Σήμερα το σχολείο μας μεταμορφώθηκε σε ένα απέραντο λευκό παιχνιδότοπο! Η χιονόπτωση στην αυλή του σχολείου μας έγινε αφορμή για πολύ παιχνίδι και μάθηση Το χιόνι κάλυψε την αυλή μας και δεν χάσαμε λεπτό: φορέσαμε τα γάντια μας και βγήκαμε έξω για να χαρούμε τη μαγεία του χειμώνα.. Οι μαθητές μας απόλαυσαν το χιόνι, κατασκευάζοντας έναν παραδοσιακό χιονάνθρωπο.
Αρχικά, γίναμε μικροί γλύπτες και φτιάξαμε ένα χιονάνθρωπο. Η έμπνευσή μας όμως δεν σταμάτησε εκεί! Διαβάσαμε το αγαπημένο μας βιβλίο «Ο Χρωματιστός Χιονάνθρωπος» και αποφασίσαμε να δώσουμε ζωή στον δικό μας φίλο. Μετατρέψαμε το λευκό χιόνι σε έναν πολύχρωμο καμβά, βάφοντας τον χιονάνθρωπό μας με φωτεινά χρώματα!
Ήταν μια μέρα γεμάτη γέλιο, δημιουργία και πολλές χιονοστιγμές που θα μας μείνουν αξέχαστες.
Πρόγραμμα «Βιβλία σε Ρόδες»
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας «Βιβλία σε Ρόδες», ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει ως στόχο να καλλιεργήσει την αγάπη των μαθητών για το βιβλίο και την ανάγνωση. Μια βαλίτσα με επιλεγμένα παιδικά βιβλία φιλοξενείται στις τάξεις και ταξιδεύει από μαθητή σε μαθητή, δίνοντάς τους την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με διαφορετικά είδη βιβλίων και συγγραφείς.
Μέσα από την ανάγνωση, τη συζήτηση και τις δημιουργικές δραστηριότητες, οι μαθητές αναπτύσσουν τη φαντασία τους, την κριτική σκέψη και τη συνεργασία, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η φιλαναγνωσία και η δημιουργική έκφραση.
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή Δημοτικό Σχολείο Κέλλης και Νηπιαγωγείο
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή
Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Κέλλης
Με χαρά και συγκίνηση σας καλωσορίζουμε στη χριστουγεννιάτικη γιορτή του Δημοτικού Σχολείου Κέλλης. Μια γιορτή αφιερωμένη στη μαγεία των Χριστουγέννων, στην αγάπη, στην προσφορά και στην ελπίδα.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, μας ταξιδεύουν μέσα από δύο ξεχωριστές θεατρικές παραστάσεις.
Η «Φρικαντέλα», με χιούμορ και φαντασία, μας θυμίζει τη σημασία της καλοσύνης, της αποδοχής και της συνεργασίας.
Το «Κοριτσάκι με τα σπίρτα», ένα διαχρονικό και συγκινητικό έργο, μας καλεί να ανοίξουμε την καρδιά μας σε όσους έχουν ανάγκη και να μην ξεχνάμε την αξία της ανθρωπιάς.
Μέσα από λόγο, κίνηση και συναίσθημα, τα παιδιά μας στέλνουν το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο μήνυμα: ότι το φως της αγάπης μπορεί να ζεστάνει τον κόσμο.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Κέλλης για τη διαρκή στήριξη και τη συνεργασία του με το σχολείο μας, καθώς και για τα όμορφα δώρα που με αγάπη προσέφεραν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος, γεμάτο υγεία, χαρά και χαμόγελα!
Κάλαντα στο χωριό μας!
Σήμερα το χωριό μας γέμισε με παιδικές φωνές και μελωδίες!
Οι μαθητές μας βγήκαν για τα κάλαντα σε κάθε γειτονιά.
Το χωριό γέμισε ευχές και τραγούδια!
Τα παιδιά του σχολείου μας περπάτησαν στους δρόμους, έψαλαν τα κάλαντα και μετέφεραν το μήνυμα των Χριστουγέννων σε κάθε σπίτι.
Οι πόρτες και οι αγκαλιές άνοιξαν και οι μικροί μας μαθητές μας θύμισαν πως η ομορφιά των γιορτών βρίσκεται στη χαρά του να μοιράζεσαι.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους, με υγεία!
ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΕΘΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Στο πλαίσιο των δράσεων Αγωγής Υγείας σε σχολικές μονάδες σε εθνικό επίπεδο με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού σε θέματα δημόσιας υγείας πραγματοποιήθηκε δράση από την κ. Βακφάρη Αναστασία Γενική Γιατρός του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης με σκοπό να γνωρίσουν τι είναι ο εθισμός στο διαδίκτυο και πώς μπορεί να επηρεάσει την καθημερινή τους ζωή. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για την ασφαλή και σωστή χρήση του διαδικτύου, έμαθαν να βάζουν όρια στον χρόνο οθόνης και ενθαρρύνθηκαν να επιλέγουν δραστηριότητες που προάγουν την επικοινωνία, το παιχνίδι και τη συνεργασία.
