Καλώς ήρθες, Φεβρουάριε! Να είσαι καλός και γλυκός μαζί μας! Όπως λέει και η γνωστή παροιμία: “Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει κι αν κακιώσει και θυμώσει μες στο χιόνι θα μας χώσει”. Για να δούμε, λοιπόν, πώς θα κυλήσει ο δεύτερος μήνας του χρόνου;
