεία ενός ενδυναμωμένου εκπαιδευτικού. Τόσο μέσα από την παρουσίαση της εκπαιδευτικού όσο και μέσα από τα βιωματικά εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης, οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας προβληματίστηκαν σχετικά με ένα θέμα γνωστό μεν που συχνά όμως προσπερνούμε μη δίνοντας τη σημασία και την αξία που πρέπει. Η επιμόρφωση συνεχίστηκε με συζήτηση για την έννοια της ευημερίας στο σχολείο και τρόπους για να την πετύχουμε ατομικά, εκπαιδευτικοί και μαθητές αλλά και συνολικά ως σχολική κοινότητα.

ΝΑΤΑΣΑ3  ΝΑΤ6

Τέλος, συζητήθηκαν οι εμπειρίες εκπαιδευτικών σχετικά με την πειραματική εφαρμογή στην σχολική τάξη πολλών από τις ανωτέρω τεχνικές και μεθόδους που αφορούν στη διαχείριση του άγχους, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της αυτογνωσίας και της αποτελεσματικότερης επικοινωνίας.

ΝΑΤ7  νατ8

ΔΡΑΣΕΙΣ 1ου ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

 «Επαγγελματική εξουθένωση…δηλαδή; Υπάρχει λύση;»

  1. Διερεύνηση/καταγραφή απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με την έννοια της Επαγγελματικής Εξουθένωσης
  2. Ανάλυση/παρουσίαση αποτελεσμάτων στην ολομέλεια-συζήτηση
  3. Συζήτηση στο πλαίσιο της μικρο-ομάδας σχετικά με την εφαρμογή καλών πρακτικών διαχείρισης άγχους στη σχολική τάξη και γενικότερα στα πλαίσια του σχολείου.
  4. Διάχυση-διαμοιρασμός «καλών πρακτικών» στην ολομέλεια

ΔΡΑΣΕΙΣ 2ου ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

«Βιώνω τις αλλαγές στο σχολείο του σήμερα»

  1. Ατομική εργασία: καταγραφή από τον κάθε εκπαιδευτικό της γνώμης του σχετικά με τις σημαντικότερες αλλαγές που έχουν συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης.
  2. Εργασία στα πλαίσια της μικρο-ομάδας: αφού γίνει ορισμός εκπροσώπου στην κάθε ομάδα, γίνεται καταγραφή των 3 πιο σημαντικών αλλαγών από αυτές που προηγουμένως καταγράφηκαν και ακολουθεί σχολιασμός στην ολομέλεια.
  3. Εργασία στα πλαίσια της ολομέλειας:

-έπειτα από προσωπική διεργασία αναφορικά με τα συναισθήματα που προκαλούν στον εκπαιδευτικό οι προαναφερθείσες αλλαγές, γίνεται καταγραφή τους στα πλαίσια της μικρο-ομάδας χωρίς, ωστόσο, να ακολουθήσει σχολιασμός.

-Στη συνέχεια η συντονίστρια προτείνει: «Αναφέρατε τις δράσεις και τις ενέργειες που πραγματοποιείτε για να περνάτε ευχάριστα και δημιουργικά στο σχολείο με τους συναδέλφους σας, τα παιδιά ή οποιονδήποτε άλλο φορέα. Ποιοι σας ενισχύουν ώστε βιώνετε θετικά συναισθήματα; Γράψτε δύο προτάσεις, αφού προηγηθεί συζήτηση στην ομάδα».

Δόθηκε η ευκαιρία να στοχασθεί ο καθένας μόνος του και να εμπλουτίσει το έργο της ομάδας του και στη συνέχεια της ολομέλειας με τη σκέψη, τη θέση, το συναίσθημά του και την εμπειρία του.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

25μΑ

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024 τιμήσαμε την έναρξη της Επανάστασης του 1821, το μεγαλύτερο ιστορικό γεγονός της νεότερης ιστορίας μας, αφού με αυτήν το έθνος μας κατόρθωσε να αποκτήσει κρατική υπόσταση.

Τη σχολική γιορτή μας τίμησαν με την παρουσία τους η Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας κα. Γώτη Ευθυμία, ο αντιδήμαρχος Σακαλής Δημήτριος, η πρόεδρος της κοινότητας κα. Γιάγκου Καλλιόπη και οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας. Η κα. Γώτη στην ομιλία της αναφέρθηκε στη σημασία των ιστορικών γεγονότων, στην εξωστρέφεια της σχολικής κοινότητας και στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των μικρών μαθητών μέσα από τις δραματοποιήσεις ιστορικών γεγονότων.

25μ17    25μ14   25μ16   25μ9

Οι μαθητές/τριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων παρουσίασαν δραματοποιημένα στιγμιότυπα της Επανάστασης, αποδίδοντας μια σύντομη ιστορική αναδρομή των σημαντικότερων γεγονότων και ερμηνεύοντας ρόλους σημαντικών προσώπων που έχουν μείνει στην ιστορία ως παραδείγματα ηρωισμού και αυτοθυσίας.

25μ4  25μ12  25μ5  25μ6  25μ7  25μ8

Την επιμέλεια της γιορτής είχαν οι εκπαιδευτικοί Τσιριπίδης Ιωάννης και Φερενίδης Χρήστος. Την επιμέλεια του χορωδιακού σχήματος είχαν οι εκπαιδευτικοί Γεγγενίδη Αναστασία, Φερενίδης Χρήστος και Σαββίδου Χαρίκλεια. Την επιμέλεια του χορευτικού τμήματος είχε η εκπ/κός ΠΕ11 Ρούσου Κων/να 

25μ10  25μ11  25μ13   25μΒ

Θερμά συγχαρητήρια στους μικρούς ηθοποιούς και στους εκπαιδευτικούς που με την καθοδήγησή τους υλοποιήθηκε η ωραία γιορτή μας!

25μ3  25μ225μ1

Χρόνια πολλά στην πατρίδα, Χρόνια πολλά στους Έλληνες!

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΔΡΑΣΗ «ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ για τον ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ της ΑΚΤΙΝΑΣ της ΓΗΣ» – 2024

πει2

Οι μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σήμερα 21/3, ημέρα της εαρινής ισημερίας, στην Πανελλήνια δράση που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ένωση Φυσικών Επιστημών, σε συνεργασία με τη σχολική σύμβουλο ΠΕ70 κα. Μαρία Κοτσακώστα και το Ινστιτούτο Αστρονομίας, Αστροφυσικής, Διαστημικών Εφαρμογών & Τηλεπισκόπησης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών με θέμα το «Πείραμα του Ερατοσθένη».

Πρόκειται για ένα πείραμα που εκτέλεσε ο αρχαίος Έλληνας μαθηματικός και αστρονόμος Ερατοσθένης, κατά το οποίο υπολόγισε την περιφέρεια της Γης με ελάχιστη απόκλιση τον 3ο αιώνα π.Χ. Το πείραμα έχει τεράστια παιδαγωγική αξία γιατί αποδεικνύει τη σπουδαιότητα της Μαθηματικής σκέψης και των συλλογισμών.

Για αυτό το λόγο, η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κα. Κοτσακόστα Μαρία σε συνεργασία με τον Δρ. Λαζούδη Άγγελο πραγματοποίησαν επιμορφωτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων Ε΄ και Στ΄ για τη μεγαλύτερη κατανόηση και επιτυχία του Πειράματος.

πειρ1  πει3

Το Πείραμα συγκαταλέγεται στα 10 πιο όμορφα επιστημονικά πειράματα στην ιστορία της Φυσικής. Την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, ο Ήλιος βρίσκεται ακριβώς πάνω από τον Ισημερινό της Γης, με αποτέλεσμα η νύχτα και η μέρα να έχουν ίση διάρκεια σε οποιοδήποτε σημείο της γης. Έτσι, γνωρίζοντας τον τόπο που ο ήλιος ρίχνει τις ακτίνες του κατακόρυφα είναι ιδανικές συνθήκες για το Πείραμα του Ερατοσθένη.

πει4  πει5

Οι μαθητές/τριες, αφού πρώτα παρακολούθησαν ένα βίντεο ως αφόρμηση, μιλήσαν για τις γεωγραφικές συντεταγμένες, προσδιόρισαν τις συντεταγμένες του σχολείου μέσω earth google & google maps, βάσει αυτών την αντίστοιχη περιοχή στον Ισημερινό με το ίδιο γεωγραφικό μήκος και πόσα χιλιόμετρα απέχουμε από αυτήν.

πει6  πει7

Στη συνέχεια οι μαθητές πραγματοποίησαν το ίδιο πείραμα στην αυλή του σχολείου υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους κ. Τσιριπίδη Ιωάννη και Φερενίδη Χρήστο. Συγκεκριμένα, χωρισμένοι ανά ομάδες, μέτρησαν το μήκος της σκιάς μιας ράβδου και ακολουθώντας τη μέθοδο του Ερατοσθένη κατάφεραν να προσεγγίσουν το μήκος της περιφέρεια της Γης. Σκοπός της δράσης ήταν η εμπλοκή των μαθητών/τριών στην πειραματική διαδικασία, η συνεργασία και η εξαγωγή συμπερασμάτων μέσα από την παρατήρηση.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΟΙ ΑΤΑΚΤΕΣ ΝΟΤΕΣ» της ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ

