Τσικνοπέμπτη στο σχολείο
Την Πέμπτη 28/2/2019 – Τσικνοπέμπτη οι μαθητές του σχολείου μας και το προσωπικό του Ειδικού Δημοτικού σχολείου Αλεξανδρούπολης με κέφι και καλή διάθεση τσικνίσαμε στο χώρο του σχολείου.
Πιο συγκεκριμένα χορέψαμε το “Γαϊτανάκι”, “Πως το τρίβουν το πιπέρι” και άλλους χορούς καθώς υλοποιήσαμε και διάφορες δραστηριότητες.
Τέλος Οι μαθητές έφαγαν, χόρεψαν και το διασκέδασαν με τη ψυχή τους.
Καλό Τριώδιο.



































































