Η Ε΄τάξη του σχολείου μας με τη φιλική συμμετοχή της Β΄τάξης ετοίμασε το παρακάτω βίντεο τιμώντας τα 200 χρόνια από την επανάσταση του γένους, εμπνευσμένο από τα βιβλία, που συγκέντρωσε υλοποιώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μοναχισμός και Ελληνισμός”.
Ο σύνδεσμος είναι ο εξής:
https://drive.google.com/file/d/1uEhDNqgTIUE-HfwEAnK7pAOz2oTbbODo/view?usp=sharing
