Προγραμμα θεραπευτικη ιππασια

BBA06209 72EA 4C72 BC81 CF5343FEA1FB

ip_rotated



Λήψη αρχείου

Σχολικό Πρόγραμμα Θεραπευτικής Ιππασίας

Καθώς η φετινή σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, αποχαιρετούμε με συγκίνηση και χαμόγελο το πρόγραμμα θεραπευτικής ιππασίας που υλοποιήθηκε με αγάπη, φροντίδα και συνέπεια στο Κέντρο Θεραπευτικής Ιππασίας «Βήμα Βήμα».

Μαθητές και εκπαιδευτικοί του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης ζήσαμε μοναδικές εμπειρίες πλάι στα υπέροχα άλογα και τους ξεχωριστούς ανθρώπους του κέντρου. Μέσα από κάθε συνεδρία, χτίστηκαν σχέσεις εμπιστοσύνης, καλλιεργήθηκαν δεξιότητες, ενισχύθηκε η αυτοπεποίθηση και πάνω απ’ όλα πλημμύρισε η καρδιά μας από χαρά.

Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του Κέντρου «Βήμα Βήμα» για την άψογη συνεργασία, την υποστήριξη και τη στοργή με την οποία υποδέχονται κάθε φορά τα παιδιά μας.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά, με την ίδια όρεξη, ενθουσιασμό και αγάπη για να συνεχίσουμε όλοι μαζί – βήμα βήμα – τη διαδρομή προς την εξέλιξη, την αποδοχή και τη δημιουργία.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Μεγαλώνω σωστά – Τρέφομαι υγιεινά

Ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας με θέμα την Υγιεινή Διατροφή και τίτλο «Μεγαλώνω σωστά – Τρέφομαι υγιεινά».

Οι μαθητές με ενθουσιασμό και κέφι συμμετείχαν σε όλες τις δράσεις!

Κάναμε επισκέψεις, μαγειρέψαμε, ψωνίσαμε, αθληθήκαμε, δημιουργήσαμε, τραγουδήσαμε, παίξαμε και γελάσαμε πολύ! Σας παρουσιάζουμε στο παρακάτω link μερικές από τις στιγμές μας.

Λεμονιά Μανωλίδου Υγιεινή Διατροφή 2024 25 power point TELIKO



Λήψη αρχείου

Τελετή Λήξης Σχολικού Έτους 2024-2025

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και περηφάνια ολοκληρώθηκε η φετινή μας καλοκαιρινή γιορτή, ένα μουσικό ταξίδι αφιερωμένο σε τρεις κορυφαίους συνθέτες της ελληνικής μουσικής: τον Μάνο Χατζιδάκι, τον Μίκη Θεοδωράκη και τον Σταύρο Ξαρχάκο. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, κατάφεραν να δώσουν φωνή στα τραγούδια, τον ρυθμό και την ποίηση που συνοδεύουν γενιές Ελλήνων. Με απλότητα, αυθεντικότητα και αγάπη, απέδωσαν μουσικά έργα που μιλούν στην καρδιά και μας υπενθύμισαν ότι η τέχνη ανήκει σε όλους. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και τους επισκέπτες που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, καθώς και όλη την εκπαιδευτική μας ομάδα που εργάστηκε με αγάπη και συνέπεια για να υλοποιηθεί αυτή η ξεχωριστή μέρα. Ανανεώνοντας το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά, κρατάμε στην καρδιά μας τους στίχους, τις μελωδίες και – πάνω απ’ όλα – τα χαμόγελα των παιδιών μας.

 

5 2 15 Antigrafh
8 1 6 2
2 3 4 Antigrafh
3 3 1 1

“Δραματοποιώντας παραμύθια”

Την Τρίτη 10/6/2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο κουκλοθέατρο στα πλαίσια του σχολικού προγράμματος δραστηριοτήτων “Δραματοποιώντας παραμύθια” το οποίο ήταν μία διαφορετική παραλλαγή δραματοποίησης του βιβλίου “Μια κάμπια πολύ πεινασμένη” του Eric Carle. Ολοι οι μαθητές του σχολείου μαζί με το νηπιαγωγείο παρακολούθησαν τη διαδραστική παράσταση που είχε σαν στόχο τη μάθηση και κατανόηση των ημερών της εβδομάδας, της μέτρησης των αριθμών, τον κύκλο ζωής της πεταλούδας, τον εμπλουτισμό του λεξιλουγίου τους μέσα από τα φαγητά, τη χρήση των αισθήσεων στην αναγνώριση φρούτων, χρωμάτων και την επαφή με τον κόσμο του κουκλοθέατρου. Μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν την παράσταση με χαρά!!

 

 

1 4 1
2 1 3 1

Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης

Σήμερα Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025 οι μαθητές/τριες του σχολείου μας, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα συνεκπαίδευσης, αποχαιρέτησαν τους συμμαθητές/τριες τους από το τμήμα συνεκπαίδευσης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης. Η όμορφη αυτή συνεργασία έφτασε στο τέλος της και ολοκληρώθηκε με μια εκδρομούλα στο πάρκο Αλτιναλμάζη. Παίξαμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού, συζητήσαμε και αποχαιρετιστήκαμε σε κλίμα συγκίνησης και αγάπης. Ευχόμαστε από καρδιάς τους μαθητές/τριες του 6ου ΔΣ, που θα πάνε στο Γυμνάσιο, να συνεχίσουν να χαρίζουν χαμόγελα και να στέκονται δίπλα σε όσους τους χρειάζονται.

6 3
2 4
5 1

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΕ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα την Υγιεινή Διατροφή μια ομάδα μαθητών επισκεφτήκαμε το Σούπερ Μάρκετ που βρίσκεται κοντά στο σχολείο μας. Εκεί ξεναγηθήκαμε στους χώρους με τα τρόφιμα. Πρώτη στάση στο μανάβικο όπου οι μαθητές μας αναγνώρισαν τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, καθώς και τα τροπικά φρούτα. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στα ψυγεία όπου διακρίναμε τα κατεψυγμένα τρόφιμα. Προχωρήσαμε και εντοπίσαμε τα κονσερβοποιημένα προϊόντα και λίγο πιο πέρα τα συσκευασμένα. Μάθαμε να εντοπίζουμε σε όλες τις συσκευασίες τροφίμων την ημερομηνία λήξης του προϊόντος. Τέλος ψωνίσαμε ένα γλυκό επιδόρπιο για να το φάμε μετά το πρωινό μας. Η υπεύθυνη του καταστήματος πρόσφερε από ένα χυμό στον καθένα μας. Η συναλλαγή στο ταμείο έγινε από τους ίδιους τους μαθητές.

Ακολούθησε η επίσκεψή μας στο Πάρκο Προσκόπων όπου αθληθήκαμε στα όργανα γυμναστικής. Καταφέραμε και κάναμε με επιτυχία όλες τις ασκήσεις. Στη συνέχεια φάγαμε με πολλή όρεξη το πρωινό μας και παίξαμε στην παιδική χαρά.

Η μετακίνηση των μαθητών έγινε με τα δύο σχολικά λεωφορεία.

n3 censored 6 censored
n2 censored 88 censored
55 censored 77 censored
n1 censored 8
2 censored 3 censored
1 censored 898 censored
7 censored 44 censored

Σχολικό πρόγραμμα θεραπευτικής ιππασίας: «Ιππασία με Σκοπό: Υποστήριξη και Ανάπτυξη Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες»

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, την Τετάρτη 09/04/2025 ολοκληρώθηκαν οι πρώτες πέντε επισκέψεις στο κέντρο θεραπευτικής ιππασίας «Βήμα Βήμα» για τους μαθητές μας. Μια εμπειρία που αποδείχθηκε ιδιαίτερα ωφέλιμη, όχι μόνο για τη σωματική τους ευημερία, αλλά και για την ψυχική τους ανάπτυξη. Κατά τη διάρκεια αυτών των πρώτων συναντήσεων, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με τα άλογα, να μάθουν τις βασικές αρχές της ιππασίας και να ανακαλύψουν νέες πτυχές του εαυτού τους.

Οι συνεδρίες σχεδιάστηκαν με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις ικανότητες κάθε μαθητή. Μέσα από την αλληλεπίδραση με τα άλογα, οι μαθητές άρχισαν να αναπτύσσουν εμπιστοσύνη, τόσο απέναντι στο ζώο όσο και στον εαυτό τους. Η φυσική επαφή με το άλογο ενίσχυσε την αίσθηση ισορροπίας και κινητικότητας, ενώ ταυτόχρονα τους ενθάρρυνε να δουλέψουν πάνω στη συγκέντρωσή τους και στη διαχείριση των συναισθημάτων τους.

Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τις βασικές κινήσεις και τη σωστή στάση πάνω στο άλογο, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία θετικών συναισθημάτων και στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης. Η διαδικασία αυτή, σε συνδυασμό με την αίσθηση ολοκλήρωσης που προσφέρει η επίτευξη στόχων, δημιούργησε έναν ασφαλή και υποστηρικτικό χώρο για κάθε μαθητή να εξελιχθεί.

Η θεραπευτική ιππασία δεν προσφέρει μόνο φυσική άσκηση, αλλά και μια μοναδική ευκαιρία για συναισθηματική ανάπτυξη και προσωπική εξέλιξη. Η συνεχιζόμενη συμμετοχή των μαθητών στις επόμενες επισκέψεις μας αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την αυτοπεποίθησή τους, ενώ θα συμβάλει στη βελτίωση των κοινωνικών και επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων.

