Οι μαθητές της Δ΄ τάξης ετοίμασαν μία πολύ ωραία γιορτή για την 28η Οκτωβρίου. Οι αφηγήσεις των παιδιών, το θεατρικό, τα ποιήματα και τα τραγούδια δεν αφήσαν ασυγκίνητο κανέναν. Καταχειροκροτήθηκαν από γονείς, δασκάλους και συγγενείς που ήρθαν να παρακολουθήσουν τη γιορτή. Να ευχαριστήσουμε την κ. Ελένη Δεμερτζίδου, που διοργάνωσε την φετινή σχολική γιορτή, τους μαθητές […]
