“Les Petit Dejeuner Francais” Βιωματική δράση της ΣΤ΄ τάξης στο μάθημα των Γαλλικών

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε η δράση με τίτλο “Le Petit Déjeuner Français” (Το Γαλλικό Πρωινό) με την ΣΤ΄  τάξη και την υπεύθυνη εκπαιδευτικό των Γαλλικών κα Χατζηαθανασίου Ελευθερία. Στο πλαίσιο αυτού του project , οι μαθητές/τριες αφού έμαθαν το λεξιλόγιο για το πρωινό γεύμα, έφτιαξαν αφίσα με σχετικές λέξεις και εικόνες. Τέλος, συγκέντρωσαν και γεύτηκαν…Συνέχεια ανάγνωσης “Les Petit Dejeuner Francais” Βιωματική δράση της ΣΤ΄ τάξης στο μάθημα των Γαλλικών

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση