Αγαπημένα μας παιδιά,

  Ένας μήνας πέρασε από τότε που ξεκινήσαμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ένας ολόκληρος μήνας μπροστά στις κάμερες για να κάνουμε τα μαθήματά μας, με τη συγκινητική συμμετοχή όλων σας και την απίστευτη υπομονή σας να προσπαθείτε ορισμένοι από εσάς να παραμείνετε συνδεδεμένοι  παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζατε. Ένας μήνας που όλοι μας – γονείς και δάσκαλοι – σκύψαμε από πάνω σας, σας βοηθήσαμε και κάναμε ό,τι ήταν δυνατό για να μη χαθεί ούτε μία ώρα διδασκαλίας!

  Και καταφέρατε να βγείτε νικητές απ’ αυτόν τον αγώνα!! Καταφέρατε να εργάζεστε καθημερινά από το σπίτι σας, να μας στέλνετε ηλεκτρονικά τις εργασίες σας με κάθε πρόσφορο μέσον, να επικοινωνείτε μαζί μας, όταν δεν ήταν δυνατή η σύνδεσή σας, για να σας λύνουμε τις απορίες σας  και να είστε πάντα όλοι σας παρόντες σε όλα τα μαθήματα. Μπράβο, λοιπόν, σε όλους σας!! Πολλά συγχαρητήρια για την υπομονή και την επιμονή σας, για τις προσπάθειες που καταβάλατε  και για την ενεργή συμμετοχή σας στην  εκπαιδευτική διαδικασία!!

Καιρός τώρα να ξεκουραστείτε… Να κλείσετε τους υπολογιστές, τα τάμπλετ και τα κινητά και να απομακρυνθείτε από τις οθόνες. Ήρθε η ώρα να χαλαρώσετε, να παίξετε και να χαρείτε τις διακοπές σας!! Ευχόμαστε και ελπίζουμε να βρεθούμε ξανά όλοι μαζί και ν’ ανταμώσουμε πάλι στο Σχολείο μας!! Κι αν πάλι δεν μπορεί να γίνει αυτό σύντομα, να οπλιστούμε με την ίδια δύναμη και θέληση, ώστε να συνεχίσουμε τη δουλειά μας εξ αποστάσεως. Ένα να ξέρετε, όμως, ότι θα τα καταφέρουμε! Αρκεί να προσέχουμε και να είμαστε όλοι υγιείς και αισιόδοξοι!!

  Απ’ τα βάθη της καρδιάς μας σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα με τις οικογένειές σας!! Χρόνια Πολλά σ’ εσάς και στους γονείς σας!! Υγεία, ειρήνη και αγάπη σε όλον τον κόσμο!!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου

Και τώρα πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ακούσετε  Χριστουγεννιάτικα και Πρωτοχρονιάτικα Κάλαντα, επιλέγοντας όποιο μέρος της Ελλάδας θέλετε!!

ΚΑΛΑΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΑΠ’ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

   Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                                      Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το με αρ. Πρωτ. 27747/Φ.19.2/14-12-2020 έγγραφο της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Αττικής, πρέπει να συμπληρώσετε την Υπεύθυνη Δήλωση που σας επισυνάπτουμε για την εγγραφή του παιδιού σας στην Α΄ τάξη Γυμνασίου. Η Υπεύθυνη Δήλωση πρέπει να συνοδεύεται από σχετικό αποδεικτικό της μόνιμης κατοικίας που δηλώνετε (λογαριασμός ΔΕΗ ή λογαριασμός ΟΤΕ ή συμβόλαιο ενοικίασης της κατοικίας στην οποία διαμένετε). Επίσης, σε περίπτωση που ο/η αδερφός/ή του παιδιού σας θα φοιτά και την επόμενη σχολική χρονιά σε Γυμνάσιο εκτός της χωροταξικής κατανομής, θα πρέπει να μας προσκομίσετε πιστοποιητικό φοίτησης του/της αδερφού/ής του παιδιού σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ  ΣΤΟ MAIL ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 21/12/2020 ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ.

                                                                           Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον κ. Λιβαθηνό Σπύρο για την πολύτιμη προσφορά του να διαθέσει 400 λίτρα πετρελαίου θέρμανσης στο Σχολείο μας. Η ευγενική και σημαντική δωρεά του, η οποία είναι αξιέπαινη, αποδεικνύει το έμπρακτο ενδιαφέρον του για τη σχολική μας μονάδα, ενώ παράλληλα αναδεικνύει την κοινωνική ευαισθησία και την έννοια της προσφοράς.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

                 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ TABLET                   ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας παρέλαβε δύο (2) φορητές ηλεκτρονικές συσκευές (tablet), οι οποίες δύναται να διατεθούν σε μαθητές/τριες του Σχολείου μας για προσωρινή χρήση (όσο διαρκεί η αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων), προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με τις υπ’ αριθμ. Φ.8/157238/Δ4/17-11-2020, 155692/ΓΔ4/14-11-2020 και Φ.8/46284/Δ4/14-04-2020 εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ, η απόφαση διάθεσης των συσκευών αυτών «θα λαμβάνεται με βάση κοινωνικά και άλλα κριτήρια, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται ιδίως το χαμηλό εισόδημα, η ανεργία γονέων/κηδεμόνων, η ιδιότητα μέλους μονογονεϊκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας ή ύπαρξη ειδικών δυσκολιών μάθησης».

Κατά την παράδοση της ηλεκτρονικής συσκευής από τη Διευθύντρια του Σχολείου, ο παραλήπτης (γονέας/κηδεμόνας) υπογράφει Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία αναφέρει ρητά ότι παρέλαβε τη συγκεκριμένη συσκευή (αναλυτική περιγραφή), αναλαμβάνει την υποχρέωση αφενός μεν επιστροφής της ανωτέρω συσκευής στο Σχολείο, όταν εκλείψουν οι λόγοι, για τους οποίους του παραχωρήθηκε η χρήση της (όταν λήξει η αναστολή της διά ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων) ή οποτεδήποτε του ζητηθεί από τη Διεύθυνση του Σχολείου και αφετέρου καταβολής αποζημίωσης στο Ελληνικό Δημόσιο ή αντικατάστασης της ηλεκτρονικής συσκευής σε περίπτωση απώλειας, καταστροφής ή βλάβης, η οποία υπερβαίνει την αναμενόμενη από τη συνήθη χρήση της και δεν οφείλεται σε ελάττωμα της συσκευής, καθώς και σε περίπτωση που απλώς αρνηθεί την επιστροφή της στο Σχολείο, από το οποίο την παρέλαβε.

Κατόπιν τούτων, η Διεύθυνση του Σχολείου καλεί τους ενδιαφερόμενους γονείς & κηδεμόνες να συμπληρώσουν και να αποστείλουν υπογεγραμμένη στο Σχολείο ηλεκτρονικά (μέσω mail) την παρακάτω Αίτηση Δανεισμού Tablet ή να την προσκομίσουν εγγράφως στο Σχολείο από τις 11:00 έως τις 13:00 μέχρι και την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020, καθώς και τα απαραίτητα συνημμένα δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στις παραπάνω εγκυκλίους που να πιστοποιούν την ανάγκη για τη χορήγηση των συσκευών (tablet)  (εκκαθαριστικό σημείωμα εφορίας, κάρτες ανεργίας γονέων, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωση ύπαρξης ειδικών δυσκολιών μάθησης από Δημόσιο Φορέα).

ΑΙΤΗΣΗ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ TABLET

  ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι αιτήσεις και τα συνημμένα δικαιολογητικά που θα υποβληθούν στο Σχολείο μας αποτελούν προσωπικά δεδομένα, είναι απόρρητα και θα αξιοποιηθούν μόνο για τη συγκεκριμένη διαδικασία και για κανέναν άλλο σκοπό.

  Μετά τη συγκέντρωση και την επεξεργασία των Αιτήσεων, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για την παράδοση των συσκευών (tablet).

