Άρθρα κατηγορίας Εκδηλώσεις
Εορτασμός της επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου – Τα παιδιά ζωγραφίζουν!
Την Παρασκευή 15/11/2024 γιορτάσαμε την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου στην αίθουσα της σχολικής βιβλιοθήκης τιμώντας τους φοιτητές με ομιλία, τραγούδια (Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο, Ο δρόμος, Ένα το χελιδόνι) την παρακολούθηση σχετικών εκπαιδευτικών ταινιών (Η εξέγερση του Πολυτεχνείου – Μαθαίνουμε αλλιώς, Εδώ Πολυτεχνείο, 22410 και 1 τριαντάφυλλα) και την δημιουργία κατασκευής – ζωγραφιάς ανά τάξη!
Καλοκαιρινή γιορτή λήξης
Την Τετάρτη 12/6/2024 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια μικρή γιορτή λήξης του σχολικού έτους. Τα παιδιά παρουσίασαν χορευτικά και τραγούδησαν σε ρυθμούς καλοκαιρινούς. Ανακοινώθηκαν οι νικητές της σκυταλοδρομίας ανάγνωσης που υλοποιήθηκε στο σχολείο μας για κάθε τάξη στους οποίους απονεμήθηκε από το Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων ένα μικρό, τιμητικό βραβείο. Επίσης, μοιράστηκε από το Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων στα παιδιά της ΣΤ τάξης που θα μας αποχαιρετίσουν αναμνηστικά δωράκια και προβλήθηκε ένα βίντεο – έκπληξη με φωτογραφίες τους από τη βρεφική – νηπιακή ηλικία. Τα λόγια του Καζαντζάκη: ¨Έχετε τα πινέλα, έχετε τα χρώματα, ζωγραφίστε τον παράδεισο και μπείτε μέσα!” είναι οι ευχές μας προς τα παιδιά της ΣΤ τάξης!
Ευχόμαστε σε όλους ένα δροσερό, ξεκούραστο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!
Περάσαμε ωραία …. στην Καλαμπάκα!
Εκδήλωση του Γ.Ν. Καρδίτσας με θέμα: “Προαθλητικός Καρδιολογικός Έλεγχος”
Σεμινάριο κυκλοφοριακής αγωγής στους μικρούς μαθητές μας!
Την Τετάρτη 27/3/2024 πραγματοποιήθηκε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και διδακτική δράση στο χώρο της βιβλιοθήκης του σχολείου μας. Στα πλαίσια αυτής της δράσης οργανώθηκε θεωρητικό σεμινάριο Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας για τους μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Δ. Σ. από ομάδα αστυνομικών της Τροχαίας από το Α.Τ. Παλαμά. Οι μικροί μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία βασικών πινακίδων σήμανσης και προειδοποιήσεων, αλλά και για τους κανόνες που οφείλουν να τηρούν ως πεζοί, ως ποδηλάτες, αλλά και ως επιβάτες ενός οχήματος. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους αστυνομικούς κ. Κωνσταντίνο Μπουρδούβαλη και κα. Μαρία Τουτζαράκη για την άμεση ανταπόκριση τους στην πρόσκλησή μας!
Γιορτή σχολείου για την Εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου 1821
Την Παρασκευή 22/3/2024 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων η γιορτή του σχολείου μας για την Εθνική Γιορτή της 25ης Μαρτίου 1821. Την γιορτή υλοποίησε η Ε-ΣΤ τάξη του σχολείου η οποία και διοργάνωσε μια υπέροχη εκδήλωση με τραγούδια και ποιήματα για να τιμήσει τον ηρωικό αγώνα των προγόνων μας για την ελευθερία. Στη γιορτή συνέδραμε χορωδιακά και η Γ-Δ τάξη. Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά για τη συμβολή τους στην οργάνωση αυτής της όμορφης εκδήλωσης!
Αποκριάτικο πάρτι
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας διοργάνωσε Αποκριάτικο Πάρτι την Παρασκευή 15/3/2024 από τις 11.30 έως τις 13.15 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου για τους μαθητές/τριές του. Όλοι οι μαθητές προσήλθαν με τις Αποκριάτικες στολές τους, μασκαρεμένοι από το πρωί και ξεφάντωσαν με χορό, μουσική, σνακ και μπαλονοπόλεμο!
Εκδήλωση κουκλοθέατρου “Το καρναβάλι των ζώων”
Την Πέμπτη 14/3/2024 σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου Ιτέας οι μικροί μαθητές/τριες του σχολείου μας (Α & Β τάξη) μαζί με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου παρακολούθησαν την παράσταση κουκλοθέατρου από το κουκλοθέατρο της Αναστασίας Ξηρομερίτου, με τίτλο: “Το καρναβάλι των ζώων”.
Υπόθεση: Στο δάσος ο βασιλιάς των ζώων χάνετε την ημέρα της αποκριάς. Ένα μικρό ποντικάκι θα καταφέρει να τον βρει και παράλληλα να κερδίσει το πρώτο βραβείο στο χορό των μεταμφιεσμένων. Ένα ξέφρενο πάρτι με τα ζώα του δάσους εκτυλίσσεται…
Ενημέρωση με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
Η 2η ημέρα της 2ης εβδομάδας του 2ου μήνα κάθε έτους έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Δεδομένου ότι τα παιδιά πλέον είναι σε μεγάλο βαθμό εκτεθειμένα στην καθημερινή, πολύωρη και πολυδιάσταση χρήση του Διαδικτύου, το Σχολείο μας διοργάνωσε, την Τετάρτη 7/2/2024, ενημέρωση για τους κινδύνους που ελλοχεύουν.
Την ενημέρωση την πραγματοποίησε ο Υπαστυνόμος κ. Ν. Γούσιας, ο οποίος υπηρετεί στο τμήμα Πληροφορικής του Α.Τ. Καρδίτσας, με πολυετή πείρα στη Δίωξη του Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ο κ. Γούσιας ενημέρωσε τους/τις μαθητές/τριες της Γ-Δ τάξης και της Ε-ΣΤ τάξης για τους κινδύνους του Διαδικτύου αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισής τους.



































