Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης «Ομήρου Οδύσσεια»

Την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση «Οδύσσεια του Ομήρου», που διοργάνωσε το Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, σε συμπαραγωγή με την Παιδική Σκηνή Κάρμεν Ρουγγέρη. Μας δόθηκε η ευκαιρία να απολαύσουμε το Έπος του Ομήρου και το συναρπαστικό ταξίδι του Οδυσσέα, σε μια παράσταση δοσμένη με…Συνέχεια ανάγνωσης Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης «Ομήρου Οδύσσεια»

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση