Φτιάχνουμε το πρωτομαγιάτικο στεφάνι μας!!!

Με αφορμή την Πρωτομαγιά, οι μαθητές μας άφησαν για λίγο τα μολύβια και έιασαν… τα λουλούδια.

Γεμίσαμε την αυλή με χρώματα και αρώματα από τριαντάφυλλα, μαργαρίτες και παπαρούνες που έφεραν τα παιδιά από τους κήπους τους. Με μπόλικη φαντασία, ομαδικό πνεύμα και πολλά χαμόγελα, πλέξαμε όλοι μαζί το παραδοσιακό μας πρωτομαγιάτικο στεφάνι.Το αποτέλεσμα; Πανέμορφο και άκρως ανοιξιάτικο! Στολίζει ήδη την πόρτα μας και μας θυμίζει πόσο όμορφο είναι να δημιουργούμε παρέα.

«Το έθιμο του στεφανιού μάς συνδέει με τη φύση. Κάθε λουλούδι που βάζουμε αντιπροσωπεύει την ομορφιά και την ελπίδα για το καλοκαίρι που έρχεται!»

Μέσα από την παράδοση, γιορτάζουμε τη φύση, την άνοιξη και την ομορφιά της συνεργασίας.

Και του χρόνου με υγεία! Καλό μήνα σε όλους!

681590724 2422966584794236 8813080398548278632 n 679456955 1280191380760129 3221646242279926028 n 685703953 974444521849346 6138196401120784309 n 676501756 3570943009741340 7576062867079847842 n 676453355 1302921018476946 4707028588955056040 n

Εκπαιδευτική Επίσκεψη της ΣΤ΄Τάξης στην Αθήνα!!!

Η μεγάλη εκπαιδευτική εκδρομή της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας στην πρωτεύουσα ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία! Από τις 5 έως τις 9 Μαΐου 2026, οι μαθητές μας έζησαν ένα γεμάτο πενθήμερο, γεμίζοντας τις αποσκευές της επιστροφής με γνώσεις, μοναδικές εμπειρίες και δυνατές φιλίες.

Στο Φάληρο, τα παιδιά αντίκρισαν έναν ζωντανό θρύλο του Πολεμικού μας Ναυτικού. Το «πλοίο της απελευθέρωσης», το Θωρηκτό Αβέρωφ. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του, έμαθαν για τους ένδοξους Βαλκανικούς Πολέμους και κατάλαβαν από κοντά τη σπουδαία ναυτική παράδοση της πατρίδας μας.Περπάτησαν στην κοσμική Ερμού, στο γραφικό Θησείο και το πολύχρωμο Μοναστηράκι, παίρνοντας μια γερή γεύση από την πρωτεύουσα. Οι μαθητές μας είχαν την τιμή να περάσουν το κατώφλι του Μεγάρου της Βουλής. Ξεναγήθηκαν στην αίθουσα της Ολομέλειας, έμαθαν για τη γέννηση και τη λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών και γνώρισαν την ιστορία του κτιρίου.Επισκέφτηκαν επίσης το εντυπωσιακό Μουσείο της Ακρόπολης, θαυμάζοντας από κοντά τα αριστουργήματα της αρχαιότητας. Ανέβηκαν στον Αρχαιολογικό Χώρο της Ακρόπολης όπου ένιωσαν όλοι απέραντη περηφάνια. Επισκέφθηκαν το Πλανητάριο – Ίδρυμα Ευγενίδου, όπου τα παιδιά περιηγήθηκαν στη Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας και παρακολούθησαν την εντυπωσιακή 40λεπτη προβολή «Πέρα από τη Γη» στον τεράστιο θόλο του Πλανηταρίου.Επόμενος σταθμός το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) όπου  οι μαθητές μας έγιναν «Εξερευνητές» μέσα από το ομώνυμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και ξεναγήθηκαν στους υπέροχους χώρους του Ιδρύματος.

Γεμάτα με νέες γνώσεις, εικόνες, αλλά κυρίως με πιο δυνατούς δεσμούς φιλίας, τα παιδιά της έκτης τάξης επέστρεψαν στην Κάσο έτοιμα να ολοκληρώσουν τη σχολική τους χρονιά με τον πιο όμορφο τρόπο.

Ευχαριστούμε θερμά τους συνοδούς εκπαιδευτικούς για την άψογη φροντίδα,  τους γονείς των μαθητριών της ΣΤ΄ Τάξης, τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων,  όλους όσοι συνέβαλαν με κάθε τρόπο στην οργάνωση και την πραγματοποίηση αυτού του υπέροχου ταξιδιού ζωής για τους μαθητές μας και πάνω απ’ όλα στις υπέροχες μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης, που με τη συμπεριφορά τους μας έκαναν περήφανους!

662626157 1011696532038322 5774677406687022247 n 682674434 1688342285945313 2459081810621635873 n 684826309 1298608081737142 3914768787382686939 n2da968e6 6463 4245 ad17 fd7f70cc5623 8f4a73f9 de2b 4c7f 84df 7a570a913b87de0ea1d5 2ae8 45e1 ac17 9d1ea6624038 e3b91abc 3a1a 4c9b 923d d57ec7cfc08d f68f5479 67a2 4e9e 83c9 1fec54b2d78e

4a3ab460 34da 4484 9039 043b403e6cd8 eed07359 dcfe 4a2e a088 eca2a95c29ba 0e7ed9d2 7ce0 4d0b 8189 6b599f7eee24 182929ee 24da 48ca 9d7e a0c7560846d1 c51810d3 d33d 4d25 9e8d 35f730552c53 5898e83c c59a 4b05 8abe eddee37a31ea f26d7a82 8a3f 4727 88ce 39531c1d1e03 d263b7cf fa1c 4b0e b693 a80b9702806e 3c2a1f82 7d27 432e a044 6bdc9121a81d   537f0f99 a3b9 4a99 a9ff 493a3735eef1 3355f8be c671 4c0d b960 4f0a1d02ffecd263b7cf fa1c 4b0e b693 a80b9702806e 1