Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μία πολύ ενδιαφέρουσα και ταυτόχρονα συγκινητική δράση. Παρουσίασαν, τραγούδησαν και χορογράφησαν δύο τραγούδια, στέλνοντας το δικό τους ηχηρό μήνυμα κατά της βίας. Η δράση διοργανώθηκε από τη δασκάλα της Ε’ τάξης, κα Δεμερτζίδου Ελένη, […]
