• Καλώς ήρθατε στο τριθέσιο Δημοτικό Σχολείο Καλαβάρδων

  • Ο Μικρός Αναγνώστης

    mikan
  • Cine-Ανάγνωση

  • Οι συγγραφείς βιβλίων για παιδιά που επισκέφτηκαν το σχολείο μας

  • Μαρίνα Γιώτη

    images
  • Μάνος Κοντολέων

    Κ
  • Κώστας Πούλος

    π
  • Μαρία Αγγελίδου

    agelidou
  • Ειρήνη Βοκοτοπούλου

    Β
  • Αγγελική Δαρλάση

  • Κατερίνα Σέρβη

    Κατερίνα Σέρβη
  • Άγγελος Αγγέλου

  • Μαρία Ρουσάκη

    Μαρία Ρουσάκη
  • Ελένη Δικαίου

    Ελένη Δικαίου
  • Ελένη Σβορώνου

    Σβορώνου

    Ελένη Σβορώνου

  • Ρένα Ρώσση-Ζαΐρη

    Ρένα Ρώσση-Ζαΐρη
  • Βούλα Μάστορη

    Βούλα Μάστορη
  • H Σχολική μας Βιβλιοθήκη

  • Oι ταινίες μας

      Έφαγα τον κόσμο να σε βρω   Δε βλέπει...κι όμως τρέχει   Περπατώ...ποδηλατώ,στην πόλη ή το χωριό κυκλοφορώ   Ο Νταής του σχολικού
  • Το φθινόπωρο

    Το φθινόπωρο
  • Το καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι

  • H Πόλη της Αγάπης

    H Πόλη της Αγάπης
  • Γιαγιά, παππού…πες μου ένα παραμύθι

    Γιαγιά, παππού…πες μου ένα παραμύθι
  • Αnimation στο Ενυδρείο

    Αnimation στο Ενυδρείο
  • η ιστορία του σχολείου μας

    λήψης
  • Η μάχη του Μαραθώνα

    λήψης
  • Η μάχη των Θερμοπυλών

    λήψης
  • Η ναυμαχία της Σαλαμίνας

    λήψης
  • Αθηνά και Ποσειδώνας

    clip art cinema 216972
  • Άρτεμις

    clip art cinema 216972
  • Η Αποκάλυψη

    clip art cinema 216972
  • Κακά μαντάτα από τον Όλυμπο

    clip art cinema 216972
  • Οι γίγαντες και η Τιτίνα η κότα

    clip art cinema 216972
  • Radioooo

  • Καλύτερη ζωή

    Kαλ.ζ
  • Σαν σήμερα

  • Ασφάλεια στο Internet

    ,
  • Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.

    ΕΥΘΥΤΑ ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
  • Παίζοντας, μαθαίνω τον Κ.Ο.Κ.

  • Απρίλιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  

Καλημέρα παιδιά! Ώρα για διάβασμα και παιχνίδι! Τάξεις Γ΄-Δ΄2019-2020

Καλημέρα παιδιά,
είπαμε με τις δασκάλες σας, για να μη βαριέστε, να σας δώσουμε κάποιες οδηγίες για τα μαθήματα, που θα τα συνδυάσετε με επαναλήψεις, παιχνίδια, τραγούδια κ.α.
Θα προσθέτουμε οδηγίες και υλικό στο τέλος της δημοσίευσης, έτσι ώστε, κάθε φορά που ολοκληρώνετε μια δραστηριότητα, να πηγαίνετε στην επόμενη.
Αν έχετε αφήσει βιβλία και τετράδια που μπορεί να χρειαστείτε στο σχολείο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο πρόχειρο τετράδιο, ενώ τα βιβλία θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα http://ebooks.edu.gr/new/allcourses.php
Αν δεν έχετε τη δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο, ή δεν έχετε σταθερό υπολογιστή ή laptop για να δουλέψετε, επικοινωνήστε με τη δασκάλα της τάξης, ώστε να σας δώσει εργασίες στα σχολικά βιβλία.

Επίσης, αν δεν μπορείτε να εκτυπώσετε τα φύλλα εργασίας, μπορείτε να γράφετε τις απαντήσεις σε ένα τετράδιο.

Αν υπάρχουν απορίες ή θέλετε διευκρινίσεις, υποβάλετε ένα σχόλιο στο τέλους του άρθρου.

Ακόμη, αν έχετε βρει κάτι ενδιαφέρον και θέλετε να το κοινοποιήσετε στην τάξη σας,  στείλτε το ως σχόλιο και θα το δημοσιοποιήσω.

Ξεκινώντας λοιπόν από τις τάξεις Γ΄-Δ΄και το μάθημα …
Γλώσσα
Ξεκινάμε χαρούμενα με ένα τραγούδι: ¨Γεια σου χαρά σου Βενετιά¨, για να θυμηθούμε μια χώρα όπου, μετά την Κίνα ακούστηκαν τα-αντίθετα με το χαρούμενο κλίμα του τραγουδιού- πολύ δυσάρεστα νέα για την εξάπλωση του κορονοϊού.

Ακούστε το τραγούδι-υπάρχει στο Βιβλίο της Γλώσσας, σελ.23- τοποθετήστε τους σταθμούς στον χάρτη της επόμενης σελίδας και προσπαθήστε να το μάθετε. Όταν επιστρέψουμε στο σχολείο θα το τραγουδήσουμε μαζί με την Κα Σούλα με πιάνο, μαντολίνο και οργανάκια. Ετοιμαστείτε!
Αναζητήστε με τους γονείς σας και άλλα τραγούδια που έγραψε ο Νίκος Γκάτσος.
Αν βρείτε κάποιο που σας αρέσει, σημειώστε το να το ακούσουμε στο σχολείο.
Ανθολόγιο
Μετά τις εφευρέσεις στο Βιβλίο της Γλώσσας και την επίσκεψή μας στην έκθεση Αρχαιοελληνικών Εφευρέσεων, το επόμενο βήμα στο σχολείο –αλλά τώρα θα το δουλέψετε στο σπίτι ήταν η  ανάγνωση δύο διαφορετικών κειμένων από το Ανθολόγιο:
¨Το ξύλινο άλογο¨σελ.84-88 (Αφιερωμένο στον ¨Οδυσσέα¨ με κείμενο αλλά και comics και ο ¨Άντζελμαν¨ σελ.172-177 (Αφιερωμένο στον Άγγελο)
Διαβάστε τα χαλαρά στον καναπέ ή το κρεβάτι ή την αιώρα ή το γκαζόν ή την παραλία ή όπου αλλού θέλετε και τα συζητάμε από κοντά.
Δείτε τις ερωτήσεις και προσπαθήστε να απαντήσετε νοερά. Μετά από το νοερό θα ακολουθήσει και το γραπτό. Διαλέξτε μία από τις ερωτήσεις των 2 κειμένων και απαντήστε (ξέρετε πώς, η απάντηση περιέχει την ερώτηση, ολοκληρωμένη απάντηση κ.λ.π.) στο Τετράδιο Γλώσσας.
Λίγο Γραμματική..
Θυμάστε τη διαφορά του επιρρήματος πολύ με το επίθετο πολύς-πολλή-πολύ;
Αν όχι, συμβουλέψου τη φωτοτυπία που έχεις στον φάκελό σου, διάβασε τη σελ.13 του Βιβλίου Γλώσσας και το παρακάτω φύλλο:

Μπορείς να κάνεις εξάσκηση πατώντας εδώ

Συνεχίζουμε τη Γραμματική με επανάληψη στους χρόνους, Τετράδιο Εργασιών Γλώσσας σελ.36 (ασκήσεις 1,2) και σελ.43(άσκηση 4) Μπορείς να κάνεις εξάσκηση εδώ

Φυσικά, παίζουμε το παιχνίδι με τα Μέρη του Λόγου στη δεξιά πλευρική στήλη του blog, μέχρι να μην κάνουμε κανένα λάθος.

Ας συνδυάσουμε τώρα Γλώσσα και Ιστορία μέσα από τη γνωστή μας περιπέτεια του Οδυσσέα, του οποίου το ταξίδι εξιστορεί ο ποιητής Όμηρος στην Οδύσσεια.
Στις σελίδες 19-21 του Βιβλίου Γλώσσας θα ταξιδέψουμε ξανά στο νησί του Αιόλου.
Με την ευκαιρία αυτή κάνε και τις ασκήσεις 1 και 5.
Γνωρίζεις άλλους πολυταξιδεμένους σαν τον Οδυσσέα, πραγματικά ή φανταστικά πρόσωπα;
Αν ναι, θα μας μιλήσεις γι΄αυτούς στο σχολείο. Αν όχι πήγαινε στην άσκηση 2 σελ. 42 στο Τετράδιο Εργασιών, και με τη βοήθεια λεξικού, εγκυκλοπαίδειας ή διαδικτύου μάθε ποια είναι αυτά τα πρόσωπα και συμπλήρωσε την άσκηση.
Σε κάθε περίπτωση, στο τετράδιο Γλώσσας ή Π.Γ.Λ. γράψε ένα κείμενο για το πρόσωπο της επιλογής σου.
Θυμήσου! Όταν επιστρέψουμε στο σχολείο, η βιβλιοθήκη μπορεί να μας μάθει πολλά για αυτούς τους εξερευνητές μέσα από μια υπέροχα εικονογραφημένη σειρά βιβλίων στο ράφι ¨Ταξίδια-Κόσμος¨
Ιστορία
Με την Οδύσσεια ολοκληρώνουμε τον μυθολογικό κύκλο και μπαίνουμε στην Προϊστορία.
Κάνω μια μικρή επανάληψη μέσα από τις ασκήσεις του Τετραδίου Εργασιών σελ.38-39 (προφορικά όσες δεν έχουν περιθώριο για γραφή και γραπτά οι υπόλοιπες).
Δεν ξεχνώ και την επαναληπτική φωτοτυπία της Οδύσσειας!
Αν μου άρεσε ιδιαίτερα κάποια ενότητα μπορώ να την ξαναθυμηθώ μέσα από τα παιχνίδια του Κου Σάκη στη δεξιά πλευρική στήλη του blog ¨Μυθολογικά παιχνίδια¨.

Μελέτη Περιβάλλοντος

Μην ξεχάσετε την εργασία που σας ανέθεσε ο Κος Σάκης για τα ζώα

Πληροφορική

Η Κα Αγάθη σας αναθέτει  να δοκιμάστε να γράψετε ένα κείμενο (επιλογής σας) και να το μορφοποιήσετε όπως θέλετε.Μπορείτε να εισάγετε και εικόνα όπως έχουμε μάθει. Ακόμη, η εργασία αυτή θα μπορούσε να συνδυαστεί με τη Μελέτη Περιβάλλοντος, δημιουργώντας φύλλα word με τα ζώα, ώστε να εκτυπωθούν στο σχολείο αν δεν έχετε αυτήν την δυνατότητα

Θεατρική Αγωγή

Η Κα Σοφιάννα σας αναθέτει να επιλέξετε ένα κομμάτι από κάποιο βιβλίο ή παραμύθι που σας αρέσει και να το παρουσιάσετε όταν με το καλό ανοίξουμε.

Μαθηματικά
Εδώ μπορούμε να παίξουμε πολύ… διαβάζοντας και τη θεωρία, με
Κλάσματα
http://tetartitaxi.weebly.com/kappalambda940sigmamualphataualpha.html
Δεκαδικούς
https://podilato98.blogspot.com/2011/09/dekadikoi-arithmoi.html
http://tetartitaxi.weebly.com/deltaepsilonkappaalphadeltaiotakappaomicron943-alpharhoiotathetamuomicron943.html
Πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις με 10,100,1000
http://katsba.ueuo.com/dim/d/ma8-polladiairdyndeka.htm
http://cdsearch.britannica.com/lm/games/GM_5_5/GM_5_5.htm
Ώρα και πολλά άλλα..
http://iliadisilias.blogspot.com/p/blog-page_7.html
http://tetartitaxi.weebly.com/pialphaiotachinu943deltaiotaalpha-974rhoalphasigmaf.html
Περίμετρο και εμβαδόν (αγγλικά)
http://interactivesites.weebly.com/areaperimeter.html
Οι παραπάνω ασκήσεις είναι και για τις 2 τάξεις, οπότε επιλέγετε ότι γνωρίζετε, αλλά και κάτι παραπάνω, γιατί όλα θεωρούνται γνωστά(Δ΄τάξη). Ευκαιρία λοιπόν για παιχνίδι και επανάληψη
Και μια ιδιαίτερη άσκηση για την Δ΄τάξη: Επιλέξτε έναν ή και παραπάνω χώρους του σπιτιού σας και βρείτε την περίμετρο και το εμβαδόν τους (Αρκεί να υπάρχει μια μετροταινία στο σπίτι σας, με τον χάρακα θα είναι λίγο δύσκολο) Καταγράψτε το στο τετράδιο Μαθηματικών. Αν δεν θυμάμαι καλά τη θεωρία, ανοίγω το βιβλίο μου ή θυμάμαι: Αναζητώ την περίμετρο όταν θέλω να βάλω συρματόπλεγμα στο χωράφι μου(γύρω-γύρω) και το εμβαδόν όταν θέλω να βάλω πλακάκια στο δωμάτιό μου(ο χώρος μέσα). Πώς μετρήσαμε τα γήπεδα της αυλής;

Νομίζω ότι καλά είμαστε! Θα σας απασχολήσουν τα παραπάνω μέχρι…αύριο που θα σας στείλω καινούριες οδηγίες.
Όχι, πλάκα κάνω, μη φωνάζετε! Μέχρι την Παρασκευή; Όχι; Μέχρι το Πάσχα;
Περιμένετε να δούμε πότε θα ανοίξουν τα σχολεία!
Να περνάτε όμορφα και να είστε πολύ πολύ καλά!
Και επειδή δεν προλάβατε ούτε να δανειστείτε βιβλία από τη βιβλιοθήκη μας, κάντε μια αναζήτηση στη δική σας βιβλιοθήκη…τι έχει μείνει αδιάβαστο ή ζητάει να ξαναδιαβαστεί;
Μην ξεχνάμε τον ¨Μικρό Αναγνώστη¨στην αριστερή πλευρική στήλη του blog που πάντα έχει μια ιστορία να μας διηγηθεί…

;


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Copyright © ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΚΑΛΑΒΑΡΔΑ ΡΟΔΟΥ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση