Επειδή η σοφία είναι αναγκαίο αγαθό, αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε μια κουκουβάγια και να την ορίσουμε έμβλημα της τάξης μας! Έτσι θα προσπαθούμε καθημερινά να αποκτήσουμε γνώσεις, συμπεριφορές και αξίες, για να μπορέσουμε γίνουμε σοφότεροι μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς!
Οι μαθητές της Ε΄- ΣΤ΄τάξης







