Εκδρομή της ΣΤ΄ τάξης στο ιστορικό κέντρο Ηρακλείου

   Την Παρασκευή 22/11/2024 τα παιδιά της ΣΤ τάξης επισκέφτηκαν την πόλη του Ηρακλείου, προκειμένου να περπατήσουν στα ιστορικά μονοπάτια της πόλης και να γνωρίσουν τα πολιτιστικά μνημεία, που άφησαν στο πέρασμά τους οι Βενετοί κατά τους παλιότερους αιώνες, όταν είχαν κατακτήσει το νησί της Κρήτης.    Το ταξίδι πίσω στον χρόνο, ξεκίνησε το πρωί…Συνέχεια ανάγνωσης Εκδρομή της ΣΤ΄ τάξης στο ιστορικό κέντρο Ηρακλείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση