Ημέρα: 20 Φεβρουαρίου 2024

Φτιάχνω το υγιεινό κολατσιό μουΦτιάχνω το υγιεινό κολατσιό μου

Σήμερα η μέρα των μαθητών/τριών της Β’ και Γ΄τάξης ξεκίνησε με έναν πολύ ευχάριστο τρόπο. Το σχολείο μας επισκέφτηκε η κα Κατερίνα Φαντούση, Κλινική Διατολόγος-Διατροφολόγος του Γενικού Νοσοκομείου Καρύστου-Διόκλειον, για να μιλήσει για την αξία και τα οφέλη του υγιεινού πρωινού. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ταπερίστας”. […]