Εκδρομή και αποκριάτικη εκδήλωση

Μαρ 20168

Την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου το σχολείο μας επισκέφθηκε το αρχαιολογικό Μουσείο των Μυκηνών, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά  σημαντικά ευρήματα και να έρθουν σε επαφή με τον μυκηναϊκό πολιτισμό. Στη συνέχεια ,οι μεγαλύτερες τάξεις επισκέφτηκαν την Πύλη των Λεόντων και τον αρχαιολογικό χώρο.

_20160308_203519

 

Μετά την επίσκεψη ,οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να κατασκευάσουν τη δικιά τους πήλινη κούκλα,πιστό αντίγραφο μυκηναϊκού ευρήματος, σε παραπλήσιο εργαστήριο κεραμικής τέχνης.

 

 

Τα παιδιά πειραματίστηκαν με τον πηλό και αυτοδημιούργησαν .

 

 

_20160303_154310

DSC_0126Την Πέμπτη 3 Μαρτίου  το σχολείο μας γιόρτασε την Τσικνοπέμπτη. Σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χάρη στην αμέριστη βοήθεια και συνεργασία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος ετοίμασε και πρόσφερε στους μαθητές  τα εδέσματα που η ημέρα απαιτεί, τα παιδιά ντύθηκαν με τις αποκριάτικες στολές τους, πέταξαν τις αυτοσχέδιες σαϊτες τους και τον χειροποίητο χαρταετό . Και του χρόνου!

Σχολές Γονέων – Ομάδες Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Γονέων

Φεβ 201623

KΕΝΤΡΟ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ, ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Ταχ. Δ/νση: Αδριανουπόλεως 14 & Θερμογιάννη
Τ.Κ. – Πόλη: 21100 – ΝΑΥΠΛΙΟ
Τηλ.: 2752096065-66
Fax: 2752096067

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό, στα πλαίσια λειτουργίας του Κ. Ε. Δ. Δ. Υ. Αργολίδας, οργανώνει Σχολές Γονέων – Ομάδες Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Γονέων. Ο στόχος των ομάδων είναι η υποστήριξη των γονέων, δηλαδή η ενθάρρυνση και η παρότρυνσή τους, προκειμένου να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα, να μοιραστούν κοινούς προβληματισμούς σε θέματα που αφορούν τόσο τη σχέση τους με τα παιδιά τους όσο και τις διαπροσωπικές τους σχέσεις γενικότερα, να λάβουν πληροφόρηση και γνώση ώστε να γίνουν πιο λειτουργικοί στην άσκηση του γονικού ρόλου. Στη συνέχεια μέσα από βιωματικές τεχνικές (Ψυχοπαιδαγωγικές, Παιγνιοθεραπείας και Συστημικής Ψυχοθεραπείας κ.α.) να ανακαλύψουν καινούριες δυναμικές στην οικογένεια και να βοηθηθούν ανάλογα.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
• Στάδια ανάπτυξης παιδιού
• Δομή και δυναμική οικογένειας
• Σχέση Γονέα- Παιδιού
• Διαχείριση και έκφραση συναισθημάτων
• Θέματα αυτοαντίληψης
• Θέματα συμπεριφοράς (αρνητική, εναντιωματική, επιθετική συμπεριφορά)
• Οριοθέτηση/ Ζητήματα πειθαρχίας
• Διαδίκτυο
• Προγραμματισμός και Οργάνωση μελέτης
• Γενικές και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
• Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες μαθητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Συντονιστές: Εξειδικευμένοι Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί του Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.

Οι ομάδες θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στο χώρο του Κ .Ε. Δ. Δ.Υ.
Αργολίδας και ώρα 16:30μ.μ. – 18:00μ.μ. και 18:30μ.μ. – 20:00μ.μ.

Σε κάθε συνάντηση αναπτύσσεται ένα συγκριμένο θέμα συζήτησης που αφορά την ανάπτυξη των παιδιών και της σχέση γονέα- παιδιού.

Η συμμετοχή στις Ομάδες είναι ΔΩΡΕΑΝ.
• Η καταληκτική ημερομηνία συμμετοχής είναι 28 Φεβρουαρίου 2016. Δηλώσεις συμμετοχής στο χώρο του Κ. Ε. Δ. Δ. Υ. αυτοπροσώπως ή τηλεφωνικά στο 27520 96065- 66.
• Η προσέλευση στις συναντήσεις είναι απαραίτητη εκτός σοβαρού απροόπτου.
• Ο κύκλος του προγράμματος αποτελείται από 10 συναντήσεις.
• Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων ανά ομάδα είναι 12 άτομα.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Ο Προϊστάμενος του ΚΕ.Δ.Δ.Υ Αργολίδας
Μιχαλόπουλος Γεώργιος

Προστατευόμαστε από τη γρίπη

Ιαν 201627

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ-page0001Νέο Έγγραφο του Microsoft Word (2)-page0001

ΠΛΥΣΙΜΟ ΧΕΡΙΩΝ_ΑΦΙΣΑ-page0001

Χριστουγεννιάτικες εργασίες

Ιαν 201612

DSC_1111Κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων διακοπών το σχολείο μας άλλαξε όψη. Προχωρώντας στην επόμενη φάση ωραιοποίησης των χώρων μας ,πραγματοποιήσαμε ελαιοχρωματισμό στις αίθουσες των δύο κτιρίων καθώς και στην πρόσοψη του παλαιού κτιρίου υποδεχόμενοι με τον καλύτερο τρόπο τη νέα χρονιά.  Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους φίλους του σχολείου, χάρη στην αμέριστη βοήθεια των οποίων πραγματοποίησαμε την παρέμβαση αυτή. Όμως δεν τελειώσαμε εδώ…..η επόμενη φάση είναι ήδη καθοδόν.

 

DSC_1109 DSC_1112 (2) DSC_1114 DSC_1115

Δεκ 201523

ευχες 2

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

Δεκ 201515

imagesΤο σχολείο μας θα πραγματοποιήσει σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Κιβερίου την Χριστουγεννιάτικη γιορτή ,την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015 και ώρα 18:00, στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του Ι.Ν. της Κοίμησεως της Θεοτόκου.

Ενημέρωση Α’ τριμήνου

Δεκ 201515

κατάλογοςΤην Παρασκευή 18/12/2015 θα γίνει ενημέρωση των γονεών-κηδεμόνων των μαθητών του σχολείου μας με την ευκαιρία της λήξης του Α΄ τριμήνου.

Για τις Α’ και Β’ τάξεις η ενημέρωση θα γίνει στις 12:30

Για τις υπόλοιπες τάξεις η ενημέρωση θα γίνει στις 13:20 και θα δοθούν οι τίτλοι Πρόοδου.

Το αστέρι της ευχής

Δεκ 201515

-----------------------Το σχολείο μας συμμετέχει στην προσπάθεια του  Make a Wish,ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού ο οποίος μέσα από την εθελοντική προσφορά δύο ευρώ για το Αστέρι της Ευχής, πραγματοποιεί ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες και παθήσεις. Περισσότερες πληροφορίες εδω και στις ανακοινώσεις που μοιράστηκαν στα παιδιά του σχολείου.

Δημιουργώντας από το μηδέν

Δεκ 20158

_20151205_115655Για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια τοποθετήθηκε στο σχολείο μας καθηγητής Πληροφορικής στο Ολοήμερο Τμήμα.Αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα της έλλειψης εργαστηρίου υπολογιστών με αυτοσχεδιασμό και μεράκι.Χάρη στις ικανότητες και την διάθεση του κ Ιωσήφ Μήτσουλα στήθηκε από το μηδέν ένα αξιόλογο και λειτουργικό εργαστήριο.Επιδιορθώνοντας υπολογιστές που βρίσκονταν σε καθεστώς απομαχίας, αξιοποιώντας υλικό που ήταν στη διάθεση μας και με μηδενικό κόστος ο κ. Μήτσουλας έχει την ικανότητα να μυήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες στα άδυτα της τεχνολογίας, στις βασικές αρχές της πληροφορικής και στην ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Οικονομικό κόστος μηδέν, εκπαιδευτικό όφελος τεράστιο!

_20151205_115355 _20151205_120100

Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία

Νοέ 201517

politexneio1_madata_641867366Το σχολείο μας σήμερα τίμησε την επέτειο του Πολυτεχνείου με μια εκδήλωση μνήμης από τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων παρουσιάστηκαν βιντεοπροβολές, ποιήματα και τραγούδια για τον αλησμόνητο αγώνα των φοιτητών,και όχι μόνο,του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του ΄73.

Η εκδήλωση μνήμης ήταν αφιερωμένη στους ανώνυμους αγωνιστές για την πτώση της Χούντας, σε αυτούς που δεν πέθαναν μιας και δε λησμονήθηκαν ποτέ!