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ WEBEX ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. Φ.37.Γ/30101/23-11-2020  έγγραφο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, η Εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης του Σχολείου μας, κ. Ρωμοσιού Άρτεμις, επανατοποθετείται σε άλλη σχολική μονάδα, για τις ανάγκες της υπηρεσίας. Ως εκ τούτου, αναστέλλεται η Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση μέσω Webex  του Τμήματος Ένταξης.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ WEBEX

       Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Όπως θα διαπιστώσατε κι εσείς, η σύνδεση στη διαδικτυακή πλατφόρμα WEBEX έχει βελτιωθεί σημαντικά. Βέβαια, υπάρχουν ακόμα προβλήματα σε ορισμένους μαθητές που καθυστερούν να συνδεθούν στις διαδικτυακές τάξεις ή υπάρχουν αδυναμίες στον ήχο. Την ερχόμενη εβδομάδα θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για να διορθώσουμε, αν είναι εφικτό, τυχόν προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν.

Σας υπενθυμίζουμε ότι θα πρέπει όλοι οι μαθητές να πατούν τα link των Εκπαιδευτικών πριν τις 14:00 και να περιμένουν να τους αποδεχτούν οι Εκπαιδευτικοί στις διαδικτυακές αίθουσες. Επίσης, θα πρέπει τα παιδιά να έχουν κλειστές τις κάμερες και κλειστά τα μικρόφωνα και να τα ανοίγουν μόνο αν πρέπει να μιλήσουν.  Τέλος, να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες των δασκάλων τους, να μελετούν και να κάνουν καθημερινά τις εργασίες τους.

        ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ, Η ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΣΗ        Ή Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΕΩΝ ΜΕΣΩ WEBEX ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ, ΑΦΟΥ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ!!

  Το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα όλων των τάξεων έχει αναρτηθεί στη Σελίδα “ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ WEBEX”, το οποίο θα πρέπει να τηρείται καθημερινά.

Για οτιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!   

          Καλή δύναμη σε όλους μας, υγεία και με το καλό ν’ ανταμώσουμε               πάλι στο Σχολείο!!

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ & ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ WEBEX

           Αγαπητοί γονείς & αγαπημένα μας παιδιά,

  Είναι αλήθεια ότι η σημερινή ημέρα ήταν πολύ δύσκολη για όλους μας, λόγω της αδυναμίας σύνδεσης στη διαδικτυακή πλατφόρμα WEBEX από πολλούς μαθητές αλλά και από εκπαιδευτικούς!! Χρειάζεται ψυχραιμία και υπομονή απ’ όλους μας, ώστε να μπορέσουμε και πάλι να είμαστε όλοι μαζί, έστω και διαδικτυακά. Άλλωστε έχετε αποδείξει – μικροί και μεγάλοι – πόσο μεγάλη αντοχή  και επιμονή διαθέτετε για να συνεχίσουμε όλοι μαζί την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και την επικοινωνία που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη, παρ’ όλες τις αντιξοότητες και τις αδυναμίες, για τις οποίες δεν ευθύνεστε εσείς.

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» απ’ όλους μας για την εμπιστοσύνη σας και πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας για τις προσπάθειες που καταβάλλετε καθημερινά!! Να ξέρετε ότι είμαστε δίπλα σας και καταλαβαίνουμε την αγωνία σας και την ανησυχία σας με τα  προβλήματα που υπάρχουν στη σύνδεση  και στις συχνές διακοπές με τη διαδικτυακή πλατφόρμα WEBEX.

 Ας οπλιστούμε όλοι μας με δύναμη και ελπίδα, ας ευχηθούμε ότι αύριο όλα θα είναι καλύτερα και ας μη χάνουμε το κουράγιο μας!!  Να είστε σίγουροι ότι και φέτος θα τα καταφέρουμε και θα βγούμε πιο δυνατοί από τον αγώνα που δίνουμε όλοι μας!!!

 Υγεία, υπομονή και γρήγορα ξανά στο Σχολείο όλοι μαζί!!!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ WEBEX

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Από αύριο, Τετάρτη 18/11/2020, ξεκινάει η Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση  μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας WEBEX.

  Το Πρόγραμμα της Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης  μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας WEBEX θα αναρτηθεί στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας σήμερα το απόγευμα  στη Σελίδα Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα WEBEX για όλες τις τάξεις του Σχολείου. Τα μαθήματα μέσω WEBEX  θα γίνονται το απόγευμα από τις 14:10 (02:10 μ.μ.) έως τις 17:20 (05:20 μ.μ.).

  Τα link (υπερσύνδεσμοι) όλων των Εκπαιδευτικών του Σχολείου μας θα τα λάβετε ηλεκτρονικά στα e-mail  των παιδιών σας από το Π.Σ.Δ.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕΣΩ WEBEX

 Την Κυριακή 15/11/2020 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί δοκιμαστική τηλεδιάσκεψη μέσω WEBEX με όλες τις τάξεις, μεταξύ των γονέων των μαθητών/τριών του Σχολείου μας και της διευθύντριας, η οποία θα κοινοποιήσει τον υπερσύνδεσμό της (link) στα  e–mail των  μαθητών/τριών του Σχολείου μας  στο ΠΣΔ. (Θα ειδοποιηθείτε μέσω email myschool)

Γι’ αυτό, οι γονείς των μαθητών/τριών, αφού ειδοποιηθούν, θα πρέπει: να συνδεθούν στο email του παιδιού τους στο ΠΣΔ, πατώντας στο Google: sch.  και  μετά: Webmail sch και στο παράθυρο που θα εμφανιστεί να γράψουν τους κωδικούς του παιδιού τους από το ΠΣΔ – όνομα χρήστη (username) και κωδικός πρόσβασης (password). Μόλις συνδεθούν στο e-mail του παιδιού τους στο ΠΣΔ, θα δουν το μήνυμα με τον υπερσύνδεσμο (link) της διευθύντριας, όπου θα πατήσουν τον υπερσύνδεσμο και θα συνδεθούν στη  διαδικτυακή πλατφόρμα WEBEX ή θα ακολουθήσουν τις παρακάτω οδηγίες για τη σύνδεσή τους  στη διαδικτυακή πλατφόρμα WEBEX.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ WEBEX

ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ:  

  1. Πατάτε τον υπερσύνδεσμο (link) από το e-mail του παιδιού σας στο ΠΣΔ.
  2. Πατάτε open the desktop app.
  3. Πατάτε download it.
  4. Κάτω αριστερά στην οθόνη εμφανίζεται το WEBEX. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία (το κατέβασμα), πατάτε στο βελάκι, για να ανοίξει.
  5. Πατάτε Εκτέλεση.
  6. Περιμένετε πάλι να ολοκληρωθεί η διαδικασία (να γεμίσει η οριζόντια μπάρα και να γίνει όλη μπλε).
  7. Στη συνέχεια, γράφετε το Ονοματεπώνυμο του παιδιού σαςστο πρώτο παράθυρο (Name) και στο δεύτερο παράθυρο – Email address –  γράφετε το e-mail του παιδιού σας στο ΠΣΔ και πατάτε Next.
  8. Τέλος, πατάτε JoinMeeting και περιμένετε να μπείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμαWEBEX .

ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΟ (SMARTPHONE) Ή TABLET:

  1. Πατάτετον υπερσύνδεσμο (link) από το e-mail του παιδιού σας στο ΠΣΔ.
  2. Πατάτε «Άνοιγμα σε Πρόγραμμα».
  3. Πατάτε πάνω δεξιά Download.
  4. Πατάτε Εγκατάσταση.
  5. Πατάτε Άνοιγμα.
  6. Πατάτε ACCEPT.
  7. Στη συνέχεια, γράφετε το Ονοματεπώνυμο του παιδιού σαςστο πρώτο παράθυρο (Name) και στο δεύτερο παράθυρο – (Email address) – γράφετε το email του παιδιού σας στο ΠΣΔ  και πατάτε  OK .
  8. Κατόπιν, εμφανίζονται τρεις (3) διαδοχικές ερωτήσεις, όπου και στις τρεις (3) πατάτε ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ .
  9. Έπειτα, πατάτε NEXT.
  10. Μετά, πατάτε  ΟΚ.
  11. Τέλος, πατάτε JOIN και περιμένετε να μπείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμα WEBEX .

Καλή Επιτυχία και Καλή μας Αντάμωση!!

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

Α΄, Β΄& Γ΄ ΤΑΞΕΙΣ: 06:00 μ.μ.

Δ΄ ΤΑΞΗ: 07:00 μ.μ.

Ε΄ & ΣΤ΄ ΤΑΞΕΙΣ: 08:00 μ.μ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Καλό είναι τις Οδηγίες να τις έχετε κοντά σας, όταν ξεκινήσετε τα                     βήματα, για να συνδεθείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμα WEBEX.                      

Σας ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία!!

Η Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 ΕΥΓΕΝΙΑ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΗ

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΥΜΑΤΑ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. Πρωτ. Φ.14/ΦΜ/151935/Δ1/06-11-2020 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, επεκτείνεται το πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» και σε άλλες Σχολικές Μονάδες, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και το Σχολείο μας.

Το πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» θα υλοποιηθεί στο Σχολείο μας για το σχολικό έτος 2020 – 2021. Σύμφωνα με την υπ’  αριθμ. Φ.14/ΦΜ/117420/Δ1/08-09-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, το μενού του προγράμματος αφορά και στις πέντε (5) εκπαιδευτικές ημέρες της εβδομάδας και είναι ειδικά σχεδιασμένο από τον Επιστημονικά Υπεύθυνο για το διαιτολόγιο Πανεπιστημιακό Φορέα για να καλύψει τις διατροφικές ανάγκες των μαθητών/τριών, στο πλαίσιο της υγιεινής μεσογειακής διατροφής.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου (Π.Δ. 97/2017 – ΦΕΚ 109/Α΄/01-08-2017). Ο χρόνος υλοποίησης του Προγράμματος ξεκινάει μετά το πέρας της τελευταίας διδακτικής ώρας του υποχρεωτικού πρωινού ωρολόγιου προγράμματος για τους μαθητές και τις μαθήτριες που δεν παρακολουθούν Ολοήμερο Πρόγραμμα, οπότε και αποχωρούν από το Σχολείο. Για τους μαθητές και τις μαθήτριες που είναι εγγεγραμμένοι στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, το πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» ολοκληρώνεται, όπως προβλέπεται από το ισχύον πρόγραμμα του Ολοήμερου.

Το πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών/τριών του Σχολείου μας – είτε παρακολουθούν Ολοήμερο είτε όχι – με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων-κηδεμόνων τους, οι οποίοι συμπληρώνουν την Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης και στην οποία αναφέρονται τυχόν αλλεργίες-δυσανεξίες των παιδιών τους.

Τα σχολικά γεύματα έχουν παρασκευαστεί για να μοιράζονται ακριβώς πριν την έναρξη της σίτισης, ώστε να παραμένουν στις ασφαλείς θερμοκρασίες συντήρησης.

Σε κάθε περίπτωση, ουδεμία ευθύνη προκύπτει για τους Υπεύθυνους Εκπαιδευτικούς του προγράμματος και το Σχολείο η κατανάλωση των γευμάτων εκτός σχολικού πλαισίου.

Το κάθε προσφερόμενο γεύμα είναι ατομικά συσκευασμένο ανά είδος (ζεστό φαγητό και σαλάτα) σε πλαστικούς περιέκτες μιας χρήσεως (C-PET, A-PET & PP), που κλείνουν αεροστεγώς, ώστε να μην επιτρέπουν τις διαρροές κατά τη μεταφορά και να προστατεύουν τα τρόφιμα από σκόνη, έντομα και άλλες ρυπάνσεις. Το ψωμί είναι συσκευασμένο σε κλειστές ατομικές συσκευασίες. Κάθε συσκευασία συνοδεύεται από χαρτοπετσέτες και κατάλληλα πλαστικά πιρούνια ή κουτάλια – κατά περίπτωση – καθώς και μαχαίρια (χωρίς προεξοχές και ανωμαλίες) μιας χρήσεως. Σε κάθε συσκευασία αναγράφεται η ημερομηνία παρασκευής και τα συστατικά του γεύματος (π.χ. σαλάτα εποχής και κυρίως ζεστό πιάτο). Τα γεύματα είναι τοποθετημένα σε ειδικούς θερμοθαλάμους μεταφοράς τροφίμων με τον ασφαλή ενδεδειγμένο τρόπο και οι σαλάτες μεταφέρονται σε ψυκτικούς θαλάμους.

   Το πρόγραμμα διατροφής των Σχολικών Γευμάτων είναι το εξής:

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ

   Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, αύριο, Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020, θα σας δοθεί η Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης, την οποία θα συμπληρώσετε, αν δέχεστε  το  παιδί σας να συμμετέχει στο πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» και θα την επιστρέψετε συμπληρωμένη στο Σχολείο το αργότερο έως και την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο