Tην Τετάρτη 16.10.2024 το σχολείο μας, μαζί με το Νηπιαγωγείο, πραγματοποίησε την πρώτη του εκδρομή για το σχολικό έτος 2024-25, με τον καθαρισμό της παραλιακής ζώνης του Καταρράκτη, στο πλαίσιο του 34ου Παγκόσμιου Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών στη χώρα μας που συντονίζει η HELMEPA. Ακολούθησε μια σύντομη περιήγηση μαθητών και εκπαιδευτικών στο χωριό όπου αλληλεπιδράσαμε με το όμορφο περιβάλλον και τους ανθρώπους του. Ακούσαμε ιστορίες από τον κύριο Παναγιώτη Στρογγυλό, ξεκουραστήκαμε στην ταβέρνα του κυρίου Λευτέρη Θωμά απολαμβάνοντας μία δροσιστική πορτοκαλάδα και οι εκπαιδευτικοί λάβαμε ως δώρο ένα βαζάκι με θησαυρούς της θάλασσας από τον κύριο Κώστα Πλατίγκο. Η μέρα έκλεισε με το αίσθημα της χαράς και της ευγνωμοσύνης που όλοι, μικροί και μεγάλοι, συντονιστήκαμε τόσο όμορφα, ώστε η δράση μας να μας μείνει αξέχαστη!





