Μια ιδιαίτερα ωφέλιμη και ενδιαφέρουσα ημέρα ήταν η σημερινή για το Δημοτικό Σχολείο Κέλλης. Στο πλαίσιο των δράσεων προαγωγής υγείας και της διαρκούς συνεργασίας του σχολείου μας με τοπικούς φορείς, είχαμε τη χαρά να υποδεχθούμε την κ. Ιορδάνου Σάββη, νοσηλεύτρια του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου, με θέμα τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη σημασία των υγιεινών διατροφικών συνηθειών και τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν στην ανάπτυξή τους. Η κ. Ιορδάνου, με λόγο απλό και κατανοητό, επικεντρώθηκε σε βασικούς πυλώνες της καθημερινότητας, όπως:
• Η αξία του πρωινού γεύματος ως πηγή ενέργειας για τη σχολική ημέρα.
• Η σημασία των φρούτων και των λαχανικών, με ιδιαίτερη αναφορά στα ποιοτικά προϊόντα που μας προσφέρει η τοπική μας γη.
• Οι κίνδυνοι από την υπερκατανάλωση ζάχαρης και επεξεργασμένων τροφίμων.
• Η σύνδεση της διατροφής με τη μάθηση, τη συγκέντρωση και τη γενικότερη ευεξία.
Η δράση είχε διαδραστικό χαρακτήρα, επιτρέποντας στα παιδιά να θέσουν τις ερωτήσεις τους, να εκφράσουν απορίες και να λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς να επιλέγουν υγιεινά σνακ για το διάλειμμά τους.
Ευχαριστήριο
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Κέλλης εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στο Κέντρο Υγείας Αμυνταίου και προσωπικά στην κ. Ιορδάνου Σάββη για την εξαιρετική παρουσίαση και την πολύτιμη συμβολή της στην αγωγή υγείας των μαθητών μας.
Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν τους δεσμούς του σχολείου με την κοινότητα και συμβάλλουν ουσιαστικά στη διαμόρφωση ενημερωμένων και υπεύθυνων αυριανών πολιτών.
Αρχείο κατηγορίας Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Μια ημέρα αφιερωμένη στην Πρόληψη και την Επικοινωνία: Κοινή Δράση Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Κέλλης
Σήμερα, το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει μια πολυεπίπεδη επιμορφωτική δράση, αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μεταξύ του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Κέλλης.
Με κοινό όραμα την ενίσχυση της ψυχοκοινωνικής υγείας των μαθητών μας, διοργανώθηκαν δύο παράλληλα βιωματικά εργαστήρια προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε βαθμίδας, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Φλώρινας (ΟΚΑΝΑ).
Τα Εργαστήρια μας
• Για το Νηπιαγωγείο: Πραγματοποιήθηκε «Βιωματικό εργαστήρι ευαισθητοποίησης σε δεξιότητες επικοινωνίας». Τα παιδιά, μέσα από το παιχνίδι και τη διάδραση, ήρθαν σε επαφή με τρόπους θετικής έκφρασης και κατανόησης των συναισθημάτων τους.
• Για το Δημοτικό Σχολείο: Υλοποιήθηκε «Βιωματικό εργαστήρι για την πρόληψη του εκφοβισμού». Οι μαθητές επεξεργάστηκαν θέματα που αφορούν τον σεβασμό, την αποδοχή της διαφορετικότητας και τους τρόπους αντιμετώπισης φαινομένων βίας στο σχολικό περιβάλλον.
Οι Εισηγητές μας
Τις δράσεις καθοδήγησαν με εξαιρετική εμπειρία και ευαισθησία οι επιστημονικοί σύμβουλοι του ΟΚΑΝΑ:
• Η κ. Ρόζμαρυ Σιάκου, Ψυχολόγος.
• Ο κ. Θεόδωρος Βογδάνης, Κοινωνικός Λειτουργός.
“Η επένδυση στις δεξιότητες επικοινωνίας και η έγκαιρη πρόληψη του εκφοβισμού αποτελούν τα ισχυρότερα θεμέλια για ένα σχολείο που αγκαλιάζει κάθε παιδί.”
Ευχαριστήριο
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Φλώρινας για την άμεση ανταπόκριση και την πολύτιμη καθοδήγηση των στελεχών του. Η συνεργασία του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Κέλλης θα συνεχιστεί με στόχο την ολόπλευρη στήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους.





