ΡΑΚ3

Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές ευχαριστούν θερμά την εκπαιδευτικό και συγγραφέα κα. Ρακοπούλου Βασιλική για τη δωρεά του βιβλίου της «οι Άτακτες Νότες» για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης του σχολείου μας. Το βιβλίο είναι μια ιστορία για τη Δυσλεξία σε εικονογράφηση της Βίκυς Δελή από τις εκδόσεις Αποστακτήριο. Το βιβλίο είναι μεταφρασμένο και στην Αγγλική Γλώσσα. Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο και ο Μέλοντι, το γλυκό καναρινάκι, ο ήρωας του βιβλίου να κατακτήσει τις καρδιές όλων.

ΡΑΚ2  ΡΑΚ1

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ | Ετικέτες: , | Γράψτε σχόλιο

ΚΙΝΗΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΒΕΡΟΙΑΣ

ΚΙΝΗΤΗ1

Την Τετάρτη 20/03/2024 η κινητή βιβλιοθήκη του Δήμου Βέροιας επισκέφτηκε το σχολείο μας και η μαθητές μας την υποδέχτηκαν με ιδιαίτερη χαρά! Είναι υπέροχο που η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας βρίσκεται κοντά στους μαθητές σε απομακρυσμένες περιοχές και παρέχει τις υπηρεσίες της προσφέροντας ενημέρωση, ψυχαγωγία και δια βίου μάθηση στην εκπαιδευτική κοινότητα!

ΚΙΝΗΤΗ2  ΚΙΝΗΤΗ3  ΚΙΝΗΤΗ1

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Ετικέτες: , | Γράψτε σχόλιο

ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ με θέμα «1821»

βιβλια2

Την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024 η έκπληξη των μαθητών του σχολείου μας ήταν απερίγραπτη όταν παρέλαβαν μία βαλίτσα. Όταν την άνοιξαν εντυπωσιάστηκαν από τη συλλογή βιβλίων που αντίκρυσαν με θέμα «1821».

 Το σχολείο μας για 2η φορά συμμετέχει στο πρόγραμμα «Βιβλία σε Ρόδες» σε συνεργασία με την Α/θμια εκπαίδευση Ημαθίας. Τα Βιβλία σε Ρόδες είναι μικρές, κινητές, δανειστικές και θεματικές βιβλιοθήκες από το 2012 που ξεκίνησαν το ταξίδι τους σε όλη την Ελλάδα. Η συγκεκριμένη θεματολογία παρουσιάζει στους μικρούς αναγνώστες το 1821 μέσα από διαφορετικές αναγνωστικές διαδρομές, παιδικά μυθιστορήματα, ιστορικές βιογραφίες, μυθιστορήματα, βιβλία γνώσεων, κ.ά. Η βαλίτσα θα παραμείνει στο σχολείο για 4 εβδομάδες.

Ένας από τους στόχους του σχολείου μας είναι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας των μικρών μαθητών μας ώστε μέσω της λογοτεχνίας να αναπτύξουν την «συνθήκη ενεργητικής ανακάλυψης», να πάρουν ερεθίσματα, να ερευνήσουν, να ερμηνεύσουν και να συγκρίνουν εποχές και να αναπτύξουν την κριτικής τους σκέψη!  

βιβλια1     ΒΙΒΛΙΑ3   βιβλια2   ΒΙΒΛΙΑ4

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ | Ετικέτες: , , | Γράψτε σχόλιο

ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ

ΤΣΙΛΒΕΛΗ ΖΩΗ

Οι μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί και η Διευθύντρια ευχαριστούν θερμά την εκπαιδευτικό Τσιλβελή Ζωή, ΠΕ08 Εικαστικό, για τη δωρεά βιβλίων για τον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης. Η προσπάθεια ενίσχυσης της σχολικής μας Βιβλιοθήκης αποτελεί για τη σχολική μας κοινότητα υψηλό στόχο και η αξιέπαινη πράξη της εκπαιδευτικού συναδέλφου μας γεμίζει ελπίδα και αισιοδοξία για την ενίσχυση και την προώθηση της φιλαναγνωσίας στους μαθητές μας. Η δωρεά περιλαμβάνει 14 τόμους ελληνικής μυθολογίας (εκδόσεις Σίγμα), 14 τόμους σχολικής εγκυκλοπαίδειας με τίτλο «Γνωρίζω το χθες, το σήμερα, το αύριο» και την Αργοναυτική Εκστρατεία (εκδόσεις Στρατίκη)

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΝΕΑ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