ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΔΑΠ (ΚΕΝΤΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ) ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

      Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

    Σας κοινοποιούμε ενημερωτικό δελτίο του Δήμου Μαραθώνος για τα Κέντρα         Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ). Όσοι από εσάς επιθυμείτε, μπορείτε να          συμπληρώσετε την επισυναπτόμενη αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη              συμμετοχή των παιδιών σας στο πρόγραμμα των ΚΔΑΠ του Δήμου                                      Μαραθώνος, καθώς και τη δήλωση συγκατάθεσης                                και να τα αποστείλετε στον Δήμο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΔΑΠ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΗΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΔΑΠ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 2021-2022

ΑΙΤΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΔΑΠ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

                                                             Από τη Δ/νση του  Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

 

15ος  ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ»         ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας θα συμμετάσχει στον 15ο  Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης», που διοργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Ε.Μ.Ε.). Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές και στις μαθήτριες των Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξεων όλων των Δημοτικών Σχολείων της χώρας.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την  Παρασκευή 28 Μαΐου  2021  (08:15 π.μ. – 10:15 π.μ.) στα Δημοτικά Σχολεία – που έχουν δηλώσει συμμετοχή –  σε όλη τη χώρα.

 Προκειμένου το παιδί σας να συμμετάσχει στον διαγωνισμό, είναι απαραίτητη η ενυπόγραφη συγκατάθεσή σας στο παρακάτω έντυπο.

ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ  Β΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ»

Οι μαθητές/τριες της   Β΄ τάξης του  Σχολείου μας  συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βουτιά στον κόσμο του βιβλίου», που υλοποιεί το Ίδρυμα Λαμπράκη σε συνεργασία με το Greek IBBY – Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βουτιά στον κόσμο του βιβλίου» είναι ένα βιωματικό πρόγραμμα γνωριμίας με το βιβλίο και καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας και της δημιουργικής γραφής, το οποίο έχει λάβει την έγκριση του ΥΠΑΙΘ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την πραγματοποίηση ενός ενδοσχολικού εργαστηρίου βιβλιοδεσίας, φιλαναγνωσίας και δημιουργικής γραφής, το οποίο, λόγω των ειδικών συνθηκών της πανδημίας, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά τη Δευτέρα 31 Μαΐου 2021, τις τρεις πρώτες ώρες.

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, προκειμένου το παιδί σας να συμμετάσχει στο διαδικτυακό ενδοσχολικό εργαστήριο, είναι απαραίτητη η ενυπόγραφη συγκατάθεσή σας  στο παρακάτω έντυπο.

ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΝΕΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ 

    Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

 Σας ενημερώνουμε ότι με τη νέα Κ.Υ.Α.  ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης (self test) για covid- 19 θα γίνεται πλέον 1 φορά την εβδομάδα, κάθε Κυριακή, με τη γνωστή διαδικασία της έκδοσης Σχολικής Κάρτας για Covid-19 με τον κωδικό υποβολής και θα ισχύει για όλη την εβδομάδα. Θα πρέπει, λοιπόν, αύριο, Πέμπτη 20/05/2021 ή μεθαύριο, Παρασκευή 21/05/2021, να προμηθευτείτε δωρεάν από το φαρμακείο  το νέο self test, το οποίο θα διενεργηθεί την Κυριακή 23/05/2021 και θα φέρει μαζί του το παιδί σας στο Σχολείο τη Δευτέρα 24/05/2021 τη Σχολική Κάρτα για Covid-19 συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη από εσάς και με τον κωδικό υποβολής πάνω αριστερά.

 Σας επισυνάπτουμε το σχετικό ΦΕΚ, τη νέα εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ και το Πρωτόκολλο σχολείων από τον ΕΟΔΥ, προς ενημέρωσή σας:

ΦΕΚ τ.β΄- 2020/18-05-2021

       ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΑΙΘ – self test – 55337/ΓΔ4/18-05-2021

ΕΟΔΥ/Πρωτόκολλο σχολείων/17-05-2021

            Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 21/05/2021 θα παραδοθούν              οι Έλεγχοι Προόδου Β΄  Τριμήνου  σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο                  στις τσάντες των μαθητών/τριών που φοιτούν στις  Γ΄, Δ΄, Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξεις      του Σχολείου μας.

 Τέλος, οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης, μαζί με τον Έλεγχο Προόδου, θα παραλάβουν το Α.Δ.Υ.Μ. (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή), το οποίο συμπληρώνεται από παιδίατρο ή σε Κέντρο Υγείας και επιστρέφεται στο Σχολείο για το σχολικό έτος 2021 – 2022 και για τη φοίτησή τους στην Δ΄ τάξη. Οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης, μαζί με τον Έλεγχο Προόδου, θα παραλάβουν και την Υπεύθυνη Δήλωση για την επιλογή της Β΄     Ξένης Γλώσσας, που θα παρακολουθήσουν στην Ε΄ και στην ΣΤ΄ τάξη, την οποία        θα πρέπει να επιστρέψουν στο Σχολείο συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη        από εσάς μέχρι την Τετάρτη 26/05/2021.

  Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη σας και για την πιστή τήρηση                           όλων των απαιτούμενων μέτρων για την αποφυγή                         της διασποράς του κορωνοϊού!!

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

9ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας θα συμμετάσχει στον 9ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικών Δημοτικού, που διοργανώνει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (Ε.Ε.Φ.). Ο διαγωνισμός αφορά τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξεων όλων των Δημοτικών Σχολείων της χώρας.

Η  Α΄ φάση του διαγωνισμού θα διεξαχθεί την  Πέμπτη 20 Μαΐου  2021        (10:00 π.μ. – 11:30 π.μ.) στα Δημοτικά Σχολεία – που έχουν δηλώσει συμμετοχή –        σε όλη τη χώρα.

 Προκειμένου το παιδί σας να συμμετάσχει στον διαγωνισμό, είναι απαραίτητη η ενυπόγραφη συγκατάθεσή σας στο παρακάτω έντυπο.

ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΩΝ Α΄ &  Β΄ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΩΝ 200 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821

         Στα πλαίσια του εορτασμού των διακοσίων χρόνων από την Επανάσταση                  του 1821, οι μαθητές/τριες της  Α΄ και  της  Β΄ τάξης του  Σχολείου μας                         θα πραγματοποιήσουν διαδικτυακή συνάντηση – συνεργασία με τους/τις                                       μαθητές/τριες της  Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου                              Σιδ. Σταθμού Μουριών Κιλκίς.

  Η διαδικτυακή συνάντηση – συνεργασία των τάξεων των δύο Σχολείων, διαφορετικών περιφερειακών ενοτήτων, έχει στόχο, μέσα από τα εργαστήρια και τις  δράσεις (παρουσιάσεις, ακροστιχίδες, κουίζ, δραματοποιήσεις, σταυρόλεξα) να φέρει σε    γνωριμία – επικοινωνία τους μαθητές των δύο Σχολείων, να γνωρίσουν την         τοπική ιστορία στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, τους ήρωες και τις τοπικές     μάχες για την ελευθερία. Επίσης, να αναγνωρίζουν τις τοπικές ενδυμασίες της κάθε   περιοχής (ομοιότητες – διαφορές) και να μάθουν τις καθημερινές συνήθειές τους.

        Προκειμένου το παιδί σας να συμμετάσχει στη διαδικτυακή συνάντηση –           συνεργασία με τη Β΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Σιδ. Σταθμού Μουριών                        Κιλκίς, είναι απαραίτητη η ενυπόγραφη συγκατάθεσή σας                 στο παρακάτω έντυπο.

ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

           Χρόνια Πολλά στις Μανούλες          

 όλου του κόσμου!!!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

         ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ         ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10/05/2021

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

 Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!

Ενόψει της διά ζώσης λειτουργίας του Σχολείου μας από τη Δευτέρα 10/05/2021, σας ενημερώνουμε για τα εξής: 

1) Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες, τους/τις εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό του Σχολείου μας.

2) Για την τρέχουσα εβδομάδα, διενεργείται δύο φορές, προ Δευτέρας 10/05/2021 και προ Πέμπτης 13/05/2021 και πριν από την έναρξη των μαθημάτων.

3) Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου γίνεται δωρεάν από το φαρμακείο με την επίδειξη του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) και της αστυνομικής ταυτότητας. Ειδικότερα για τους/τις ανήλικους/κες μαθητές/τριες, τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνουν οι γονείς/κηδεμόνες τους, επιδεικνύοντας τον ΑΜΚΑ του/της ανήλικου/κης μαθητή/τριας και την αστυνομική ταυτότητα των ιδίων (γονέων/κηδεμόνων). Μαζί με τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο από το φαρμακείο, παραλαμβάνονται και ενημερωτικά φυλλάδια.

4) Ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται κατ’ οίκον, σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών φυλλαδίων. Για τους/τις ανήλικους/κες μαθητές/τριες κάτω των 13 ετών, ο έλεγχος θα διενεργείται με τη βοήθεια του γονέα/κηδεμόνα.

5) Μετά την εξαγωγή του αποτελέσματος, οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα                                                                           self-testing.gov.gr                                                                η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσις Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για Covid-19» στη συνέχεια, αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet) σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄ 184) και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ SELF TEST ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ. 

Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκτυπώνουν από την ηλεκτρονική πλατφόρμα τη σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος. Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, εκδίδεται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν και στη συνέχεια μεταβαίνουν εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε μία από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα selftesting.gov.gr για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό, ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ. Στην περίπτωση κατά την οποία ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Εάν ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από δημόσια δομή, με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στο Σχολείο, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.

Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της Σχολικής Κάρτας Covid-19 για τους/τις μαθητές/τριες, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος και να υπογράφεται από τον γονέα/κηδεμόνα.

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ COVID-19

Οι μαθητές/τριες θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.

Στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια δεν επιδείξει τη Σχολική Κάρτα Covid-19 ή τη χειρόγραφη δήλωση υπογεγραμμένη από τον γονέα/κηδεμόνα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από τη σχολική μονάδα, μέχρις ότου οι γονείς/κηδεμόνες τον/την παραλάβουν, τηρουμένων όλων των ισχυόντων υγειονομικών μέτρων προστασίας.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ή ΑΥΡΙΟ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΩΡΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΑΣ) ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟ ΑΥΤΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ SELF TEST ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΜΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΣΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΝΕΡΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 09/05/2021 ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10/05/2021 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΡΤΑ COVID-19  Ή  ΤΗ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10/05/2021 ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ SELF TEST, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 12/05/2021 ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 13/05/2021 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΡΤΑ COVID-19  Ή  ΤΗ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.

Επίσης, για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών σας και για τηναποφυγή συνωστισμού, σας ενημερώνουμε ότι:

  1. Κατά την πρωινή προσέλευσηθα αφήνετε το παιδί σας λίγο πριν την είσοδο του Σχολείου να εισέλθει μέσα και θα αποχωρείτε άμεσα.

  Από τις 08:00 έως τις 08:10 θα προσέρχονται οι μαθητές/τριες  των  Γ΄, Δ΄ &  ΣΤ΄ τάξεων

  και από τις 08:10 έως τις 08:20 θα προσέρχονται οι μαθητές/τριες των Α΄, Β΄ &  Ε΄ τάξεων.  

  Τα αδέρφια, που δεν έχουν την ίδια ώρα προσέλευσης, θα προσέρχονται από τις 08:10 έως τις 08:20.

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΥΓΧΡΩΤΙΣΜΟΥ!!

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙ, ΘΑ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥΣ.

  1. Κατά τη μεσημεριανή αποχώρησηθα φεύγουν ανά τάξη και σταδιακά οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξεων από την κάτω πόρτα (αν κάποιοι μαθητές παίρνουν και τα μικρότερα αδέρφια τους, δεν θα φεύγουν από την κάτω πόρτα, αλλά θα πηγαίνουν στην πάνω πόρτα και θα τα περιμένουν να έρθουν, για να αποχωρήσουν μαζί) και από την πάνω πόρτα θα αποχωρούν πρώτα οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης και ύστερα οι μαθητές/τριες των Α΄ & Β΄ τάξεων, είτε με εσάς είτε με τα μεγαλύτερα αδέρφια τους.

Μόλις πάρετε το παιδί σας, θα αποχωρείτε άμεσα χωρίς να καθυστερείτε, για την αποφυγή συγχρωτισμού. Όπως καταλαβαίνετε, δεν πρέπει κι εσείς να συνωστίζεστε στην πόρτα, για να πάρετε τα παιδιά σας. Με λίγη υπομονή και κρατώντας τις αποστάσεις, θα τα πάρετε όλοι την ώρα που πρέπει.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΦΟΡΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ Ή ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤ’ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ  4ΕΠΙΣΗΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10/05/2021 ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΜΑΘΗΤΗ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

3.  Για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού, θα γίνεται τακτικός αερισμός  των αιθουσών διδασκαλίας, ώστε να ανανεώνεται ο αέρας και κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

4.  Το Ολοήμερο λειτουργεί κανονικά. Επίσης, από τη Δευτέρα 10/05/2021, ξεκινάει πάλι το πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα». Γι’ αυτό, τα παιδιά που παραμένουν στο Ολοήμερο και συμμετέχουν στο πρόγραμμα, θα πρέπει να φέρνουν καθημερινά την πετσετούλα που στρώνουν στο θρανίο για να φάνε, καθώς και τα υγρά μαντιλάκια τους.

Σας υπενθυμίζουμε ότι:

  • Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για όλους σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.
  • Τα παιδιά όλων των τάξεων πρέπει απαραίτητα να έχουν στην τσάντα τους το μπουκαλάκι τους ή το παγουρίνο τους με το νερό, επειδή απαγορεύεται, με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, να πίνουν νερό απευθείας από τις βρύσες με το στόμα τους. Επίσης, πρέπει το πρωινό τους να βρίσκεται σε σακούλα κλεισμένη ή σε τάπερ, το οποίο θα το βάζετε και αυτό σε σακούλα ή στο τσαντάκι του πρωινού.  Απαραίτητα να έχουν μαζί τους χαρτομάντιλα, υγρά μαντιλάκια ή μικρό αντισηπτικό.
  • Στην τσάντα τους πρέπει να έχουν το λιγότερο 2 μάσκες και την καθεμιά στο δικό της σακουλάκι. Καλό θα είναι να βάζουν όλα τα παραπάνω σε ένα τσαντάκι διαλείμματος, γιατί δεν είναι εύκολο να τα κρατάνε όλα στα χέρια τους την ώρα που βγαίνουν διάλειμμα.
  • Οτιδήποτε έχει το παιδί σας στην τσάντα του, δεν το δανείζει σε άλλο παιδί και ούτε το μοιράζεται με κανέναν άλλον. Γι’ αυτό, όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν στην κασετίνα ή στην τσάντα τους 2 με 3 μολύβια καλά ξυσμένα και γόμες.
  • Σε περίπτωση που το παιδί σας, το πρωί, πριν ξεκινήσετε για το Σχολείο, δεν νιώσει καλά, επιβάλλεται να παραμείνει στο σπίτι και να μην έρθει στο Σχολείο, μέχρι να βεβαιωθείτε ότι είναι καλά στην υγεία του. Σε κάθε αδιαθεσία του παιδιού σας, λόγω της πανδημίας, θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον/την παιδίατρό σας και να ενημερώνετε το Σχολείο.

       Σας επισυνάπτουμε το σχετικό ΦΕΚ, την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ και τις οδηγίες χρήσης για το Self Test.

ΦΕΚ Β – T 1825 05-05-2021

 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΑΙΘ  

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ SELF TEST

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, από τη Δευτέρα 10/05/2021  πρέπει όλοι μας – μικροί και μεγάλοι – να τηρούμε κατά γράμμα τις παραπάνω οδηγίες, πρωτίστως για την ασφάλεια των παιδιών μας αλλά και για τη σωστή και εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου μας, με την επανέναρξη των μαθημάτων. Επίσης, πρέπει να τηρείτε πιστά την εφαρμογή του υποχρεωτικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου  νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 των παιδιών σας για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού και για την ασφάλεια τόσο των παιδιών σας όσο και όλου του προσωπικού του Σχολείου μας. Οτιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και για τη συνεργασία σας!!

Καλή μας αντάμωση, καλή αρχή και καλή δύναμη σε όλους μας!!

 Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

                       Άκου τον ξάστερο ουρανό, πώς οι καμπάνες σειούνε.                                                    Όπου καρδιά, χαρμόσυνες λαχτάρες απαντούνε.                                                                          Κώστας Βάρναλης

Ο Σύλλογος Διδασκόντων & η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Γραμματικού σας εύχονται Καλό Πάσχα και Χρόνια Πολλά!!  Το ανέσπερο Φως της Ανάστασης ας φωλιάσει στις καρδιές μας και ας χαρίζει σε όλους υγεία, αγάπη, δύναμη και αισιοδοξία!!

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

   Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,                                                                                      Σας κοινοποιούμε τις σχετικές εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ με θέμα τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών και των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021 – 2022.

46287 Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021 – 2022

        46312 Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021 – 2022

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο