Με σύνθημα «Αγαπώ την Άθληση-Αγαπώ την Υγεία μου» πραγματοποιήθηκαν οι οργανωμένες αθλητικές δράσεις εντός του σχολείου, με στόχο την ενημέρωση της μαθητικής κοινότητας για τα ευεργετικά οφέλη της άθλησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή, με στόχο την απόκτηση ενός υγιούς τρόπου ζωής