Στα πλαίσια του σχολικού προγράμματος οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με δραστηριότητες που ενίσχυσαν τις προγλωσσικές και προμαθηματικές τους δεξιότητες, ενώ ταυτόχρονα προώθησαν τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία. Μέσα από την αξιοποίηση κατασκευών και άλλων δημιουργικών δραστηριοτήτων, οι μαθητές ενθαρρύνθηκαν να αναπτύξουν τις βασικές δεξιότητες που αποτελούν θεμέλιο για την ακαδημαϊκή τους πρόοδο. Οι δραστηριότητες αυτές δεν περιορίζονται μόνο στο να ενισχύσουν τις γλωσσικές και μαθηματικές δεξιότητες των μαθητών, αλλά συμβάλλουν και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της δημιουργικότητας και της επιμονής.

Είμαστε περήφανοι για την πρόοδο που έχουν κάνει οι μαθητές μας και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε αυτή τη θεραπευτική και εκπαιδευτική διαδικασία, προσφέροντας τους ένα ασφαλές και ενδυναμωτικό περιβάλλον για να συνεχίσουν την ανάπτυξή τους.

111 333
22222

Κυκλοφορώ με Ασφάλεια στους δρόμους μέσω της Ρομποτικής

Στο πλάισιο του Προγράμματος Αγωγής της Υγείας με θέμα  “Κυκλοφορώ με ασφάλεια στους δρόμους μέσω της εκπαιδευτικής Ρομποτικής”  συμμετείχαν οκτώ μαθητές απο την Β’ έως την ΣΤ’ τάξη αγόρια και κορίτσια και οι τρεις παρακάτω εκπαιδευτικοί: Ντομακάκη Κατερίνα (Συντονίστρια-Δημιουργός βίντεο, ΠΕ86), Μανωλίδου Λεμονιά (Δασκάλα),  Γαίτάνος Τάσος (Κοινωνικός λειτουργός).
Διοργανώθηκε μια σειρά απο δράσεις όπως: Βόλτα στην πόλη, Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη που υλοποιούσε πρόγραμμα για την αντίστοιχη δράση, μαθαίνω τα σήματα μέσω της ρομποτικής (Beebot, Edison Robot & Lego), Δημιουργία Μακέτας (2) και ενός παιχνιδιού, εφαρμογή “Ο Ταξάκης” στον διαδραστικό πίνακα, Κοινωνικές ιστορίες, Παραμύθι “Μαθαίνω τον κ.ΚΟΚ”, Θεατρικά κ.λπ.
Στο τέλος της δράσης δόθηκε στους μικρούς μας μαθητές Έπαινος-Συμμετοχής!
Ευχαριστούμε πολύ την κ.Καίτη Μακρή Υπεύθυνη της Δημοτικής Βιβλιοθήκης που μας παρουσίασε το πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής. Μας φιλοξένησε και μας ξενάγησε στους χώρους της βιβλιοθήκης με χαρά και οι μικροί μας μαθητές ενθουσιάστηκαν.
Επίσης ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους από το Ειδικό Δημοτικό Αλεξανδρούπολης καθώς και τον Διευθυντή για όλο το υποστηρικτικό πλαίσιο.
Στο παρακάτω link υπάρχει ένα συνοπτικό-συνολικό βίντεο από όλη τη δράση
BeFunky collage
Paroysiash1 3 archeio lhpshs 1

25η Μαρτίου

Με μια όμορφη γιορτή οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης γιόρτασαν την επέτειο της 25ης Μαρτίου.

Με ποιήματα και θεατρικά δρώμενα γιορτάσαμε τον «Ευαγγελισμό της Θεοτόκου» και την έναρξη της ελληνικής επανάστασης στις 25 Μαρτίου 1821. Με ενθουσιασμό, εθνική υπερηφάνεια και συγκίνηση τιμήσαμε τους ήρωές μας με τραγούδια και χορούς.

l1 l2
l8 l5
l7 l4
l3

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της βίας στο Σχολείο.

Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της βίας στο Σχολείο πραγματοποιήθηκαν δράσεις με σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριων, την πρόληψη, την αποφυγή και την καταπολέμηση των φαινομένων ενδοσχολικής βίας και σχολικού εκφοβισμού.

Οι μαθητές παρακολούθησαν προβολή PowerPoint και σχολίασαν εικόνες που πρόβαλλαν φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού με στόχο να αντιληφθούν τη στάση που οφείλουν να τηρούν απέναντι στους/στις συμμαθητές/τριες και να διαχωρίσουν επιτρεπτές και μη επιτρεπτές συμπεριφορές προς τους συμμαθητές/τριες.
Επίσης παρακολούθησαν σχετικό βίντεο και ενισχύθηκαν οι θετικές-φιλικές συμπεριφορές.
Τέλος, δημιούργησαν μια αφίσα με θετικά μηνύματα, προωθώντας την αξία του σεβασμού, της αποδοχής και της αλληλεγγύης.
2 1 4 1
5 1 3 1
1 1 6 1
8