ΝΕΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σας υπενθυμίζουμε ότι από αύριο, Δευτέρα 20/09/2021, ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) θα διενεργηθεί  προ της Τρίτης, δηλαδή τη Δευτέρα 20/09/2021, και προ της Παρασκευής , δηλαδή την Πέμπτη 23/09/2021. Άρα, από αύριο και κάθε επόμενη εβδομάδα, ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος  (self test) θα διενεργείται κάθε Δευτέρα και κάθε Πέμπτη, ώστε να μπορούν τα παιδιά σας να προσέρχονται κάθε  Τρίτη και κάθε Παρασκευή στο      Σχολείο, έχοντας το αρνητικό αποτέλεσμα μαζί τους είτε ηλεκτρονικά είτε                  χειρόγραφα με την υπογραφή σας και τον κωδικό (σχολική κάρτα            για Covid-19).

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Παρακάτω, σας παραθέτουμε τις Οδηγίες για την έναρξη του σχολικού έτους 2021 – 2022 , σύμφωνα με δελτίο τύπου του ΥΠΑΙΘ:

Ασφαλές άνοιγμα των σχολείων για το έτος 2021-2022

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 και μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Ειδικών, ανακοινώνει:

Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:

  • οι μαθητές με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (σελφ) τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο,
  • οι εκπαιδευτικοί με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) με ευθύνη και κόστος του εργαζομένου.

Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:

  • απομακρύνεται από το σχολείο και παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον 10 ημέρες, απέχοντας και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες καθώς και από κάθε άλλη μετακίνηση ή επαφή με άτομα εκτός του οικιακού περιβάλλοντος.
  • επιστρέφει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10 ημερών από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) ΚΑΙ τη βελτίωση των άλλων συμπτωμάτων. Για την επιστροφή στο σχολείο δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

Επιπλέον, για τις στενές επαφές:

  • προβλέπεται αυξημένος εργαστηριακός έλεγχος και για διάστημα 7 ημερών ως εξής:
  • Για ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
    • 2 εργαστηριακά τεστ – rapid πέραν των προβλεπομένων
    • εάν οι ανεμβολίαστοι μαθητές κάθονταν δίπλα ή στο αμέσως εμπρός ή πίσω θρανίο από το κρούσμα, υποβάλλονται σε καθημερινά αυτοδιαγνωστικά τεστ – self (τις ημέρες που δεν κάνουν τα 2 εργαστηριακά).
  • Για εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
    • 2 αυτοδιαγνωστικά τεστ – self ανεξαρτήτως της θέσης στην οποία κάθονται.

Όλοι οι ανωτέρω επιβεβαιωτικοί έλεγχοι παρέχονται δωρεάν στα Σταθερά Σημεία Επιβεβαιωτικού Ελέγχου του ΕΟΔΥ. Στόχος των πολύ αυξημένων ελέγχων είναι η διασφάλιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας.

Το πρωτόκολλο «Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Περιστατικών Λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ θα περιλαμβάνει περαιτέρω αναλυτική περιγραφή του ορισμού «στενής επαφής» και οδηγίες διαχείρισης των κρουσμάτων.

Ένα σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία του και η διδασκαλία θα γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης όταν σε αυτό εντοπιστούν επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 στο 50%+1 μαθητές του.

Σε κάθε σχολική μονάδα, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του, με αρμοδιότητες, μεταξύ άλλων, να ενημερώνει και να εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19 και να επικοινωνεί με τις οικογένειες των μαθητών και τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες όπως ο ΕΟΔΥ.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής απέστειλε οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τον οδικό χάρτη της νέας σχολικής χρονιάς, οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης, τις απαραίτητες επαναλήψεις, την ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη των μαθητών και άλλες κατευθυντήριες γραμμές.

Εδώ μπορείτε να δείτε συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών και εφήβων:

https://www.minedu.gov.gr/news/49873-2-9-2021-emvoliasmos-enanti-tou-koronoioy-sars-cov-2-paidion-kai-efivon-synitheis-erotiseis-apantiseis-sxetika-me-to-emvolio

Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία και πρόοδο για όλες και όλους.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

     ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ, ΤΡΙΤΗ 14/09/2021

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

 Σας ενημερώνουμε ότι από αύριο, Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021, το Πρωινό Πρόγραμμα του Σχολείου μας λειτουργεί κανονικά, δηλαδή και τις 5 ημέρες της Εβδομάδας οι μαθητές/τριες σχολάνε στις 13:15. Προς το παρόν, το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν λειτουργεί, λόγω έλλειψης διδακτικών ωρών.

Για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών σας και για την αποφυγή συνωστισμού, σας ενημερώνουμε ότι:

  1. Κατά την πρωινή προσέλευσηθα αφήνετε το παιδί σας λίγο πριν την είσοδο του Σχολείου να εισέλθει μέσα και θα αποχωρείτε άμεσα.

  Από τις 08:00 έως τις 08:10 θα προσέρχονται οι μαθητές/τριες  των  Δ΄, Ε΄ &  ΣΤ΄ τάξεων

  και από τις 08:10 έως τις 08:15 θα προσέρχονται οι μαθητές/τριες των Α΄, Β΄ &  Γ΄ τάξεων.  

  Τα αδέρφια, που δεν έχουν την ίδια ώρα προσέλευσης, θα προσέρχονται από τις 08:10 έως τις 08:15.

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΥΓΧΡΩΤΙΣΜΟΥ!!

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙ, ΘΑ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥΣ.

  1. Κατά τη μεσημεριανή αποχώρησηθα φεύγουν ανά τάξη και σταδιακά οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξεων από την κάτω πόρτα (αν κάποιοι μαθητές παίρνουν και τα μικρότερα αδέρφια τους, δεν θα φεύγουν από την κάτω πόρτα, αλλά θα πηγαίνουν στην πάνω πόρτα και θα τα περιμένουν να έρθουν, για να αποχωρήσουν μαζίκαι από την πάνω πόρτα θα αποχωρούν οι μαθητές/τριες  των Α΄, Β΄ & Γ΄ τάξεων, είτε με εσάς είτε με τα μεγαλύτερα αδέρφια τους.

Μόλις πάρετε το παιδί σας, θα αποχωρείτε άμεσα χωρίς να καθυστερείτε, για την αποφυγή συγχρωτισμού. Όπως καταλαβαίνετε, δεν πρέπει κι εσείς να συνωστίζεστε στην πόρτα, για να πάρετε τα παιδιά σας. Με λίγη υπομονή και κρατώντας τις αποστάσεις, θα τα πάρετε όλοι την ώρα που πρέπει.

Σας υπενθυμίζουμε ότι ο δεύτερος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος  (self test) θα διενεργηθεί την Τετάρτη 15/09/2021, ώστε να μπορούν τα παιδιά σας να προσέλθουν την Πέμπτη 16/09/2021 στο Σχολείο, έχοντας το αρνητικό αποτέλεσμα μαζί τους είτε ηλεκτρονικά είτε χειρόγραφα με την υπογραφή σας και τον κωδικό (σχολική κάρτα για Covid-19).

Σας τονίζουμε ότι απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα. Το κάθε παιδί πρέπει να έχει το δικό του σκεύος για το πρωινό του ή το φαγητό του και το δικό του μπουκαλάκι ή παγουρίνο για το νερό του. Πάνω σε κάθε σκεύος ή παγουρίνο πρέπει να αναγράφεται το όνομα του παιδιού.

Επειδή πλέον όλα τα παιδιά θα πρέπει να έχουν το τάπερ με το πρωινό τους, το μπουκαλάκι τους ή το παγουρίνο τους με το νερό τους και τις μάσκες με τα σακουλάκια τους, καλό θα είναι να τα βάζουν όλα αυτά σε ένα τσαντάκι διαλείμματος. Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι εύκολο να κρατάνε όλα τα παραπάνω στα χέρια τους, την ώρα που βγαίνουν διάλειμμα. 

Οτιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄& ΣΤ΄ τάξεων θα προσέλθουν στο Σχολείο 08:00 – 08:10 π.μ., οι μαθητές/τριες των  Β΄& Γ΄ τάξεων θα προσέλθουν στο Σχολείο 08:10 – 08:15 π.μ. και οι μαθητές/τριες της             Α΄ τάξης θα προσέλθουν στο Σχολείο 08:15 – 08:20 π.μ. με συνοδό.                 Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα φέρουν την τσάντα τους για να βάλουν τα νέα βιβλία. Καλό θα είναι να έχουν στην τσάντα τους άλλη μία μάσκα σε σακουλίτσα, ένα μικρό αντισηπτικό, χαρτομάντιλα και ένα μπουκαλάκι νερό.       

Για την είσοδο  όλων των μαθητών/τριών στο Σχολείο είναι απαραίτητη η μάσκα και  κατά την προσέλευση στην αίθουσα διδασκαλίας είναι απαραίτητη η επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (self)  τεστ, το οποίο διενεργείται έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση στο Σχολείο ή βεβαίωσης νόσησης τελευταίου εξαμήνου.

Κατ΄εξαίρεση την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του Σχολείου, ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος  (self test) θα διενεργηθεί την Κυριακή 12/09/2021, ώστε να μπορούν τα παιδιά σας να προσέλθουν τη Δευτέρα 13/09/2021 στο Σχολείο, έχοντας το αρνητικό αποτέλεσμα μαζί τους είτε ηλεκτρονικά είτε χειρόγραφα με την υπογραφή σας και τον κωδικό (σχολική κάρτα για Covid-19). Ο δεύτερος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος  (self test) θα διενεργηθεί την Τετάρτη 15/09/2021, ώστε να μπορούν τα παιδιά σας να προσέλθουν την Πέμπτη 16/09/2021 στο Σχολείο, έχοντας το αρνητικό αποτέλεσμα μαζί τους είτε ηλεκτρονικά είτε χειρόγραφα με την υπογραφή σας και τον κωδικό (σχολική κάρτα για Covid-19).

Από τη δεύτερη εβδομάδα και έπειτα, ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) θα διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα προ της Τρίτης, δηλαδή τη Δευτέρα, και προ της Παρασκευής , δηλαδή την Πέμπτη.

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ COVID-19

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εξαιρούνται του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self test) μόνο οι μαθητές/τριες  που επιδεικνύουν βεβαίωση νόσησης τελευταίου εξαμήνου.

  Κατά την προσέλευσή τους, οι μαθητές/τριες θα περάσουν στις αίθουσες διδασκαλίας, φορώντας τη μάσκα τους, όπου θα τους/τις υποδέχονται οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας. Οι μαθητές της Α΄ Τάξης με τη συνοδεία της δασκάλας τους θα περάσουν στην Αίθουσα του νέου κτηρίου δίπλα στο Γραφείο των Δασκάλων, οι μαθητές της Β΄ Τάξης θα περάσουν στην  1η  Αίθουσα Προκάτ στο κάτω προαύλιο (δηλαδή όπου ήταν και την περσινή σχολική χρονιά), οι μαθητές της Γ΄ Τάξης θα περάσουν στη 2η  Αίθουσα Προκάτ στο κάτω προαύλιο (δηλαδή όπου ήταν και την περσινή σχολική χρονιά), οι μαθητές της Δ΄ Τάξης θα περάσουν στην 1η  Αίθουσα του παλαιού κτηρίου, οι μαθητές της Ε΄ Τάξης θα περάσουν στην 3η   Αίθουσα του παλαιού κτηρίου και οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης θα περάσουν στη 2η  Αίθουσα του παλαιού κτηρίου.

