Η μεγάλη εκπαιδευτική εκδρομή της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας στην πρωτεύουσα ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία! Από τις 5 έως τις 9 Μαΐου 2026, οι μαθητές μας έζησαν ένα γεμάτο πενθήμερο, γεμίζοντας τις αποσκευές της επιστροφής με γνώσεις, μοναδικές εμπειρίες και δυνατές φιλίες.
Στο Φάληρο, τα παιδιά αντίκρισαν έναν ζωντανό θρύλο του Πολεμικού μας Ναυτικού. Το «πλοίο της απελευθέρωσης», το Θωρηκτό Αβέρωφ. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του, έμαθαν για τους ένδοξους Βαλκανικούς Πολέμους και κατάλαβαν από κοντά τη σπουδαία ναυτική παράδοση της πατρίδας μας.Περπάτησαν στην κοσμική Ερμού, στο γραφικό Θησείο και το πολύχρωμο Μοναστηράκι, παίρνοντας μια γερή γεύση από την πρωτεύουσα. Οι μαθητές μας είχαν την τιμή να περάσουν το κατώφλι του Μεγάρου της Βουλής. Ξεναγήθηκαν στην αίθουσα της Ολομέλειας, έμαθαν για τη γέννηση και τη λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών και γνώρισαν την ιστορία του κτιρίου.Επισκέφτηκαν επίσης το εντυπωσιακό Μουσείο της Ακρόπολης, θαυμάζοντας από κοντά τα αριστουργήματα της αρχαιότητας. Ανέβηκαν στον Αρχαιολογικό Χώρο της Ακρόπολης όπου ένιωσαν όλοι απέραντη περηφάνια. Επισκέφθηκαν το Πλανητάριο – Ίδρυμα Ευγενίδου, όπου τα παιδιά περιηγήθηκαν στη Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας και παρακολούθησαν την εντυπωσιακή 40λεπτη προβολή «Πέρα από τη Γη» στον τεράστιο θόλο του Πλανηταρίου.Επόμενος σταθμός το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) όπου οι μαθητές μας έγιναν «Εξερευνητές» μέσα από το ομώνυμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και ξεναγήθηκαν στους υπέροχους χώρους του Ιδρύματος.
Γεμάτα με νέες γνώσεις, εικόνες, αλλά κυρίως με πιο δυνατούς δεσμούς φιλίας, τα παιδιά της έκτης τάξης επέστρεψαν στην Κάσο έτοιμα να ολοκληρώσουν τη σχολική τους χρονιά με τον πιο όμορφο τρόπο.
Ευχαριστούμε θερμά τους συνοδούς εκπαιδευτικούς για την άψογη φροντίδα, τους γονείς των μαθητριών της ΣΤ΄ Τάξης, τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων, όλους όσοι συνέβαλαν με κάθε τρόπο στην οργάνωση και την πραγματοποίηση αυτού του υπέροχου ταξιδιού ζωής για τους μαθητές μας και πάνω απ’ όλα στις υπέροχες μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης, που με τη συμπεριφορά τους μας έκαναν περήφανους!