Χριστούγεννα για Όλους
Η Συμβολή του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Κέλλης στην Κοινωνική Προσφορά
Ενόψει των Άγιων Ημερών των Χριστουγέννων, το Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο Κέλλης απέδειξαν για άλλη μια φορά έμπρακτα το πνεύμα της αλληλεγγύης και της ανθρωπιάς.
Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τους μικρούς μας μαθητές, οι οποίοι, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους και την πολύτιμη υποστήριξη των γονέων, ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στην κοινωνική δράση “Χριστούγεννα για Όλους”.
Με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, τα σχολεία μας συμμετείχαν ενεργά στην πρωτοβουλία που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, συγκεντρώθηκε μία σημαντική ποσότητα τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, γεμίζοντας τις καρδιές όλων μας με ζεστασιά και το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων.
Πέρα από την ουσιαστική προσφορά, στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η καλλιέργεια στα παιδιά της έννοιας του εθελοντισμού και της κοινωνικής ευθύνης. Αυτή η προσπάθεια αποτέλεσε ένα σημαντικό μάθημα ζωής για τους μαθητές μας, υπογραμμίζοντας ότι τα Χριστούγεννα είναι πάνω απ’ όλα μοιρασιά και φροντίδα για τον συνάνθρωπο.
Ευχαριστίες
Θέλουμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στους παρακάτω:
• Στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας για την άψογη οργάνωση της δράσης και την ευκαιρία συμμετοχής.
• Στην Κοινωνική Λειτουργό, κα Μαρία Γαζέα, για τον άρτιο συντονισμό της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας, την καθοδήγηση και την έμπνευσή της.
• Στους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου Κέλλης, για την άμεση ανταπόκριση, τη γενναιόδωρη προσφορά τους και την απόδειξη του αδιάκοπου πνεύματος αλληλεγγύης που διακατέχει την κοινότητά μας.
Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη!
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΕΛΛΗΣ
ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΕΛΛΗΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών γύρω από την έννοια της αναπηρίας και την καλλιέργεια ενσυναίσθησης, υλοποιήθηκε στους μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Κέλλης μια πολυδιάστατη εκπαιδευτική δράση με τη συμμετοχή εξειδικευμένων επιστημόνων του ΚΕΔΑΣΥ. Αρχικά, παρουσιάστηκαν δύο ενημερωτικά PowerPoint από την ψυχολόγο Δέσποινα Μιχαλοπούλου και την κοινωνική λειτουργό Αικατερίνη Κούμλελη, όπου δόθηκε ο ορισμός της αναπηρίας και έγινε αναλυτική αναφορά στα διαφορετικά είδη της. Μέσα από αυτές τις παρουσιάσεις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βασικές έννοιες και να εξοικειωθούν με τη διαφορετικότητα και τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία. Στη συνέχεια, ακολούθησε ενότητα αφιερωμένη στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, στην οποία παρουσιάστηκαν τα γράμματα του νοηματικού αλφαβήτου. Κάθε μαθητής σχημάτισε το όνομά του στη νοηματική, αποκτώντας μια πρώτη πρακτική εμπειρία ενός εναλλακτικού τρόπου επικοινωνίας. Η δράση συνεχίστηκε με την προβολή δύο ταινιών μικρού μήκους σχετικών με την αναπηρία και την ενσυναίσθηση, οι οποίες έδωσαν αφορμή για συζήτηση και προβληματισμό σχετικά με τις προκλήσεις που συναντούν στην καθημερινότητά τους τα άτομα με αναπηρία.
Ακολούθησαν βιωματικές δραστηριότητες:
• Δραστηριότητα εναλλακτικής επικοινωνίας, υπό την καθοδήγηση της λογοθεραπεύτριας Σταυρούλας Κλημεντίδου, όπου οι μαθητές εξοικειώθηκαν με το σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, μαθαίνοντας να επικοινωνούν μέσα από οπτικές κάρτες.
• Βιωματικό παιχνίδι “τυφλός οδηγός”, με την καθοδήγηση της ειδικής παιδαγωγού Χρυσάνθης Παπαζήση, μέσα από το οποίο οι μαθητές βίωσαν την εμπειρία κίνησης χωρίς όραση και κατανόησαν τη σημασία της εμπιστοσύνης και της σωστής καθοδήγησης.
Η δράση ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, προσφέροντας στους μαθητές ουσιαστικές εμπειρίες που προάγουν την αποδοχή, τον σεβασμό και την ενσυναίσθηση απέναντι στη διαφορετικότητα.
Οι Προϊσταμένες και το Εκπαιδευτικό Προσωπικό





























































