Tης Δικαιοσύνης ήλιε νοητέ

Βάζοντας χρώμα στη ζωή μας

Νοέ 20159

DSC_1086Το σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση ωραιοποίησης των χώρων του Σχολείου μας. Με κύριους πρωτεργάτες γονείς των μαθητών/τριων μας, ο προαύλιος χώρος και σκάλες του σχολείου ζωντάνεψαν και απο εδώ και στο εξής θα στέλνουν τα μηνύματά τους σε όλους τους μαθητές αλλά και τους επισκέπτες.

Τις πιο θερμές ευχαριστίες μας στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που εθελοντικά ανέλαβε και έφερε εις πέρας το έργο αυτό,με τα εξαιρετικά αποτελέσματα που όλοι διέκριναν.

Οι παρεμβάσεις θα έχουν συνέχεια…..

12208807_10205047399760810_1727997175266286452_n DSC_1087 12190896_10205047399200796_7043540918590198052_n

Εορτάζοντας το ΟΧΙ

Οκτ 201528

28oktwbrioyΣτην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας ,πραγματοποιήθηκε χτες 27 Οκτωβρίου η σχολική εορτή για την επέτειο του ΟΧΙ.

Οι  μαθητές και οι μαθήτριες ,μέσα από ομιλίες, προβολές,ποιήματα και τραγούδια τίμησαν τη μνήμη των αγωνιστών του ’40 και θυμήθηκαν ξανά στιγμές του δύσκολου και ένδοξου παρελθόντος μέσα σε μια κατάμεστη από κόσμο αίθουσα.

Σήμερα ,28 Οκτωβρίου σύσσωμο το σχολείο συμμετείχε στην Δοξολογία που ετελέστη στον Ι.Ν. της Κοιμήσεως της Θεοτόκου και εν συνεχεία στην παρέλαση και στην κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο.

