ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Τη Δευτέρα 01 Φεβρουαρίου 2021 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους έκοψαν τις Βασιλόπιτες για το Νέο Έτος, τηρώντας όλα τα μέτρα υγιεινής.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας προσέφερε και φέτος την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα για κάθε τάξη και μια δωροεπιταγή για τους τυχερούς και τις τυχερές που βρήκαν το φλουρί.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τις χειροποίητες και πεντανόστιμες Βασιλόπιτες και ευχόμαστε σε όλους Χαρούμενη και Δημιουργική Χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και προκοπή!! 

                                                                                                       Από το Σχολείο

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ 

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

 Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. Φ1/6883/ΓΔ4/21-01-2021 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021, παραμονή της ημέρας εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις σε κάθε τάξη του Σχολείου μας. Επίσης, οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης με τη Σημαιοφόρο και τους Παραστάτες,  συνοδευόμενοι από τη δασκάλα τους και τη διευθύντρια του Σχολείου, θα παραστούν στη Δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου, τηρώντας όλα τα υγειονομικά  μέτρα για την προστασία από τον κορωνοϊό που προβλέπονται για τους ιερούς ναούς – χρήση μάσκας και απαιτούμενες αποστάσεις. Μετά το πέρας της αρτοκλασίας, θα μοιραστούν στο Σχολείο σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς ατομικοί και συσκευασμένοι άρτοι, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά!

Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας και το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

        Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

     Σας ενημερώνουμε ότι,  στο πλαίσιο της πράξης «Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων    Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς» του ΥΠΑΙΘ, τοποθετήθηκε στο Σχολείο μας Κοινωνική Λειτουργός, η κ. Παναγιώτα Καραφυλλίδου, η οποία θα βρίσκεται στο Σχολείο κάθε Παρασκευή από τις 08:30 π.μ. έως τις 13:00 μ.μ. Όσοι γονείς επιθυμείτε να προγραμματίσετε συνάντηση μαζί της, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του Σχολείου, 22940-61242,  κάθε Παρασκευή.

 Πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή της, ώστε να έχετε μια πλήρη ενημέρωση για τον ρόλο του Κοινωνικού Λειτουργού στο Σχολείο καθώς και τις υπηρεσίες που παρέχει στα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΥΡΙΟ, ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021,ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ & ΒΑΡΝΑΒΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 10:00 π.μ.

   Aγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

  Σας ενημερώνουμε ότι, με απόφαση του Δημάρχου Μαραθώνος, οι σχολικές μονάδες Α/θμιας Εκπαίδευσης των Κοινοτήτων Γραμματικού και Βαρνάβα θα ανοίξουν αύριο, Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021, στις 10:00 π.μ.

Τα δρομολόγια των ταξί θα γίνουν κανονικά. Οι μαθητές/τριες των Γ΄, Δ΄ και ΣΤ΄ τάξεων θα προσέρχονται στο Σχολείο από τις 09:50 π.μ. έως τις 10:00 π.μ. και οι μαθητές/τριες των Α΄, Β΄ και Ε΄ τάξεων θα προσέρχονται στο Σχολείο από τις 10:00 έως τις 10:10 π.μ. για την αποφυγή συγχρωτισμού.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ, ΤΡΙΤΗ 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021,ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ & ΒΑΡΝΑΒΑ ΛΟΓΩ ΠΑΓΕΤΟΥ – ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ WEBEX ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ, ΤΡΙΤΗ 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021

          Aγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

  Σας ενημερώνουμε ότι, με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής, οι σχολικές μονάδες Α/θμιας Εκπαίδευσης των Κοινοτήτων Γραμματικού και Βαρνάβα θα παραμείνουν κλειστές και αύριο, Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021, λόγω παγετού και χαμηλών θερμοκρασιών.

 Ως εκ τούτου, και αύριο, Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021, όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας θα συνδεθούν με τα link των Εκπαιδευτικών σύμφωνα με το Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα WEBEX  της Τρίτης, που αφορά την τάξη τους και το Τμήμα Ένταξης.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΩ WEBEX ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

 Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με την οδηγία που εξέδωσε η Γενική Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ, σε όσες περιοχές και για όσες ημέρες κλείνουν οι σχολικές μονάδες λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, θα παρέχεται τηλεκπαίδευση από τις σχολικές μονάδες με βάση το Πρόγραμμα  WEBEX  από τις 14:10 έως τις 17:20  (02:10 μ.μ. – 05:20 μ.μ.).

 Ως εκ τούτου, σήμερα, Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021, όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας θα συνδεθούν με τα link των Εκπαιδευτικών σύμφωνα με το Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα WEBEX  της Δευτέρας, που αφορά την τάξη τους και το Τμήμα Ένταξης.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ & ΒΑΡΝΑΒΑ ΛΟΓΩ ΠΑΓΕΤΟΥ

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής, οι σχολικές μονάδες Α/θμιας Εκπαίδευσης των Κοινοτήτων Γραμματικού και Βαρνάβα θα παραμείνουν κλειστές αύριο, Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021, λόγω παγετού και χαμηλών θερμοκρασιών.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

       ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ  RAPID TESTS  ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ            ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 12/01/2021

    Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

   Σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Μαραθώνος σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ προχωράει την Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021 από τις 10:00 το πρωί έως τις 15:00 το μεσημέρι στη διενέργεια drive through rapid tests δωρεάν στην παραλία της Νέας Μάκρης σε όλους τους κατοίκους του Δήμου Μαραθώνος.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την ανακοίνωση.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ RAPID TESTS

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/01/2021

  Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 797/ΓΔ4/05-01-2021 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, από τη Δευτέρα 11/01/2021 ξεκινάει η διά ζώσης εκπαίδευση με την επαναλειτουργία των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων. 

Για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών σας και για την αποφυγή συνωστισμού, σας ενημερώνουμε ότι:

  1. Κατά την πρωινή προσέλευσηθα αφήνετε το παιδί σας λίγο πριν την είσοδο του Σχολείου να εισέλθει μέσα και θα αποχωρείτε άμεσα.

  Από τις 08:00 έως τις 08:10 θα προσέρχονται οι μαθητές/τριες  των  Γ΄, Δ΄ &  ΣΤ΄ τάξεων

  και από τις 08:10 έως τις 08:20 θα προσέρχονται οι μαθητές/τριες των Α΄, Β΄ &  Ε΄ τάξεων.  

  Τα αδέρφια, που δεν έχουν την ίδια ώρα προσέλευσης, θα προσέρχονται από τις 08:10 έως τις 08:20.

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΥΓΧΡΩΤΙΣΜΟΥ!!

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙ, ΘΑ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥΣ.

  1. Κατά τη μεσημεριανή αποχώρησηθα φεύγουν ανά τάξη και σταδιακά οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξεων από την κάτω πόρτα (αν κάποιοι μαθητές παίρνουν και τα μικρότερα αδέρφια τους, δεν θα φεύγουν από την κάτω πόρτα, αλλά θα πηγαίνουν στην πάνω πόρτα και θα τα περιμένουν να έρθουν, για να αποχωρήσουν μαζί) και από την πάνω πόρτα θα αποχωρούν πρώτα οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης και ύστερα οι μαθητές/τριες των Α΄ & Β΄ τάξεων, είτε με εσάς είτε με τα μεγαλύτερα αδέρφια τους.

  Μόλις πάρετε το παιδί σας, θα αποχωρείτε άμεσα χωρίς να καθυστερείτε, για την αποφυγή συγχρωτισμού. Όπως καταλαβαίνετε, δεν πρέπει κι εσείς να συνωστίζεστε στην πόρτα, για να πάρετε τα παιδιά σας. Με λίγη υπομονή και κρατώντας τις αποστάσεις, θα τα πάρετε όλοι την ώρα που πρέπει.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΦΟΡΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ Ή ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤ’ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ  4ΕΠΙΣΗΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/01/2021 ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΜΑΘΗΤΗ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

  1.   Για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού, θα γίνεται τακτικός αερισμός  των αιθουσών διδασκαλίας, ώστε να ανανεώνεται ο αέρας και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Για τον λόγο αυτό, τα παιδιά πρέπει να είναι καλά ντυμένα – να μην έρχονται με κοντομάνικα και να έχουν καθημερινά μαζί τους ζακέτα ή μπουφάν.
  2.   Το Ολοήμερο λειτουργεί κανονικά. Επίσης, από αύριο, Δευτέρα 11/01/2021, ξεκινάει το πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα». Γι’ αυτό, τα παιδιά που παραμένουν στο Ολοήμερο και συμμετέχουν στο πρόγραμμα, δεν θα φέρνουν πλέον μεσημεριανό φαγητό, αφού από αύριο θα τρώνε το σχολικό γεύμα που θα έρχεται καθημερινά στο Σχολείο μας. Όμως, θα πρέπει να φέρνουν καθημερινά την πετσετούλα που στρώνουν στο θρανίο για να φάνε, καθώς και τα υγρά μαντιλάκια τους.
  3.    Αύριο, το κάθε παιδί του Σχολείου μας θα παραλάβει 2 μάσκες υφασμάτινες, τις οποίες θα πρέπει να τις πλύνετε (στους 60ο C) και να τις σιδερώσετε, για να μπορεί να τις χρησιμοποιήσει.

Σας υπενθυμίζουμε ότι:

  •   Τα παιδιά όλων των τάξεων πρέπει απαραίτητα να έχουν στην τσάντα τους το μπουκαλάκι τους ή το παγουρίνο τους με το νερό, επειδή  απαγορεύεται, με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, να πίνουν νερό απευθείας από τις βρύσες με το στόμα τους. Επίσης, πρέπει το πρωινό τους να βρίσκεται σε σακούλα κλεισμένη ή σε τάπερ, το οποίο θα το βάζετε και αυτό σε σακούλα ή στο τσαντάκι του πρωινού.  Απαραίτητα να έχουν μαζί τους χαρτομάντιλα, υγρά μαντιλάκια ή μικρό αντισηπτικό.
  •   Στην τσάντα τους πρέπει να έχουν το λιγότερο 2 μάσκες και την καθεμιά στο δικό της σακουλάκι. Καλό θα είναι να βάζουν όλα τα παραπάνω σε ένα τσαντάκι διαλείμματος, γιατί δεν είναι εύκολο να τα κρατάνε όλα στα χέρια τους την ώρα που βγαίνουν διάλειμμα.
  •   Οτιδήποτε έχει το παιδί σας στην τσάντα του, δεν το δανείζει σε άλλο παιδί και ούτε το μοιράζεται με κανέναν άλλον. Γι’ αυτό, όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν στην κασετίνα ή στην τσάντα τους 2 με 3 μολύβια καλά ξυσμένα και γόμες.
  •   Σε περίπτωση που το παιδί σας, το πρωί, πριν ξεκινήσετε για το Σχολείο, δεν νιώσει καλά, επιβάλλεται να παραμείνει στο σπίτι και να μην έρθει στο Σχολείο, μέχρι να βεβαιωθείτε ότι είναι καλά στην υγεία του. Σε κάθε αδιαθεσία του παιδιού σας, λόγω της πανδημίας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον/την παιδίατρό σας και να ενημερώνετε το Σχολείο.

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, από αύριο το πρωί πρέπει όλοι μας – μικροί και μεγάλοι – να τηρούμε κατά γράμμα τις παραπάνω οδηγίες, πρωτίστως για την ασφάλεια των παιδιών μας αλλά και για τη σωστή και εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου μας, με την επανέναρξη των μαθημάτων. Οτιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και για τη συνεργασία σας!!

Καλή Χρονιά και καλή δύναμη σε όλους σας!!

 Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

           Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου                σας εύχονται Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά!! Είθε το Νέο Έτος     να φέρει υγεία, ευτυχία, προκοπή και αγάπη σε κάθε οικογένεια!!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο