Επίσκεψη της Μουσικής Κρατικής Ορχήστρας

IMG 9237Τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Κάμπου Πάτμου μετέβησαν με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους στο Δημοτικό Σχολείο Σκάλας και παρακολούθησαν την επίσκεψη-παράσταση της Μουσικής Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών. Μαθητές και εκπαιδευτικοί “ταξίδεψαν” από κοινού υπό τους ήχους της μουσικής και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα μουσικά όργανα και να γίνουν “μαέστροι” αυτής της ορχήστρας μέσα από βιωματικές και διαδραστικές δραστηριότητες.

IMG 9229 IMG 9233 IMG 9239 IMG 9997

Λειτουργία ΕΔΥ 2024-2025

Αγαπητοί γονείς,

Επικοινωνούμε μαζί σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την έναρξη λειτουργίας της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) στο σχολείο μας.

Η εκπαιδευτική κοινότητα της Πάτμου διαθέτει Σχολικό Δίκτυο Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) με κέντρο το Γυμνάσιο Πάτμου. Το ΣΔΕΥ συνιστά έναν καινοτόμο θεσμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος, στην οργάνωση της υποστήριξης και ενδυνάμωσης των μαθητών/τριών με δυσκολίες στη μάθηση και σε άλλους τομείς που έχουν ως στόχο τη διεπιστημονική ενίσχυση του εκπαιδευτικού και του σχολείου.

Στο πλαίσιο του ΣΔΕΥ διατίθεται και στο Δημοτικό Σχολείο Κάμπου Πάτμου στελεχωμένη ομάδα ΕΔΥ, αποτελούμενη από Κοινωνική Λειτουργό, Ψυχολόγο και Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής. Αρμοδιότητά της αποτελεί η ψυχοκοινωνική και εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών/τριών μέσω προγραμματισμένων ομαδικών και ατομικών δράσεων/παρεμβάσεων, παροχής συμβουλευτικής υποστήριξης και ενδυνάμωσης τόσο των μαθητών/τριών όσο και των οικογενειών τους.

Η ΕΔΥ θα βρίσκεται στο σχολείο μας κάθε Πέμπτη από τις 08:15 μέχρι τις 12:25.

Η Διεύθυνση του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό είναι πάντα στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τη φοίτηση και την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών σας και μαθητών μας.

 

Η Προϊσταμένη

Λιαράκου Ειρήνη

Καλή Σχολική Χρονιά!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 09 20 084844Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κάμπου Πάτμου σας καλωσορίζουμε στην έναρξη του σχολικού έτους 2024-2025 με την ευχή να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, πρόοδο, εξέλιξη, δημιουργία και χαρούμενες αναμνήσεις.

 

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΜΑΣ ΚΗΠΟΥ

Σήμερα η Γ΄και Δ΄ τάξη ένιωσε τη χαρά και την ευχαρίστηση να απολαύσει τα πρώτα προϊόντα του σχολικού κήπου που δημιούργησε! Μετά από τη συνεχή και καθημερινή φροντίδα των μαθητών/τριών της Γ΄και Δ΄ τάξης, ο σχολικός μας κήπος απέδωσε τους πρώτους καρπούς ! Γλυκά κολοκυθάκια και αγγουράκια! Με μεγάλη χαρά οι μαθητές/τριες της Γ΄και Δ΄ τάξης προσέφεραν στην Προϊσταμένη τα προϊόντα τους, η οποία τους επιβράβευσε για την όμορφη προσπάθεια τους! Στη συνέχεια μοίρασαν τα δροσιστικά λαχανικά και στις άλλες τάξεις! Μπράβο στα παιδιά μας και στην υπέροχη προσπάθεια τους! Αναμένουμε με ανυπομονησία και τους υπόλοιπους καρπούς των άλλων λαχανικών του σχολικού μας κήπου!


Φόρτωση PDF…

 

 

 

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΥ

Προάγουμε τον αθλητισμό και την αισθητική αγωγή έξω από τον προαύλιο χώρο του σχολείου! Δίπλα στη θάλασσα και στην ομορφιά της φύσης!


Φόρτωση PDF…

 

 

 

ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΩ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΦΙΛΟΤΕΧΝΩΝΤΑΣ “ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ”

Το σχολείο μας παρουσιάζει ένα δείγμα των έργων της Ε΄και ΣΤ΄τάξης  σχετικά με τη συμμετοχή του σχολείου μας στο διαγωνισμό της παιδικής πινακοθήκης με τίτλο “αναδεικνύω την πολιτισμική μου κληρονομιά φιλοτεχνώντας”.  Ελπίζουμε, όπως το σχολείο μας πήρε δύο βραβεία στο διαγωνισμό της παιδικής πινακοθήκης με τίτλο “Σαν αλκυόνη στα χρώματα του Αιγαίου”  και φέτος να κερδίσουμε!


Φόρτωση PDF…

 

 

 

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΙΓΑΙΟΥ

Την Τετάρτη 22 Μαϊου 2024 μετά τον καθαρισμό της παραλίας Λάμπη μεταφερθήκαμε στο Δημοτικό Σχολείο Σκάλας όπου συμμετείχαμε στο σεμινάριο του σχολικού εκφοβισμού, το οποίο έγινε από την κλινική ψυχολόγο της Ομάδας Αιγαίου! Ακολούθησε και μία βιωματική δράση η οποία μας έδωσε τη δυνατότητα να εκφράσουμε τα συναισθήματα μας! Με το τέλος της δράσης η εκπρόσωπος της Ομάδας Αιγαίου κα Παπαμιχαήλ η οποία μας μίλησε για τη φιλοζωϊα, χάρισε στις Διευθύνσεις των Δημοτικών Σχολείων της Πάτμου  ένα όμορφο βιβλίο, που αναφέρεται στα ζώα, τους μικρούς μας φίλους, το οποίο θα το επεξεργασθούμε και ως βιωματική δράση στο σχολείο μας!


Φόρτωση PDF…

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

Την Τετάρτη 22 Μαϊου 2024 το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση της all for blue της Ομάδας Αιγαίου σχετικά με τον καθαρισμό της παραλίας Λάμπη στον Κάμπο Πάτμου! Αγκαλιάσαμε τη δράση και δείξαμε την αγάπη μας προς το περιβάλλον!


Φόρτωση PDF…

 

 

 

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΙΓΑΙΟΥ

Μετά από ένα ζεστό και γλυκό καλωσόρισμα του σχολείου μας προς την Ομάδα Αιγαίου οι μαθητές/τριες της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης  παρακολούθησαν το σεμινάριο Α΄ Βοηθειών του Ερυθρού Σταυρού της Ομάδας Αιγαίου μαθαίνοντας και κάνοντας πρακτική άσκηση στις Α΄ Βοήθειες!


Φόρτωση PDF…

 

 

 

Η ΑΦΙΞΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την Τρίτη 21 Μαϊου 2024 είχαμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την Ομάδα Αιγαίου! Η αγάπη μας μεγάλη, πολλές οι αγκαλιές προς αυτούς, τα δώρα μας  προς αυτούς  έγιναν με όλη την αγάπη των παιδιών μας και η συγκίνηση μας εμφανής! Το καλωσόρισμα μας προς την Ομάδα Αιγαίου θερμό! Τους ευχαριστούμε πολύ για ότι κάνουν και έχουν κάνει προς το σχολείο μας!


Φόρτωση PDF…