“Μάρτης, γδάρτης…”
Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας υποδέχτηκαν τον μήνα Μάρτιο τηρώντας τα παραδοσιακά έθιμα και μιλώντας για τη σημασία του. Φυσικά, προμηθευτήκαμε και τα απαραίτητα “Μαρτάκια” μας για να μη μας κάψει ο ήλιος, ενώ θυμηθήκαμε και όλες τις παροιμίες και τις λαϊκές ρήσεις για τον πρώτο μήνα της Άνοιξης. Καλό Μήνα!










































