Ευχαριστήριο Μήνυμα προς τον Μορφωτικό – Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας
Το Δημοτικό Σχολείο Ιτέας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Μορφωτικό – Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας για τη γενναιόδωρη προσφορά δύο όμορφων πινάκων ζωγραφικής στο σχολείο μας.
Τα έργα δημιουργήθηκαν από παιδιά που συμμετέχουν στα εργαστήρια εικαστικών του Συλλόγου και αποτελούν ένα ξεχωριστό δείγμα δημιουργικότητας και καλλιτεχνικής έκφρασης. Με την παρουσία τους ομορφαίνουν τους χώρους του σχολείου μας και μεταφέρουν μηνύματα έμπνευσης και χαράς.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο για τη διαρκή στήριξή του στη μαθητική κοινότητα και συγχαίρουμε τους μικρούς καλλιτέχνες για τις υπέροχες δημιουργίες τους.







