Ευχαριστήριο προς τον Δήμαρχο Αμυνταίου
Η Προϊσταμένη, ο Σύλλογος Διδασκόντων, καθώς και οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Κέλλης εκφράζουν τις θερμότερες ευχαριστίες τους προς τον Δήμαρχο Αμυνταίου, κ. Ιωάννη Λιάση, την Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Φωτεινή Τσιναρίδου καθώς και τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Κέλλης κ. Βασίλειο Κληντσάρη για τον εξωραϊσμό της αίθουσας Εκδηλώσεων του σχολείου μας η οποία θα χρησιμοποιηθεί για γιορτές, εκδηλώσεις, εθελοντικές δράσεις και υποστηρικτικά προγράμματα για μαθητές/τριες και γονείς και κηδεμόνες.
Σας ευχαριστούμε θερμά, η στήριξη που μας παρέχετε είναι απαραίτητη και εξαιρετικά σημαντική.
Ευχαριστήριο προς τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Αθανάσιο Τάσκα για την προμήθεια Αθλητικού Υλικού
Η Προϊσταμένη, ο Σύλλογος Διδασκόντων, καθώς και οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Κέλλης εκφράζουν τις θερμότερες ευχαριστίες τους προς τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Αθανάσιο Τάσκα για την προσφορά αθλητικού υλικού στο σχολείο μας.
Η στήριξη που μας παρείχε είναι καθοριστική και πολύτιμη για τις δραστηριότητες του μαθήματος της γυμναστικής.
Σας ευχαριστούμε θερμά, η στήριξη που μας παρέχετε είναι απαραίτητη και εξαιρετικά σημαντική.
Με εκτίμηση
Οι μαθητές/τριες, ο Σύλλογος Διδασκόντων
και η Προϊσταμένη
του Δημοτικού Σχολείου Κέλλης.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Στο Πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας διοργανώθηκε με την συνεργασία του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Φλώρινας εκδήλωση με τίτλο «Βιωματική Δράση για την Αυτοεκτίμηση και την Συνεργασία στα Πλαίσια της Εβδομάδας Ψυχικής Υγείας».
Πιο συγκεκριμένα με την Παρέμβαση της Κοινωνικής Λειτουργού κ. Αικατερίνης Κούμλελη και της Ψυχολόγου κ. Δέσποινας Μιχαλοπούλου και κατόπιν συνεννόησης με τον Προϊστάμενο του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Φλώρινας κ. Ανδρέα Μαρκόπουλο πραγματοποιήθηκαν στην Σχολική μας μονάδα βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδια και συζήτηση μέσα από τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να μάθουν τρόπους διαχείρισης του άγχους και της πίεσης, αλλά και να κατανοήσουν τη σημασία της φροντίδας της ψυχικής υγείας στην καθημερινότητά τους.
Τις ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία, την ευαισθησία και την αφοσίωσή τους στη στήριξη της σχολικής κοινότητας και ευχόμαστε να έχουμε ξανά την ευκαιρία για παρόμοιες δημιουργικές και ουσιαστικές δράσεις στο μέλλον.









