DSC_0961

Γονείς, οι πρώτοι παιδαγωγοί

Οκτ 201524

Του Σωτήρη Βανδώρου
D3BA9175A3B70E4002265B0B14179FD6Είναι η πιο τρομερή περιπέτεια για την ανθρώπινη συνθήκη, λέει μετά λόγου γνώσεως ο Αλντό Ναουρί, για την ανατροφή και διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Στο βιβλίο του Εκπαιδεύοντας τα παιδιά ο λιβυκής καταγωγής παιδίατρος που σπούδασε κι εργάστηκε στη Γαλλία καταθέτει την επαγγελματική του εμπειρία σαράντα ετών, οργανώνοντας τις ιδέες του γύρω από τον καθοριστικό ρόλο των πρώτων παιδαγωγών, των γονιών, στους οποίους και κατεξοχήν απευθύνεται.
Μολονότι εδώ θα βρει κανείς πολλές χρήσιμες συστάσεις για όλα τα πρακτικά ζητήματα που αφορούν από τη βρεφική μέχρι την εφηβική ηλικία –ολόκληρο το δεύτερο μέρος αναφέρεται σε αυτά– το πόνημα αυτό παρασάγγας απέχει (ευτυχώς) από έναν οδηγό αυτοβοήθειας. Αντίθετα, έχει στοιχεία κοινωνικής ανάλυσης και στοχαστικού δοκιμίου, εφόσον εύστοχα ο συγγραφέας καταπιάνεται με αλλαγές στα πολιτισμικά ήθη και στις κοινωνικές σχέσεις ως το ευρύτερο πλαίσιο εντός του οποίου αναλαμβάνεται κι ο γονεϊκός ρόλος.
Πράγματι, ο Ναουρί δεν αντιλαμβάνεται την ιδιότητα του παιδίατρου με στενούς όρους κι αποδίδει ξεχωριστή σημασία στον ανθρώπινο ψυχισμό, όντας εξάλλου ψυχαναλυτικά ενήμερος. Η πρώτη σημαντική επισήμανσή του προκύπτει από την αντιπαραβολή της γαλλικής κοινωνίας έτσι όπως τη γνώρισε στην αρχή της καριέρας του με την πιο πρόσφατη μετεξέλιξή της. Με βάση ακριβώς τα δικά τους βιώματα, οι γονείς στην πρώτη περίπτωση ως επί το πλείστον μετέδιδαν στα τέκνα τους ένα σαφές μήνυμα: «δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή». Δημιουργούσαν έτσι ένα ευεργετικό αίσθημα στέρησης. Επομένως μπορούσε να κινητοποιηθεί η «επιθυμία» του παιδιού μέσω της εμπέδωσης μιας διαλεκτικής σχέσης με την «έλλειψη». Είναι αυτή η τελευταία σχέση που κατόπιν προσβάλλεται, ενίοτε μπλοκάρει εντελώς, όταν με τη ραγδαία βελτίωση του βιοτικού επιπέδου, τον καταναλωτισμό και τα σύστοιχα ήθη αρκετοί γονείς μεταδίδουν το αντίθετο μήνυμα: «μπορείς να τα έχεις όλα». «Μπουκώνουν» το παιδί διαρκώς με παιχνίδια, δώρα κι όλα τα καλά του κόσμου. Μετά αρχίζουν τα προβλήματα τα οποία ωστόσο είναι συχνά της τάξεως του «συμπτώματος». Αλλά πολλοί γονείς δεν το συνειδητοποιούν συνεχίζοντας τον ίδιο χαβά: Κακές σχολικές επιδόσεις; «Μα γιατί;» απορούν. «Αφού δεν του λείπει τίποτα». Μα, ακριβώς γι’ αυτό, είναι η πιθανότερη απάντηση. Αντ’ αυτού, δώστου ιδιαίτερα μαθήματα κ.ο.κ.
Η τέχνη των ορίων
Προς αποφυγή παρανόησης, ο Ναουρί δεν νοσταλγεί μια φαντασιακή εποχή φτώχειας κι αθωότητας. Ίσα-ίσα, αναγνωρίζει τα καλά της ευημερίας και της κοινωνικής εξέλιξης. Αλλά με βάση και τα περιστατικά που αναφέρει αναδεικνύει πειστικά την ανάγκη οι γονείς να μην παρασύρονται από την αγάπη που τρέφουν για τα παιδιά τους και να μαθαίνουν να τους θέτουν όρια. Αυτό βέβαια στην πράξη δεν είναι συχνά εύκολο και υπάρχουν σημαντικές σελίδες στο βιβλίο που προσανατολίζουν τους γονείς στο τι να κάνουν και τι να αποφύγουν – για παράδειγμα, μια μακροσκελής εξήγηση που συνοδεύει μια απαγόρευση τείνει να την υπονομεύει και επομένως δεν συνιστάται.
Αναλογίζομαι την ελληνική περίπτωση και ειδικότερα την πλειονότητα της μεσαίας τάξης που έχει σήμερα να αντιμετωπίσει μια απαιτητικότερη πρόκληση: Πώς θα εξηγήσει στο παιδί ότι δεν μπορεί πια να κάνει μεγαλειώδη πάρτι; Ότι πιθανόν πρέπει να εγκαταλείψει το ακριβό ιδιωτικό σχολείο για το δημόσιο της γειτονιάς; Πώς θα περιορίσει τις συνέπειες μιας αγχογόνου διαχείρισης κρίσης, ώστε το ίδιο το παιδί να την αισθανθεί σχετικά ανώδυνα; Γενικότερα, πόσο ψυχικά υποφερτή μπορεί να είναι η μετάβαση από την εποχή της (ψευδεπίγραφης) αφθονίας στη σημερινή συνθήκη δυσπραγίας κι επισφάλειας;
Αυτά τα ερωτήματα συναρθρώνονται και με σύστοιχα ζητήματα που θίγει ο Ναουρί στη σχέση παιδιού-σχολείου-γονέων. Εύκολα ένας επιπόλαιος αναγνώστης θα τον χαρακτηρίσει συντηρητικό, αν όχι αυταρχικό, με βάση την κριτική επισήμανσή του ότι ο καλοδεχούμενος εκδημοκρατισμός του γαλλικού σχολείου δεν καλλιέργησε στο βαθμό που θα έπρεπε τις αρχές τις αξιοκρατίας και της υπευθυνότητας. Κι όταν αυτές δεν υποστηρίζονται ούτε από το οικογενειακό περιβάλλον αναπόφευκτα προκύπτουν προβλήματα. Όταν δε εκ παραλλήλου ενθαρρύνεται ο ναρκισσισμός του παιδιού και η εντύπωση ότι όλα του ανήκουν δικαιωματικά, τότε έχουμε τη συνταγή της αποτυχίας. Ο συγγραφέας λοιπόν αντιτίθεται σφόδρα σε αυτό που αποκαλεί παιδολατρία ως στάση άκριτης εξιδανίκευσης κάθε παιδικού καπρίτσιου σε συνδυασμό με τον αναβιβασμό του παιδιού σε ισότιμο μέλος της οικογένειας (βλ. για παράδειγμα ορισμένους πατέρες να υπερηφανεύονται ότι με το/τους γιό/ούς είναι φιλαράκια, άρα έχει καταρρεύσει η σχέση αυθεντίας που θα έπρεπε να τους διέπει). Ξέρω ότι κάποιοι θα με χαρακτηρίσουν φασίστα, λέει ο συγγραφέας, αλλά στην πραγματικότητα φασίστας πολύ περισσότερο κινδυνεύει να εξελιχθεί εκείνος που ως παιδί αφηνόταν εντελώς αποχαλινωμένο, σε σχέση με εκείνο που έμαθε ότι υπάρχουν όρια, κανόνες, απαγορεύσεις. «Γιατί, τελικά, τι άλλο είναι ένας φασίστας αν όχι ένα άτομο που εξακολουθεί να κολυμπά, ακόμα και στην ενήλικη ζωή του, στα νερά της παιδικής παντοδυναμίας του;» (σελ. 251). Κατά προέκταση και η πειθαρχία που επιβάλλουν οι γονείς ως πρώτοι παιδαγωγοί, εφόσον τίθεται με κατάλληλο τρόπο και σωστή δοσολογία, είναι απαραίτητη συνθήκη για την ορθή ψυχοδιανοητική συγκρότηση του παιδιού κι ευνοεί –δεν αντιστρατεύεται– την πολιτισμένη και δημοκρατική συμβίωση.
Ενήλικα παιδιά
Αν μπορούσαμε να δούμε από απόσταση το συλλογικό μας εαυτό, πείτε μου ειλικρινά, δεν θα βλέπαμε μια εικόνα που ενίοτε προσιδιάζει σε μεγάλα θυμωμένα παιδιά που τσακώνονται;
Πάλι εδώ, δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να σκεφτώ αναλογίες με την ελληνική περίπτωση. Ας πούμε –κι αναλαμβάνω το ρίσκο να μου προσαφθεί η κατηγορία του αναγωγισμού– το γεγονός ότι είναι μάλλον περιθωριακές τόσο στο πεδίο της πολιτικής πράξης όσο και στο πεδίο της διανόησης εκείνες οι προσεγγίσεις που προσπαθούν να αναμετρηθούν με την τρέχουσα κρίση με τρόπο δημιουργικό κι εποικοδομητικό (είτε εξ αριστερών είτε εκ δεξιών εκπορευόμενες) δεν μπορεί να είναι ασυνάρτητο με τα παραπάνω. Το ότι είναι τόσο διαδεδομένη μια στάση ρηχής διαμαρτυρίας, χωρίς καμία αυτοκριτική διάθεση που τοποθετεί τα άτομα και την κοινωνία στη θέση του ανεύθυνου θύματος, που αντιδρά με οργή ή και βίαιες εκδηλώσεις εναντίον των «ενόχων», που φαντασιώνει μια σχεδόν μαγική επαναφορά στην πρότερη κατάσταση, όλα αυτά (στοιχεία που ερμηνεύονται πρωτίστως με όρους πολιτικής κουλτούρας) δεν μπορούν να μη συνδέονται και με τον τρόπο ανατροφής και διαπαιδαγώγησης των παιδιών (εννοείται ιδίως των αγοριών από τις υπερπροστατευτικές ελληνίδες μάνες, κάτι που ευτυχώς τείνει να περιορίζεται στις νεότερες γενιές). Αν μπορούσαμε να δούμε από απόσταση το συλλογικό μας εαυτό, πείτε μου ειλικρινά, δεν θα βλέπαμε μια εικόνα που ενίοτε προσιδιάζει σε μεγάλα θυμωμένα παιδιά που τσακώνονται;
* Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΝΔΩΡΟΣ είναι λέκτορας Πολιτικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Πηγή http://www.bookpress.gr/stiles/sotiris-bandoros/eduquer-ses-enfants

Διώχνουμε το μαύρο απ΄ τη ζωή μας

Οκτ 201519

Το Σχολείο μας συνεχίζει τις παρεμβάσεις του πάνω σε θέματα ωραιοποίησης και λειτουργικότητας των χώρων του. Με κύριο πρωταγωνιστή και εκφραστή των προσπαθειών αυτών τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων προσπαθούμε να βάλουμε χρώμα στην καθημερινότητα μας και να εμπλουτίσουμε τις δραστηριότητες των μαθητών/τριων μας ακόμα και τις ώρες των διαλειμμάτων.

Σε πρώτη φάση ,με αρωγό τον Σύλλογο Γονέων,αντικαταστήσαμε τους μαυροπίνακες των τάξεων βγάζοντας έτσι το μαύρο από την ζωή μας. Οι ίδιοι οι γονείς στη συνέχεια έδωσαν χρώμα στο προαύλιο με υπέροχα σχέδια – παιχνίδια….

Τους ευχαριστούμε όλους μέσα από την καρδιά μας για την προσφορά τους.

Η πρώτη φάση ολοκληρώθηκε….και η επόμενη είναι καθοδόν…. 12168223_1510581439266814_923537642_o12168878_1510581479266810_2139563527_o12169839_1510134849311473_233578554_oDSC_0952

Όλοι μαζί μπορούμε

Οκτ 20156

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων συλλέγει πλαστικά καπάκια για την αγορά αναπηρικού αμαξιδίου.Το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί είναι αρωγοί στην προσπάθεια αυτή !! Όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει μπορεί να παραδώσει τα καπάκια στο σχολείο.

eik

 

Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού

Οκτ 20156

Οι σχολικές μονάδες της χώρας ,κάθε πρώτη Δευτέρα του Οκτώβρη,διοργανώνουν αθλητικές εκδηλώσεις στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας σχολικού αθλητισμού. Έτσι και το σχολείο μας ,τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου ,σχεδίασε και πραγματοποίησε μια σειρά εκδηλώσεων σε σχέση με τον θεματικό άξονα της φετινής χρονιάς :«Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».

Με ανάλογη τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν προβολές για τους Ολυμπιακούς και παραολυμπιακούς αγώνες, έφτιαξαν αφίσες και κολάζ και πραγματοποίησαν εκπαιδευτικά παιχνίδια και αγωνίσματα στο προαύλιο του Σχολείου.

Περισσότερο υλικό από τις δράσεις μας σύντομα….DSC_0900

Έναρξη σχολικής χρονιάς

Σεπ 20159

Την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015 και ώρα 09 00  π.μ θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος Αγιασμός  για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

8685585_orig

Επιλογή Διευθυντών στα σχολεία

Ιούν 201528

Το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Κιβερίου, όπως και πολλά άλλα στην Ελλάδα, άλλαξε Διευθυντή στις 25 Ιουνίου 2015. Ύστερα από τα αποτελέσματα των ενδοσχολικών εκλογών της 10ης Ιουνίου 2015 και των υπολογισμό των μετρήσιμων μορίων των υποψηφίων , με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελ/σου ,αποφασίστηκε η τοποθέτηση του κ.Γιαννόπουλου Γιάννη ως Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Κιβερίου.

Η θητεία των νέων Διευθυντών λήγει στις 31/7/2017.

Χριστουγεννιάτικη γιορτή!!!

Δεκ 201422

Την Παρασκευή το απόγευμα  19 Δεκεμβρίου 2014, το σχολείο μας πραγματοποίησε τη χριστουγεννιάτικη γιορτή στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Κοιμήσεως  Θεοτόκου Κιβερίου. Οι μαθητές /τριες  μέσα από τα θεατρικά έργα πέρασαν το μήνυμα της Γέννησης του Θεανθρώπου και αποχαιρέτησαν τον παλιό χρόνο με κέφι, ζωντάνια  και αισιοδοξία….

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους.

 DSCN0314 DSCN0288 DSCN0293 DSCN0294 DSCN0300 DSCN0305

ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ

Δεκ 201422

DSCN0262DSCN0229DSCN0222DSCN0211DSCN0206

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν σε προγραμματισμένους αγώνες πετοσφαίρισης και  καλαθοσφαίρισης στο Δ.Α.Κ. Άργους οι οποίοι διεξήχθησαν την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014  και την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014.

  Έλαβαν μέρος μαθητές και μαθήτριες από όλα τα σχολεία της περιφέρειας του Άργους. Τα παιχνίδια διεξήχθησαν σε ομίλους, με βάση τις δηλώσεις συμμετοχής και ολοκληρώθηκαν σε 3 φάσεις. Ο κυρίαρχος στόχος που ήταν η συμμετοχή των παιδιών με σκοπό τη χαρά του παιχνιδιού, επετεύχθη. Οι αγώνες έληξαν επιτυχώς, με τους μαθητές να έχουν αποκομίσει θετικές εντυπώσεις, μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας και του συναγωνισμού.

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

O

για επικοινωνία με το σχολείο μας   ΕΔΩ   ή mail   ΑΤ  dim-kiver.arg.sch.gr



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων