Μήνας: Ιούνιος 2025
Βράβευση από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες Ηλία Παρασκευή-Κωνστανίνα απ΄την Ε’ τάξη και Βιλανάκη Μαρία από τη Στ’ τάξη που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας που συμμετείχε το σχολείο μας!!! Παντα επιτυχίες κορίτσια ευχόμαστε!!!
Μικροί επιστήμονες στις πρώτες τους ρομποτικές επιτυχίες
Οι μαθητές της Α΄ τάξης δημιούργησαν τις πρώτες τους ρομποτικές κατασκευές. Η ιδέα προέκυψε από τον τρόπο λειτουργίας ενός ποταμόπλοιου.
Αξιοποιώντας τα κιτ ρομποτικής R2 του υπουργείου παιδείας, οι μαθητές είχαν στη διάθεσή τους μικρούς DC κινητήρες, μπαταρίες 9V και τροχούς. Αφού πρώτα δημιούργησαν μικρές χάρτινες βαρκούλες από χαρτί Α3, στη συνέχεια τοποθέτησαν τα εξαρτήματα κατασκευάζοντας μικρά χειροποίητα ποταμόπλοια.
Έτσι, οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά τον τρόπο λειτουργίας μίας απλής μηχανής με μπαταρία. Τελικά, οι μικρές βαρκούλες τοποθετήθηκαν στο πάτωμα της τάξης και τέθηκαν σε λειτουργία.
Ο ενθουσιασμός των παιδιών έκρυψε τις όποιες ηλεκτρολογικές και μηχανικές αδυναμίες των κατασκευών.
- Έτοιμοι για δράση!
Πρόσκληση Καλοκαιρινής γιορτής
Ενεργοί πολίτες! Φυτεύουμε πευκάκια!
Οι μικροί μας μαθητές μαθαίνουν να είναι και μικροί πολίτες. Ενεργοί πολίτες! Έτσι, παρακολούθησαν μία σύντομη διάλεξη για τα οφέλη της δεντροφύτευσης και τον τρόπο συλλογής και φύτευσης σπόρων κοινού πεύκου. Η διάλεξη αυτή ήταν συνέχεια της επίσκεψης που δέχτηκε το σχολείο μας από εθελοντές πυροσβέστες στις 7/5/2025.
Έτσι, στις 4/6/2025, οι μικροί μαθητές έμαθαν πως τα κουκουνάρια που βρίσκονται πάνω στα πεύκα, μεγαλώνουν και ύστερα από τρία χρόνια, έχουν μέσα τους έτοιμους τους σπόρους τους. Την άνοιξη, επιλέγουμε τα ώριμα κουκουνάρια και τα αφήνουμε στον ήλιο να ζεσταθούν προκειμένου να ανοίξουν και να εμφανιστούν τα σποράκια στο εσωτερικό τους. Τότε, μαζεύουμε πολλά από αυτά και τα αφήνουμε σε ένα ποτήρι γεμάτο νερό. Την επόμενη μέρα, όσα από αυτά έχουν βυθιστεί είναι υγιή και έτοιμα για φύτεμα.
Πράγματι, την επόμενη μέρα (5/6/2025-Ημέρα περιβάλλοντος), ήρθαμε όλοι στο σχολείο και κρατήσαμε τα σποράκια εκείνα που είχαν βυθιστεί στο νερό. Στη συνέχεια ανά τάξεις, τα παιδιά έχοντας καθένα το γλαστράκι του, φύτευσε το σποράκι του μέσα στο χώμα.
Μπορεί τα δάση μας να καίγονται συνεχώς τα καλοκαίρια, αλλά όλοι μας μικροί και μεγάλοι μπορούμε να βοηθήσουμε τόσο στην πρόληψη (δεν πετάμε σκουπίδια, δεν ανάβουμε φωτιές και όλα όσα πολύ ωραία μας είπανε οι εθελοντές πυροσβέστες), όσο και στην αναδάσωση των καμένων μας περιοχών.
- Οι γλαστρούλες μας.
- Μικροί, αλλά ενεργοί!
- Το χώμα είναι ζωή!
- Φύτεψα κι εγώ!
- Μικροί επιστήμονες σε επιμόρφωση.
- Έτοιμα τα σποράκιααα!!!
Δράση μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στην Πρώτη Δημοτικού
Υποδεχτήκαμε τα μικρά μας αστεράκια!
Με πολλή χαρά και αγάπη, το σχολείο μας άνοιξε την αγκαλιά του για να υποδεχτεί τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, στο πλαίσιο της δράσης μετάβασης στην Πρώτη Δημοτικού. Στόχος μας ήταν να γνωρίσουν από κοντά το νέο τους σχολικό περιβάλλον, να εξοικειωθούν με τους χώρους και τους ανθρώπους του Δημοτικού και να βιώσουν με θετικά συναισθήματα αυτή τη σημαντική αλλαγή στη σχολική τους διαδρομή.
Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, παιχνίδια γνωριμίας, εικαστικές κατασκευές και ξεναγήσεις στις αίθουσες, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τις δασκάλες και τους μαθητές της Πρώτης Τάξης, έπαιξαν, ζωγράφισαν, χαμογέλασαν και άρχισαν να χτίζουν τις πρώτες τους γέφυρες με το Δημοτικό σχολείο.
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα χαρούμενο και υποστηρικτικό, με σεβασμό στον ρυθμό και τις ανάγκες του κάθε παιδιού. Η συνεργασία Νηπιαγωγείου και Δημοτικού αποδείχθηκε πολύτιμη, καθώς ενισχύθηκε η συνέχεια και η ομαλότητα στη μαθησιακή πορεία των παιδιών.
Τα βλέμματα γεμάτα ενθουσιασμό και τα παιδικά χαμόγελα μάς επιβεβαίωσαν πως η μετάβαση μπορεί να γίνει με τρόπο γλυκό, ζεστό και παιγνιώδη, όταν υπάρχει καλή διάθεση, φροντίδα και αγάπη.
Καλή αρχή, μικρά μας αστέρια! Σας περιμένουμε με χαρά τον Σεπτέμβρη!























