Ένα πραγματικά υπέροχο μουσικό ταξίδι πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δημοτικό μας. Παρακολουθήσαμε ζωντανά, μαζί με ακόμη 170 σχολεία από όλη την Ελλάδα, το μουσικό αφιέρωμα στον Νικόλαο Σκαλκώτα που διοργάνωσε η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης (Κ.Ο.Θ.) με τίτλο: «Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα με την Κ.Ο.Θ.».
Μια μαγική περιήγηση σε πολλές από τις όμορφες περιοχές της χώρας μας μέσα από τη μουσική, μάγεψε τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας που διασκέδασαν, έμαθαν, άκουσαν και τελικά… χόρεψαν με μαέστρο την κ. Κάτια Μολφέση. Ξεκινώντας φυσικά με τον «Κλέφτικο», συνεχίζοντας με τον «Σεφνέικο», περνώντας από την Τήλο, απολαμβάνοντας τον «Κρητικό», χαιρετώντας τη Χίο και τη Σάμο με τον «Χιώτικο», στέλνοντας την αγάπη μας στη Ρόδο «Δωδεκανησιακή σουίτα αρ.1:5ο μέρος, του Γιώργου Κωνσταντινίδη», γυρνώντας στην Ηπειρωτική Ελλάδα μας με τον «Ηπειρώτικο», απολαμβάνοντας τον «Συρτό», επιστρέφοντας στη «Δωδεκανησιακή σουίτα αρ.1:6ο μέρος του Γιώργου Κωνσταντινίδη» και καταλήγοντας στον πολυαγαπημένο «Κλέφτικο», γιορτάσαμε τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση του 1821. Ελπίζουμε να αποτελέσουμε μέρος και άλλων τέτοιων πρωτοβουλιών.
Υπεύθυνος Διοργάνωσης: Γκρίμπας Βασίλειος


