Επίσκεψη του σχολείου μας σε έκθεση ζωγραφικής


Φόρτωση PDF…

Το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη σε έκθεση ζωγραφικής της εικαστικού κας Αικατερίνης Μουράτη, που έγινε στο Πάτμιον πνευματικό κέντρο του Δήμου Πάτμου. Η εικαστικός μίλησε με τους μαθητές/τριες σχετικά με την τέχνη και τις αξίες της και ακολούθησε ένα εργαστήριο με τους μαθητές/τριες. Με τη λήξη του εργαστηρίου περιηγηθήκαμε στο χώρο όπου  είδαμε τα έργα της!