Στο πλαίσιο της υλοποίησης δράσεων Αγωγής Υγείας σε συνεργασία με τα αρμόδια Υπουργεία Υγείας, Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υποδεχτήκαμε εχθές Τρίτη 21/01 τις επαγγελματίες υγείας κα Βαληνάκη Μαρία, κα Βενετικάκη Χαρά, κα Φραγκιαδάκη Θεονύμφη και κα Μπακέα Μαρινέττα από το Κέντρο Υγείας Ηρακλείου της 7ης ΥΠΕ για να μας παρουσιάσουν το πρόγραμμα διατροφής με τίτλο …Συνέχεια ανάγνωσης Τρώω έξυπνα! Νιώθω καλά !