Ο Αγιασμός θα τελεστεί  στις 09:00 π.μ. στον αύλειο χώρο του Σχολείου. Στις 09:40 π.μ. θα αποχωρήσουν από το Σχολείο οι μαθητές/τριες των Α΄, Β΄& Γ΄ τάξεων και στις 09:50 οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄& ΣΤ΄ τάξεων.

Κανένας γονέας δεν επιτρέπεται να εισέλθει στον χώρο του Σχολείου  παρά μόνο ο ένας από τους δύο γονείς των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης φορώντας μάσκα. Τη Δευτέρα το πρωί το ταξί θα πραγματοποιήσει κανονικά τα δρομολόγια και κατά την προσέλευση και κατά την αποχώρηση των μαθητών  που μετακινούνται με ταξί, οι οποίοι θα φορούν μάσκα.

     Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες, σας παρακαλούμε θερμά να  τηρείτε πιστά    την εφαρμογή του υποχρεωτικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self test) νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 των παιδιών σας για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού και για την ασφάλεια τόσο των παιδιών σας όσο και όλου του προσωπικού του Σχολείου μας. Οτιδήποτε χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και για τη συνεργασία σας!!

        Καλή κι Ευλογημένη Σχολική Χρονιά με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία!!

  Τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν και άλλες λεπτομερείς οδηγίες και ανακοινώσεις στο Ιστολόγιο του Σχολείου μας, που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας της σχολικής μας μονάδας. Γι’ αυτό θα πρέπει να το επισκέπτεστε καθημερινά για να ενημερώνεστε.

 Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

                      Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες και αγαπημένα μας παιδιά,                                            Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Σχολείου                          σας εύχονται να περάσετε ένα Όμορφο, Ξένοιαστο και Δροσερό Καλοκαίρι!! Καλή μας αντάμωση τον Σεπτέμβρη με υγεία, δύναμη και χαρούμενη διάθεση να ξεκινήσουμε και πάλι όλοι μαζί τη νέα μας σχολική χρονιά!!

   

   

   

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

                 ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ, ΤΙΤΛΩΝ ΠΡΟΟΔΟΥ                   & ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021 οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας θα προσέλθουν στις 08:15 π.μ., για να παραλάβουν, στις αίθουσες διδασκαλίας, σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο         τους Ελέγχους Γ΄ Τριμήνου (των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ &  ΣΤ΄), τους Τίτλους             Προόδου (των τάξεων Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ &  Ε΄) και τους Τίτλους Σπουδών (της ΣΤ΄       τάξης). Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αποχωρήσουν από το Σχολείο          στις 10:00 π.μ.

Το Πρωινό Πρόγραμμα, το Ολοήμερο Πρόγραμμα και το Πρόγραμμα «Σχολικά Γεύματα» δεν θα λειτουργήσουν την ημέρα αυτή. Τα σχολικά δρομολόγια με το ταξί θα γίνουν κανονικά.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

        ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ  ΤΟΥ 15ου  ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ                                       «ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ                         «Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες που διακρίθηκαν  στον 15ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» του Περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης», στον οποίο συμμετείχε το Σχολείο μας είναι οι εξής:

Ε΄ τάξη: Μέγαλος  Γεώργιος

ΣΤ΄ τάξη:  Πανουργιάς Γεώργιος

Συγχαρητήρια στα παιδιά που διακρίθηκαν αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα παιδιά που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό!!

                                                                                              Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

                                                                     

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ  ΤΗΣ Α΄ ΦΑΣΗΣ ΤΟΥ 9ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

   Οι μαθητές και οι μαθήτριες που πέρασαν την Α΄ Φάση του  9ου Πανελλήνιου              Διαγωνισμού Φυσικών Δημοτικού, στον οποίο συμμετείχε το Σχολείο μας              είναι οι εξής:

Ε΄ τάξη: Μέγαλος  Γεώργιος, Μπάτσαλη Δανάη – Δέσποινα

                           ΣΤ΄ τάξη: Τσινάβος Σπυρίδων, Πανουργιάς Γεώργιος,                                           Τσούλου Αιμιλία, Δούκας Μάριος

                     Συγχαρητήρια στα παιδιά που διακρίθηκαν αλλά και σε όλα τα                                         υπόλοιπα παιδιά που συμμετείχαν  στον Διαγωνισμό!!                                                             

                                                                                             Από τη Διεύθυνση του Σχολείου   

                                                                    

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

                                   ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ                                    ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ          ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Ο Γιώργος Μέγαλος, μαθητής της Ε΄ τάξης του Σχολείου μας, έλαβε έπαινο  στον Διαδικτυακό Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής με τίτλο «Παιδιά και Έφηβοι αποτυπώνουν εικαστικά το νόημα του Αγώνα του 1821», που προκήρυξε το «Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού», εποπτευόμενος φορέας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, με τη συνεργασία του Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης και την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον  Διαδικτυακό Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ &  ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού και των τριών τάξεων του Γυμνασίου από 9 χώρες του κόσμου (Ελλάδα, Αιθιοπία, Αλβανία, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ιταλία, Κύπρος, Μεγάλη Βρετανία).

                                                     Συγχαρητήρια στον Γιώργο                                                         αλλά και σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό!!

Συγχαρητήρια και στην Εικαστικό του Σχολείου μας, την κ. Ελένη – Μυρσίνη Γώγου, για την οργάνωση των συμμετοχών!

  Το έργο του Γιώργου που έλαβε έπαινο και το κείμενο που το συνόδευε:

                                           “Ο Έφιππος Καραϊσκάκης”                                            

 “Το άκουσμα και μόνο της φράσης «Ελληνική Επανάσταση του 1821» με γεμίζει έμπνευση. Φαντάζομαι σπουδαίους ήρωες, σαν τον Γεώργιο Καραϊσκάκη, πάνω στα άλογά τους, έτοιμους να πεθάνουν για την πατρίδα. Σαν σκέφτομαι τον Αγώνα που έδωσαν οι Έλληνες ενάντια σε μια πολύ ισχυρή δύναμη, την Οθωμανική Αυτοκρατορία, συλλογίζομαι πως οι Επαναστάτες δεν είχαν μόνο σωματική δύναμη και στρατηγική σκέψη, αλλά είχαν και ακλόνητη πίστη πως θα λευτερωθεί η χώρα μας.”

 

                           Παρακάτω μπορείτε να δείτε όλα τα έργα των παιδιών                                                        που έλαβαν βραβείο ή έπαινο στον Διαγωνισμό:                                         

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μας παιδιά,

Σας ενημερώνουμε ότι το Διαδικτυακό Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου ξεκινάει σήμερα, Παρασκευή 11/06/2021, από τις 16:00 έως τις 21:00 και συνεχίζεται και αύριο, Σάββατο 12/06/2021, από τις 09:00 έως τις 21:00. Σας επισυνάπτουμε και το Δελτίο Τύπου, για να ενημερωθείτε και να συνδεθείτε στο site που θα βρείτε μέσα. Στο site αυτό μπορείτε να δείτε και να απολαύσετε τις θεατρικές δράσεις των Σχολείων που συμμετέχουν, καθώς και τις δικές σας. Σας ευχόμαστε από καρδιάς Καλή Θέαση!!

Δελτίο Τύπου, Μαθητικό Φεστιβάλ_ Με το σακίδιο του Θεάτρου

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: Μόλις μπείτε στο site, θα πατήσετε ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ και:

1. Για τη “Λαχανοφρουτοθεραπεία” της Α΄ &  Β΄ τάξης, θα πατήσετε στην Κατηγορία: ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ/ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

2. Για το θέατρο σκιών “Ο Καραγκιόζης στην Επανάσταση” της Γ΄ τάξης, θα πατήσετε στην Κατηγορία: ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ κ΄ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ

3. Για το ραδιοφωνικό/ηχητικό θέατρο “Κι εμείς… με ανακύκλωση!!” της Δ΄ τάξης, θα πατήσετε στην Κατηγορία: ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Στις παραπάνω κατηγορίες είναι το Σχολείο μας καθώς και πολλά άλλα Σχολεία που συμμετέχουν. Μπορείτε να δείτε και πολλές άλλες δράσεις, καθώς επίσης να μπείτε και στις υπόλοιπες κατηγορίες και να απολαύσετε όλα τα θεατρικά δρώμενα. 

   ΠΟΛΛΑ “ΜΠΡΑΒΟ!!”  και ΠΟΛΛΑ “ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!” ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!

Από τη Δ/νση του Σχολείου

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΑΤΡΟΥ

       Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

  Σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο μας θα συμμετάσχει στο Διαδικτυακό Φεστιβάλ Θεάτρου, που διοργανώνεται από το 5ο  ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, με την υποστήριξη των   1ου, 2ου, 3ου, 4ου, 6ου  ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής και των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας,    Κρήτης, Νότιου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Στερεάς Ελλάδας, υπό τον συντονισμό                   της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής                         κ. Μποέμη Παναγιώτας, με τη συνεργασία Σ.Ε.Ε. και                   εκπαιδευτικών ΠΕ91 Θεατρικής Αγωγής.

  Το Φεστιβάλ Θεάτρου θα υλοποιηθεί διαδικτυακά την Παρασκευή 11 και το Σάββατο 12 Ιουνίου 2021. Σκοπός του Φεστιβάλ Θεάτρου είναι να αναδείξει τη συμβολή της Θεατρικής Αγωγής και του Θεάτρου στο σχολείο, την περίοδο της πανδημίας, η οποία έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να εκφραστούν και να τοποθετηθούν δημιουργικά και κριτικά απέναντι σε αυτό που βιώνουν, μέσα σε ένα ασφαλές αισθητικό και καλλιτεχνικό περιβάλλον. Επιπρόσθετα, μέσω του Φεστιβάλ Θεάτρου που απλώνεται σε 12 ΠΕ.Κ.Ε.Σ., δίνεται η δυνατότητα ανάδειξης του πολιτισμού του κάθε τόπου και πώς κοινωνικά χαρακτηριστικά και πολιτισμικά στοιχεία ενσωματώνονται δημιουργικά σε μία θεατρική δράση με τη σύμπραξη των εκπαιδευτικών μίας σχολικής μονάδας.

  Στο Φεστιβάλ Θεάτρου συμμετέχουν διαδικτυακά οι μαθητές/τριες των Α΄, Β΄, Γ΄ &  Δ΄ τάξεων του Σχολείου μας με βιντεοσκοπημένες και ηχογραφημένες θεατρικές δράσεις. Οι Α΄ &  Β΄ τάξεις θα παρουσιάσουν τη «Λαχανοφρουτοθεραπεία» από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Σχέδιο Δράσης του Θεματικού Κύκλου «Ζω καλύτερα – Ευ ζην»). Η Γ΄ τάξη θα παρουσιάσει Θέατρο Σκιών με τίτλο «Ο Καραγκιόζης στην Επανάσταση», με αφορμή τη συμπλήρωση των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση και η Δ΄ τάξη θα παρουσιάσει την παράσταση «Κι εμείς… με Ανακύκλωση» από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Σχέδιο Δράσης του Θεματικού Κύκλου «Φροντίζω το Περιβάλλον»).

           Προκειμένου το παιδί σας να συμμετάσχει στο Διαδικτυακό Μαθητικό                Φεστιβάλ Θεάτρου, είναι απαραίτητη η ενυπόγραφη συγκατάθεσή σας      στο παρακάτω έντυπο.

ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

Από τη Δ/νση του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο