Σήμερα, η μέρα μας ξεκίνησε με πολύ γλυκό τρόπο, καθώς είχαμε την κοπή της Βασιλόπιτας τόσο για τους μαθητές μας, όσο και για όλο το προσωπικό του σχολείου μας. Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δ.Σ. Καρύστου, που ανέλαβε να ετοιμάσει τις πιο νόστιμες Βασιλόπιτες για μικρούς και μεγάλους. Μοιράστηκαν ατομικά κεκάκια στους […]
