Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΟΜΦΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΕΧΘΕΣ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΚΑΝ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΟΜΦΩΝ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ.
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΟΜΦΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΕΧΘΕΣ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΚΑΝ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΟΜΦΩΝ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ.
Ευχαριστούμε την προηγούμενη διεύθυνση της σχολικής μονάδας και ευελπιστούμε σε μια άριστη συνεργασία με γονείς, παιδιά και τοπικούς φορείς.
Με εκτίμηση
η διδακτική ομάδα του σχολείου και ο νέος διευθυντής.
Αποχαιρετιστήρια ομιλία της Διευθύντριας του σχολείου
Αγαπημένα μου παιδιά, αγαπητοί παρευρισκόμενοι,
Η γιορτή της λήξης του διδακτικού έτους οριοθετεί την ολοκλήρωση της προσπάθειας και της συνεργασίας.
Ειδικότερα για τα παιδιά της έκτης τάξης σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της φοίτησης στο δημοτικό. Είναι η ώρα που αφήνουν το πρώτο το σχολείο, μαζί την παιδική ηλικία και εισέρχονται στην εφηβεία.
Η αποψινή γιορτή αποτελεί για μένα συγκινησιακό σημείο αναφοράς, καθώς ολοκληρώνεται μία περίοδος έξι ετών στο τιμόνι του σχολείου. Έξι όμορφα χρόνια, δημιουργικά και παραγωγικά με πυξίδα το καλό των παιδιών και γνώμονα την αγάπη. Με γνώση κι επιμέλεια, με το παράδειγμα και το λόγο, αισθάνομαι πως συνέβαλα στην καλλιέργεια αξιών όπως η παιδεία, η δικαιοσύνη, η δημοκρατία και στη διαμόρφωση στάσεων ζωής, όπως η αλληλεγγύη, η ενσυναίσθηση, ο εθελοντισμός, ο σεβασμός.
Αγαπητοί γονείς, θυμάμαι από την πρώτη κιόλας στιγμή που ήρθα στο σχολείο με καλοδεχτήκατε και απλώσατε χέρι συνεργασίας. Ήσασταν πάντα δίπλα μου ενεργά, υποστηρικτικά και ουσιαστικά. Δώσατε χρώμα στο σχολείο ζωγραφίζοντας, πρωτοστατώντας στις εορταστικές εκδηλώσεις αλλά και παίρνοντας δραστική θέση σε προβλήματα, που άπτονταν της εκπαίδευσης των παιδιών σας.
Συνοδοιπόρους σε αυτό το ταξίδι είχα τους συναδέλφους μου. Πέραν των τριών πολύτιμων και τα έξι χρόνια, πέρασαν αξιόλογοι εκπαιδευτικοί από το σχολείο, οι οποίοι είχαν διάθεση να καινοτομήσουν, καθώς έβλεπαν να πνέει δημιουργικός άνεμος στους Γόμφους.
Στα χρόνια της πανδημίας που έλεγχαν, ανταποκριθήκαμε με εργατικότητα και ξεχωρίσαμε στο νομό. Δείγματα της σχολικής μας ζωής δημοσιοποιήσαμε στο blog που δημιουργήσαμε και στον τοπικό τύπο. Αλλάξαμε εξ΄ολοκλήρου το σχολικό εξοπλισμό. Κάναμε πολλές εθελοντικές δράσεις. Είμαι περήφανη για όλα αυτά.
Απόψε η βραδιά είναι αφιερωμένη στα παιδιά που καλωσορίσαμε στο σχολείο πριν έξι χρόνια. Τα πρωτάκια του σχολικού έτους 2017- 2018.
Να τους ευχηθώ ” καλή τύχη “, να παλεύουν για τα όνειρά τους, να αγωνίζονται, να αντιστέκονται, να σκέφτονται και να αξιολογούν ποιους θα έχουν κοντά τους, με έχουν ψηλά το κεφάλι, να επικεντρώνονται στους στόχους τους, να σέβονται τον εαυτό τους και τους συνανθρώπους μας, να ενδιαφέρονται για όσα συμβαίνουν γύρω μας.
Για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να ευχηθώ να είμαστε δίπλα στα παιδιά μας, να τους ενθαρρύνουμε στα όνειρά τους και να γιατρεύουμε τις πληγές τους με αγάπη και κατανόηση.
Σας ευχαριστώ για τις όμορφες εικόνες και τα ζεστά αισθήματα, που αφήσατε στην ψυχή μου, είναι ο πλούτος που δίνει δύναμη και ανταμείβει το δάσκαλο.
Μια εκδρομούλα στο κτήμα “Χαλίλι” έδωσε πολλή χαρά στους μαθητές μας, καθώς έπαιξαν, χόρεψαν, έφαγαν σουβλάκια και παγωτά! Δείτε μερικές όμορφες εικόνες!
Στα πλαίσια του προγράμματος etwinning με θέμα τη διατροφή, καλέσαμε την κ Τζένυ στο σχολείο κι ετοίμασε ασιατικές λιχουδιές για τους μαθητές μας. Δεν έμεινε τίποτα! Η κ. Τζένυ μας μίλησε για τις διατροφικές συνήθειες της χώρας καταγωγής της. Η εκδήλωση άρεσε πολύ στα παιδιά! Ευχαριστούμε κ. Τζένυ!
Μια όμορφη μαγιάτικη μέρα επισκεφτήκαμε το κτήμα της οικογένειας Τσιαρδάκα, που μας φιλοξένησε και στο παρελθόν. Με αφορμή την εκπόνηση προγράμματος e twinning με θέμα τη διατροφή, η γιαγιά Πολυξένη μας ετοίμασε πίτες και η οικοδέσποινα Αμαλία μας εντυπωσίασε με την άψογη φιλοξενία! Ξεναγηθήκαμε στο οινοποιείο τους και περάσαμε υπέροχα!
Την καλή διατροφή ακολουθεί ένα καλό βούρτσισμα των δοντιών. Πώς γίνεται αυτό σωστά μας είπε ο οδοντίατρος του Κέντρου Υγείας Πύλης. ο οποίος προχώρησε και σε έλεγχο των δοντιών.
Στα πλαίσια υλοποίησης προγράμματος e twinning με τίτλο “Έφαγα τον κόσμο να σε βρω”, που υλοποιεί το τμήμα Γ΄και Δ΄τάξης του σχολείου με τη διευθύντρια, προσκλήθηκε υπεύθυνη σχετικού προγράμματος του Υπουργείου Υγείας ,γιατρός του Κέντρου Υγείας Πύλης και ενημέρωσε τα παιδιά για συνήθειες υγιεινής διατροφής. Το ενδιαφέρον ήταν ζωηρό και οι ερωτήσεις πολλές.