Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Γοργόπης σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή μας γιορτή που φέτος έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα καθώς θα αποχαιρετήσουμε και τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης.
Σας περιμένουμε με χαρά την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 και ώρα 18.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου.
