4ος Πανελήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing” 2024-2025

Σήμερα Τετάρτη 2 Απριλίου οι μαθητές και οι μάθητριες των Ε’- Στ’ τάξεων  του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Πληροφορικής κ. Μαμουζέλου Άννας και την υποστήριξη της εκπαιδευτικού της Ε’ τάξης κ. Σούρλου Ευλαμπίας, συμμετείχαν στον 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης “Alan Turing” που διοργανώνεται από την Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας. 

Ο διαγωνισμός,  που συνιστά μια καινοτόμο συνεργατική δράση που ξεκίνησε το 2021- 2022 στο ΠΕ.Κ.Ε.Σ Δυτικής Ελλάδας,  επιδιώκει την καλλιέργεια της μαθηματικής λογικής και της υπολογιστικής σκέψης των μαθητών/τριών, καθώς και την ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως την επίλυση προβλήματος και τη συνεργασία μεταξύ τους.

Οι γενικοί στόχοι του Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης είναι:

  • Να ενισχύσει το ενδιαφέρον των μαθητών για τα Μαθηματικά και την Πληροφορική.
  • Να αναπτύξει την προσωπικότητα του μαθητή, την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση και την αυτοαντίληψη, μέσα από ομαδοσυνεργατικές μεθόδους επίλυσης προβλημάτων.
  • Να ενισχύσει την καλλιέργεια της κριτικής, λογικής και αναλυτικής σκέψης των μαθητών, μέσω της επίλυσης γρίφων και προβλημάτων.
  • Να προωθήσει την ομαδική εργασία και συνεργασία για την επίτευξη κοινών στόχων, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
  • Να ενισχύσει την ικανότητα των μαθητών να διαχειρίζονται σωστά τον χρόνο τους σε μια δεδομένη κατάσταση και να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε συνθήκες πίεσης, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα δεξιότητες στρατηγικής.
  • Να ενισχύσει τις μεταγνωστικές ικανότητες.
  • Να μάθουν οι μαθητές/τριες να διαχειρίζονται τη νίκη και προπάντων την ήττα.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους μαθητές και τις μαθήτριές μας!

 

 

1ο Σχολικό Φεστιβάλ Φιλοζωίας Καμαρίου-Ξυλοκάστρου

Mε αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Απριλίου, το Δημοτικό Σχολείο Καμαρίου διοργανώνει το 1ο Σχολικό Φεστιβάλ Φιλοζωίας Καμαρίου-Ξυλοκάστρου με την υποστήριξη του Δήμου Ξυλοκάστρου- Ευρωστίνης, της Επόπτριας Ποιότητας Εκπαίδευσης Κορινθίας, του Συμβούλου Εκπαίδευσης της 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κορινθίας, των Δημοτικών Σχολείων Καμαρίου-Ξυλοκάστρου, των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Καμαρίου-Ξυλοκάστρου και άλλων φορέων την Τρίτη 8 Απριλίου και ώρα 9:30π.μ. στο γήπεδο Ξυλοκάστρου!

To Φεστιβάλ, που φέτος είναι αφιερωμένο στους σκύλους, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 8 Απριλίου 2025, ώρα έναρξης 9.30 π.μ. Το Φεστιβάλ φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως μια φιλοζωική γιορτή των σχολείων της περιοχής, όπου θα συμμετέχουν όλοι οι μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί της περιοχής, συνολικά περίπου 500 παιδιά και 80 εκπαιδευτικοί, για φέτος, με στόχο να μοιραστούν και να απολαύσουν τις προγραμματισμένες δράσεις.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η ανάδειξη της πρακτικής καθημερινής αξίας και της καθοριστικής συνεισφοράς των σκύλων στην ευζωία και στην προστασία της ίδιας της ζωής των ανθρώπων, μέσω βιωματικών δράσεων/επιδείξεων από Πανελλήνιας ή ακόμα και Πανευρωπαϊκής αναγνώρισης επαγγελματίες και κυνοφιλικούς φορείς. Οι δράσεις θα στοχεύουν:

α) στην προώθηση, ευαισθητοποίηση και ανάπτυξη της φιλοζωίας και της υπεύθυνης ιδιοκτησίας ζώων συντροφιάς

β) στην προώθηση της υπεύθυνης και συνειδητής υιοθεσίας αδέσποτων ζώων και

γ) στην οικοδόμηση από τους μαθητές/τριες της πεποίθησης ότι τα ζώα, και συγκεκριμένα οι σκύλοι, είναι πολύτιμοι σύντροφοι, και συχνά ισάξιοι συνεργάτες με καθοριστική πρακτική αξία και ουσιαστική προσφορά στη ζωή των ανθρώπων.

Συγχαρητήρια Επιστολή της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπ/σης Κορινθίας στους Μαθητές/Μαθήτριες που Συμμετείχαν στην Παρέλαση

Συγχαρητήρια επιστολή του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κορινθίας κ. Ντρίμερη Δημήτριου και της Επόπτριας Ποιότητας Εκπαίδευσης Δ.Π.Ε. Κορινθίας κας Καραβά Ζαχαρούλας προς όλους τους μαθητές/μαθήτριες που συμμετείχαν στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2025.

 


Φόρτωση PDF…

Συμμετοχή στο Καινοτόμο Πρόγραμμα “Adopt a Ship” (Υιοθεσία Πλοίου) – Συνέχεια

Σήμερα Πέμπτη 27 Μαρτίου, οι μαθητές/τριες των Ε΄και Στ΄ τάξεων του σχολείου μας έλαβαν απάντηση στο δεύτερο email που απέστειλαν με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους στα Αγγλικά στον καπετάνιο και το πλήρωμα του εμπορικού πλοίου LONGEVITY της εταιρίας Sea Pioneer Shipping, με τους οποίους επικοινωνούν και μαθαίνουν  πληροφορίες για το ταξίδι τους.

Τα παιδιά συμμετέχουν με ενθουσιασμό στο πρόγραμμα και αντλούν σημαντικές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το ταξίδι του πλοίου, την πορεία του στη θάλασσα, τα λιμάνια που αγκυροβολεί.

(Παρακάτω επισυνάπτονται: το email των μαθητών και η απάντηση του καπετάνιου, αλλά και οι φωτογραφίες που έλαβαν σε ηλεκτρονική μορφή οι μαθητές/τριες).


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

 

Μαθητική Παρέλαση 25ης Μαρτίου 2025

Σήμερα Τρίτη 25η Μαρτίου ολοκληρώθηκαν οι δράσεις του σχολείου μας για την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, αλλά και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

Νωρίς το πρωί συγκεντρωθήκαμε στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου του χωριού και παρακολουθήσαμε τη Θεία Λειτουργία  και τη Δοξολογία.

Στη συνέχεια ακολούθησε η μαθητική παρέλαση μέχρι το Μνημείο των Ηρώων, όπου ο πατήρ Απόστολος Νούλας τέλεσε Επιμνημόσυνη Δέηση για τους πεσόντες του αγώνα, ενώ πραγματοποιήθηκε και η Κατάθεση Στεφάνων από εκπροσώπους φορέων του χωριού.

Ο μαθητής της Στ’ τάξης εκφώνησε τον πανηγυρικό λόγο με αναφορά στα σημαντικότερα γεγονότα εκείνης της εποχής, ενώ τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή προς τιμήν των αγωνιστών για την ελευθερία της πατρίδας και τέλος όλοι μαζί ψάλαμε τον Εθνικό Ύμνο!

Χρόνια πολλά σε όλους!

 

 

Σχολική Εορτή για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου

Σήμερα Δευτέρα 24 Μαρτίου, το σχολείο μας γιόρτασε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου. Μια μέρα μνήμης για το ένδοξο παρελθόν μας! Τιμώντας τη μέρα της Επανάστασης και τον Αγώνα των προγόνων μας για ελευθερία και ανεξαρτησία, οι μαθητές της Στ’ τάξης με τη δασκάλα τους, κ. Μάγδα Φωτιάδου και την υποστήριξη των μαθητών της Ε΄ τάξης μάς παρουσίασαν μια αξιόλογη και συγκινητική εορτή με θέμα τους ήρωες του 1821!

Η παράστασή τους μας σύστησε τους ήρωες του ΄21, όχι μόνο όσους πολέμησαν με τα όπλα τους, αλλά και γι’ αυτούς που μάχονταν με την πένα τους! Ο Ρήγας Φεραίος με τον «Θούριο», έναν επαναστατικό πατριωτικό ύμνο ρίχνει τον σπόρο της Λευτεριάς!

Η ίδρυση της Φιλικής Εταιρείας με τους: Εμμανουήλ Ξάνθο, Νικόλαο Σκουφά και Αθανάσιο Τσακάλωφ, συντονίζει τις προσπάθειες των υπόδουλων Ελλήνων για την απελευθέρωσή τους.

Ο Ιωάννης Καποδίστριας και το έργο του, ο Αλέξανδρος Υψηλάντης με τον  στρατό του, αλλά και οι ήρωες της Επανάστασης, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, Κωνσταντίνος Κανάρης, οι ηρωίδες, Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, Μαντώ Μαυρογένους, Δόμνα Βισβίζη, που έμειναν γνωστοί/ές και έγραψαν ιστορία με τη δράση τους, τη γενναιότητα, τη μεγαλοψυχία, τον αλτρουισμό και την αυτοθυσία τους!

Όλοι μάς συστήθηκαν μέσα από μια Πινακοθήκη και μας μίλησαν για τη ζωή τους, το έργο τους, την προσφορά τους.