Το μουσείο στη βαλίτσα μας

Οι Γ΄, Δ΄και ΣΤ΄Τάξεις του σχολείου μας συμμετείχαν  σε δωρεάν on line εικαστικά εργαστήρια του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ  σχεδιασμένα από την M art με τίτλο:  “Το μουσείο στη βαλίτσα μας” .

Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το Μουσείο και να  λάβουν γνώσεις που αφορούν τις τηλεπικοινωνίες,  να επιβεβαιώσουν τις ήδη υπάρχουσες από την σχολική τους ύλη, να καλλιεργήσουν τις εικαστικές τους δεξιότητες και  να γνωρίσουν κινήματα και πρόσωπα των εικαστικών τεχνών και απρόσμενους τρόπους επικοινωνίας, να εμπνευστούν, να διασκεδάσουν και να δημιουργήσουν. Διασκέδασαν,    καλλιέργησαν την ευαισθησία τους σε σχέση με την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος και γνώρισαν έννοιες όπως περιβαλλοντικό αποτύπωμα και  κυκλική οικονομία.

483257074 1715829469075854 3478809586093579498 n 485083687 1197406435292049 8307583929350173898 n 483968205 2388390874862517 4959344130365500333 n 484225968 935432048447774 625676890548055219 n 484070314 1285687775842117 1303544069767707075 n 483157430 682495950872621 2847941305558807780 n 483348561 1153558769362995 4352875498839659003 n 483025747 1364017728123592 6229171776818974148 n 483226702 2593436190853104 8825909582851207252 n

 

Φανάρι με Micro:bit

Ασφαλείς Δρόμοι με Τεχνολογία!

Δημιουργούμε ένα Φανάρι με Micro:bit

Η κυκλοφορία στους δρόμους είναι ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινής μας ζωής. Τα φανάρια κυκλοφορίας βοηθούν πεζούς και οχήματα να κινούνται με ασφάλεια, ακολουθώντας συγκεκριμένους κανόνες. Οι μικροί μαθητές αναρωτήθηκαν  πώς λειτουργούν και πώς προγραμματίζονται;

Στη Θεματική: Εκπαιδευτική Ρομποτική  στο Μάθημα της Πληροφορικής με θέμα: “Ασφαλείς Δρόμοι με Τεχνολογία! Δημιουργούμε ένα Φανάρι με Micro:bit” και Υποενότητα: Προγραμματισμός και αυτοματοποιημένα συστήματα,  γίναμε προγραμματιστές και μηχανικοί! Χρησιμοποιήσαμε το Micro:bit, έναν μικρό αλλά έξυπνο υπολογιστή, για να δημιουργήσουμε και να προγραμματίσουμε το δικό μας σύστημα φωτεινής σηματοδότησης.

  • Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά έμαθαν:
  • Τη σημασία των φαναριών για την ασφάλεια στους δρόμους.
  • Πώς λειτουργεί ένα φανάρι και πώς μπορούμε να το προγραμματίσουμε.
  • Βασικές αρχές προγραμματισμού, όπως η ακολουθία εντολών και οι χρονικές καθυστερήσεις.
  • Κατανόησαν τη λειτουργία των αυτοματοποιημένων συστημάτων στην καθημερινή ζωή.
  • Ανέπτυξαν δεξιότητες προγραμματισμού μέσω της χρήσης του Micro:bit.

Δημιούργησαν ένα λειτουργικό φωτεινό σηματοδότη που αλλάζει φώτα με βάση προγραμματισμένες εντολές.

  • Ανέπτυξαν λογική σκέψη και κατανόησαν τη σημασία των φαναριών στην οδική ασφάλεια.

Υλοποιήθηκαν οι παρακάτω Δραστηριότητες:

Κατασκευή ενός αυτοματοποιημένου φαναριού με LED και το Micro:bit.

Προγραμματισμός μέσω block-based coding (Mind+) για την εναλλαγή των χρωμάτων.

Συζήτηση για τη σημασία των αυτοματισμών στην κυκλοφορία και πού αλλού μπορεί να εφαρμοστεί η τεχνολογία αυτή.

Με τις παραπάνω δραστηριότητες , οι μαθητές είδαν  στην πράξη πώς η ρομποτική και ο προγραμματισμός βοηθούν στη δημιουργία έξυπνων πόλεων και ασφαλών δρόμων!

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας  δώσαμε ζωή στο δικό μας φανάρι και είδαμε στην πράξη πώς η τεχνολογία μπορεί να κάνει τις πόλεις μας πιο ασφαλείς και λειτουργικές!

 

 

 

Απόκριες

Οι Απόκριες ήρθαν και το σχολείο μας γέμισε χρώματα, μουσικές και γέλια! Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις αποκριάτικες παραδόσεις μέσα από εικόνες και αφηγήσεις για τα καρναβάλια της Ελλάδας και του κόσμου. Είδαν φωτογραφίες από το εντυπωσιακό καρναβάλι της Πάτρας  αλλά και της Βενετία, με τις αριστοκρατικές μάσκες και τις μυστηριώδεις μεταμφιέσεις. Γνώρισαν, επίσης, το γαϊτανάκι και τους Γενίτσαρους και τις Μπούλες, που κρατούν ζωντανά τα έθιμα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

Με πολλή φαντασία και δημιουργικότητα, τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους αποκριάτικες  μάσκες, ζωγραφίζοντας και διακοσμώντας τες με πούλιες, χρυσόσκονη και πολύχρωμα φτερά.Άκουσαν την αφήγηση του βιβλίου  Ο Αρλεκίνος της Ζωρζ Σαρή, ταξιδεύοντας μέσα από τις ιστορίες στις αξίες της φιλίας, της συνεργασίας και της χαράς. Έπειτα, κατασκεύασαν  την Κυρά Σαρακοστή και έμαθαν για τα έθιμα της Καθαράς Δευτέρας.

Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο: τα παιδιά έφτιαξαν τους δικούς τους χαρταετούς!

2cac5693 4e88 41b8 899c d7901426d97d 4dccb612 ca44 4c8b af11 af1998865287 0520ac8a 26a0 43e0 bc15 0174fda86625 44241bf6 f0f4 4de5 a490 fd22a446fbbf 8938645e 4387 4672 aebb 401775eb78b7 480398625 2899459116892235 4552557162033201156 n d870af61 0d07 4b97 92dc 4a21460d2df9480820600 1484610039162397 6192034795996643187 na04ff010 81c8 48b7 b654 b91f13e39ead a9554a35 bc1b 466f 9fb7 f93848fb06d4 b9034dd0 609b 4c15 b92d 816a03b85831

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές και μαθήτριες να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες, να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού που εκδηλώνονται μεταξύ μαθητών, ώστε να περιοριστεί η εκδήλωση βίας στη ζωή των ανηλίκων. Οι μαθητές μαζί με τους εκπαιδευτικούς συζήτησαν για τη βία, είδαν ταινίες, διάβασαν κείμενα, έκαναν κατασκευή αφίσας   και αποφάσισαν ότι δεν αρέσει σε κανέναν να είναι ούτε θύμα ούτε θύτης.  Επομένως θα πρέπει όλοι όχι μόνο να σεβόμαστε αλλά και να προστατεύουμε τους συνανθρώπους μας.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

 

Συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου  Κάσου στη δράση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ‘’Αναβίωση Εθίμου Τσικνοπέμπτης’’

 

Με στόχο τη διασκέδαση και τη διατήρηση των εθίμων της Αποκριάς, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων  σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Κάσου, γιόρτασε την Τσικνοπέμπτη με μια ξεχωριστή εκδήλωση γεμάτη γεύσεις, μουσική και παιχνίδι!

Στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Αγίας Μαρίνας, στήθηκε ένα γευστικό barbeque, όπου προσφέρονταν σουβλάκια και αναψυκτικά σε όλους  τους παρευρισκόμενους μέσα σε γιορτινή ατμόσφαιρα. Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας ήταν το «Κυνήγι του Θησαυρού που με τη βοήθεια γρίφων και στοιχείων, οι μικροί μας φίλοι ακολούθησαν το μονοπάτι του παιχνιδιού, φτάνοντας τελικά σε ένα σεντούκι γεμάτο ζαχαρωτά, που τους αντάμειψε για την προσπάθειά τους.

Με πολύ κέφι, χορό, γέλια και παιχνίδι, η Τσικνοπέμπτη έγινε μια αξέχαστη εμπειρία για όλους! Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την όμορφη δράση του αλλά και   και την άψογη συνεργασία του !!

 

c25b962e 905d 435f a402 dec4254d608d c6bf4e80 44f2 4c05 b19f bc7a7ebbfdcb 75b40b38 327c 4ddb a9c4 0a1586035991 67f6dfc5 8fb8 49a3 934c 0b7515443bc2

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ

1η Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου με σύνθημα: Η καρδιά του Αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμιά φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ.

Ο αθλητισμός ενώνει , δε σκοτώνει. Είναι χαρά, αγάπη,  πειθαρχία, σεβασμός. Πάνω από τη Ζωή μας καμιά φανέλα, κανένα κασκόλ. Χωρίς  μίσος και  βία.

Στόχος των  σημερινών δράσεών μας είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να ευαισθητοποιηθούν και να εκφράσουν το δικό τους μήνυμα φίλαθλου πνεύματος, «Ευ Αγωνίζεσθαι» συμμετέχοντας σε αθλητικά δρώμενα και ως φίλαθλοι.

Προηγήθηκε  διαδραστική ομιλία για την ιδέα του αθλητισμού, τις αξίες που πρεσβεύει και το Φίλαθλο Πνεύμα ως τρόπο ζωής, από την εκπαιδευτικό Σαμαρέντση Ελένη ΠΕ11.

Στη συνέχεια ακολούθησε   δράση με  δρομικές ασκήσεις σε ομάδες στους μαθητές/μαθήτριες των Α΄Β΄Γ΄ Τάξεων με φίλαθλους τους μαθητές/μαθήτριες των Δ΄Ε΄ΣΤ΄ Τάξεων και  τέλος  δράση  ποδοσφαίρου  στους μαθητές/μαθήτριες των Δ΄Ε΄ΣΤ΄ Τάξεων με φίλαθλους τους μαθητές/μαθήτριες των Α΄Β΄Γ΄ Τάξεων.

Στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε αυτή τη νοοτροπία. Ας ξεκινήσουμε από το Σχολείο μας.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

.1ba1cd98 b2c2 4b85 9097 7a1e8ee6ad7e 1d6fc7a7 29cc 4ac6 b618 14f10337b81f 98ac642d 44aa 4580 be3d 36dd02ee5846 4808cda0 9bb4 435f 868f 18feabf5e391 91081b77 94ae 4d6e 86f2 1534d5da9b9d a41e4585 24e3 4873 8bac b1d2b43302b1 1 abad5e62 8827 4a0e 8cc0 1b2b34e101da ad1473a3 27b0 46f5 a364 7e0734d88d73 b6ba0465 706b 4d0c 808a 5957cf638527 bb06ced0 dd38 43a2 bd62 e6505445f6a6 e75f6fb6 d609 42f1 9c49 2b0e1649e920

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2025  τιμήθηκε για άλλη μια φορά η εορτή των Τριών Ιεραρχών. Η εορτή των Τριών Ιεραρχών αποτελεί έναν σταθμό στη σχολική ζωή κι αφορμή να τιμήσουμε τους Τρεις Αγίους της Εκκλησίας μας το Μέγα Βασίλειο, τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο και τον Γρηγόριο τον Θεολόγο από κοινού, καθώς το έργο τους καθοδηγεί ανά τους αιώνες φωτισμένους παιδαγωγούς και δασκάλους αλλά και τους/τις μαθητές/τριες.

Οι Τρεις Ιεράρχες αγάπησαν τα γράμματα,αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς και δυστυχισμένους συνανθρώπους τους κι έζησαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες.Έγιναν μεγάλοι δάσκαλοι,πραγματικοί φωστήρες, σπουδαίοι ρήτορες.Για τη σοφία και την καλοσύνη τους ο λαός τους τιμολύσε και τους αγαπούσε.

Στο σχολείο μας για τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών  πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός, προβολή διαφανειών για τη ζωή και το έργο τους καθώς και κατασκευές.

Μετά τον εκκλησιασμό ,τους μαθητές του Σχολείου μας τους περίμενε μία ευχάριστη έκπληξη από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.Σακουλάκια ατομικά για το κάθε παιδί με βασιλόπιτα και  πολλά και διαφορετικά γλυκίσματα μοιράστηκαν από τα μέλη του Συλλόγου.Το τυχερό φλουρί το κέρδισαν δύο μαθητές ,ένας από κάθε Διδακτήριο, με δώρο ένα βιβλίο -παραμύθι.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που χάρισαν χαμόγελα και όμορφες στιγμές στους μαθητές μας!

Το παράδειγμά τους να είναι πάντα νέο και φωτεινό για να μας δείχνει τον δρόμο».

b00c4d61 a74c 4bc9 8e52 f03f1f4c8525c54a94c5 147c 4af2 8947 46456a2397f3

ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 1ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 2 ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 3 ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 4 ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 5ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 6

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Α΄ ΤΑΞΗΣ_για το σχ. έτος 2025-2026 Σχετικά: Φ.6/23967/Δ1/4 Μαρτίου 2025 /Α.Φ.979/Υ.Α.ΤΟΥ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

 

 

Για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26  Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 26η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.

Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019.

Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων / κηδεμόνων / εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών  και διαθέτουν Πιστοποιητικό Φοίτησης από το Νηπιαγωγείο.

Σε περίπτωση  μη φοίτησης σε Νηπιαγωγείο, οι γονείς/κηδεμόνες του νηπίου υποβάλλουν σχετική αίτηση προς τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία αναφέρονται οι λόγοι μη φοίτησης.

Για την εγγραφή ακολουθήστε το σύνδεσμο: https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr

  1. Ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών εισέρχεται στην ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνσηhttps://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr και υποβάλλει ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής, προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια  στο Δημοτικό σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας.  Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κατανομή, έχει μεταβληθεί, ο/η αιτών/αιτούσα καλείται να μεταβεί εντός της προθεσμίας εγγραφών στο Νηπιαγωγείο φοίτησης για επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων. Αναλυτικές οδηγίες χρήσης της Ψηφιακής Πλατφόρμας στο έντυπο Οδηγιών https://blogs.sch.gr/dimkasou/2025/03/10/odigies-chrisis-eggrafi-a-dimotikoy-2/
  2. Ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει, εάν και εφόσον επιθυμεί, τη φοίτηση του τέκνου του στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (υπό την προϋπόθεση ότι έχει επιλέξει τη φοίτηση στο ολοήμερο)
  3. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα έχοντα την επιμέλεια.
  4. Σε περίπτωση όπου ο γονέας / κηδεμόνας / έχων-ουσα την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή́ στην Πρώτη Δημοτικού́», η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή́/ντρια – Προϊστάμενο/η του δημοτικού́ σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας του, ο οποίος προβαίνει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου να πραγματοποιηθεί́ η ηλεκτρονική́ εγγραφή́ των τέκνων κάνοντας χρήση των προσωπικών του κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.

 

      Σημειώνεται ότι κατά τη διαδικασία των εγγραφών / μετεγγραφών ισχύει η με αρ. πρωτ. Φ1/117162/ΓΔ4/20-9-2021 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α η οποία ορίζει ότι για να πραγματοποιηθούν εγγραφές/μετεγγραφές μαθητών/μαθητριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από τις 16.09.2021 και εντεύθεν, απαιτείται η συναίνεση και των δύο γονέων/κηδεμόνων τους.

Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων ηλεκτρονικών εγγραφών (Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025), και ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμει τους/τις μαθητές/τριες στα Δημοτικά σχολεία της περιοχής ευθύνης της, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αιτήσεων και τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Δημοτικού σχολείου.

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ, ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΙΤΗΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ,  ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ.

Έγγραφα που πρέπει  να προσκομίσουν στο σχολείο  οι γονείς/κηδεμόνες:

  1. Αίτηση Εγγραφής: Το συμπληρωμένο έντυπο αίτησης εγγραφής(Το παραλαμβάνετε από το σχολείο) .
  2. Αποδεικτικά Κατοικίας:
    • Λογαριασμός ΔΕΗ, νερού ή τηλεφώνου.
    • Μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο που να αναφέρει τη διεύθυνση κατοικίας.
  3. Έγγραφα Υγείας:
    • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ). (Το παραλαμβάνετε από το σχολείο).
    • Επίδειξη βιβλιαρίου υγείας του/της μαθητή/τριας ΚΑΙ βεβαίωση παιδιάτρου ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια κατά την ημερομηνία εγγραφής – ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
  4. Βεβαίωση Φοίτησης από το Νηπιαγωγείο: (Από το Νηπιαγωγείο)
  5. Αίτηση για Ολοήμερο (εάν το επιθυμείτε). Το παραλαμβάνετε από το σχολείο).
  6. Τυχόν Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.: Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη για ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη.
  7. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής μαθητών/μαθητριών που προέρχονται από σχολεία του εξωτερικού ή είναι αλλοδαποί, θα πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα και να συνοδεύονται από φωτοτυπία διαβατηρίου του παιδιού και των γονέων, ώστε να γραφούν σωστά τα στοιχεία τους.

Διαδικασία Υποβολής Αίτησης:

  • Όλα τα έγγραφα και η αίτηση εγγραφής πρέπει να υποβληθούν μαζί,  δια ζώσης, στο Δημοτικό Σχολείο Κάσου.
  • Οι ώρες υποβολής αιτήσεων είναι κάθε εργάσιμη ημέρα από τις 10:00 π.μ. έως τις 13:15.

 

 

Σημαντικές Πληροφορίες:

  • Η εγγραφή γίνεται με βάση τη διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας, όπως αυτή έχει δηλωθεί και επικαιροποιηθεί στο Νηπιαγωγείο.
  • Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας έχει αλλάξει, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Νηπιαγωγείο για επικαιροποίηση των στοιχείων πριν την υποβολή της αίτησης.
  • Η αποδοχή της αίτησης δεν συνεπάγεται αυτόματα την εγγραφή στο σχολείο. Η τελική ανάθεση γίνεται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων και την κατανομή των μαθητών/τριών ανάλογα με τις διαθέσιμες θέσεις από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου.

Όλα τα δικαιολογητικά πρέπει να κατατεθούν μαζί και εντός προθεσμίας.

Η υποβολή στο σχολείο των παραπάνω δικαιολογητικών θα γίνεται από τη Δευτέρα 10/03/2025 μέχρι και την Τετάρτη 26/03/2025 από 10:00 π.μ. έως 13.15.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία

Η Διευθύντρια

Ελένη Κωνσταντινίδου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Χριστουγεννιάτικα δρώμενα

Στο πλαίσιο των Χριστουγεννιάτικων δράσεων του σχολείου μας οργανώθηκε μία σειρά από εορταστικές δραστηριότητες.

Οι μαθητές με χαρά στόλισαν τους χώρους του σχολείου. Έφτιαξαν κατασκευές και έμαθαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

9ac349c9 6219 4c49 91d8 34b8e8da0695 84b5cb07 0604 4b87 a7bf a14e42788d26 242d3d86 5598 4bb5 8b60 a4f88520722e b510dd17 2865 4790 aec1 a697edc7db20 ec7152f3 935c 48ca ac40 09d1ab51c85d efa1e3f0 ee98 4528 a53d d75faaa9b6ff efaa4caa 4003 416a 93af 0fea40353a730a1ddeb4 434c 4d36 874d 58b76c347d8a 0659b33f 7ea6 4e0f b256 b1381365bff0 693d4299 657f 4f9d a0e4 a154b7640b59 af6bbeae d37d 4784 9455 a30b94331ca4 cb842007 051f 4f65 971a acc3853aca4e d65d6f20 e777 43a7 a719 685c8cad7e27 d891abfe f88c 4244 8ef7 b0920242124b f9f8fa7f 9998 4fb3 bf11 97c70ce0d6a3

Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου οι χαρούμενοι Αγιο-Βασίληδες της Δ’  Ε’ και της ΣΤ’ τάξης, έκαναν βόλτα στους δρόμους του Αρβανιτοχωρίου.

8eb09f55 f361 4afd 92d7 495b4291e6a8

Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου συμμετείχαν στο θεατρικό «Γκριντς ο Κατεργάρης!!!» .Τα παιδιά στο σύνολό τους κέρδισαν τις εντυπώσεις αλλά και το χειροκρότημα όλων όσων παραβρέθηκαν στη γιορτή μας, με τη θεατρικότητα και την άψογη σκηνική τους παρουσία

.2af191f7 003b 4468 b10b 27e7e537353f 2ba3cc84 1ff0 48a8 bc72 5c88b1e1ecdf 04b91d2c 0398 4e69 b4f5 79a220183200a05a1130 cd95 4023 ac68 961d94b0b45125ab58a1 af20 4497 96a2 ae378988197c 1da36bb16 1e3d 4e24 a836 d79503fd4c4ba57a83f3 03da 48e2 9a11 03710e2dc2659634c207 dc36 4b42 aab0 ddc48d1c9bd373d68f0d f60b 49b3 aa4a 0f1a27d960dc2b678c5c 1d67 4b81 906e 825118fa2169 15560b172 257a 4472 82e2 059f6fe2c413 11826d7ae fac5 4b77 a952 56f83dbebb0d1451bf96 7967 4e00 b89a c8b8fcf3da5870bae856 bb3f 41bb 8a7b f7dfa02eeb4856ede3b3 1ac4 4b85 8b35 69d4579e5db056e272be 4f19 40fe 83cf c0dbc2d8ab799c58e1f8 7094 4078 864f c51414fe92308e9ea0a9 87c6 4bbd a4ad 90bf1e252a604a3dff81 36a0 4e1d b1db 9f9969351ede2b678c5c 1d67 4b81 906e 825118fa21692c4b2a53 fea8 4fca 807d 9ead1db4f46fd668f49b 918a 4e3c adb0 9a6baba2439e

Πολλά συγχαρητήρια σε όσους ακούραστα συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης και πρωτίστως στους μαθητές μας!

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που για μια ακόμη χρονιά προσέφερε δώρα στους μαθητές και παραδοσιακά γλυκίσματα σε όλους.

Έγιναν μικροί ζαχαροπλάστες και έφτιαξαν μελομακάρονα και τρουφάκια. Τα μελομακάρονα ψήθηκαν δωρεάν στο παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο του νησιού μας «Αφούσης».

Τη Δευτέρα  23 Δεκεμβρίου, μαθητές από όλες τις τάξεις, κρατώντας τα τρίγωνά τους, είπαν αφιλοκερδώς τα κάλαντα σε καταστήματα και υπηρεσίες στο Φρυ, μοιράζοντας χαρά σε όλους! 2cec4f8b afae 4024 9b9f 654a2368cd66 4b193fc4 6ad0 4cea ac59 d5d6bfd62665 6c152cf5 c900 43f1 bb61 d52d0857e515 7a55a1b1 8904 498a 8ed7 efde7628cd40 293ddfa4 9458 4e0e 9e2c 7d121a4a3451 541dfcd4 d398 4316 a4d4 678434934c0d aa870bea 0670 4afd b500 c5fd8317c457 baabc4fd 22f8 44c3 a3b6 2d930ac3982b d42122e9 d6c1 4bbd 978a 294b6ec832ce e88c3c2e a59b 40d6 8f2b 0281cc41c9b6

Θερμές ευχές σε όλους για υγεία, ατομική και οικογενειακή ευτυχία, δημιουργία και προκοπή!

Καλή χρονιά!