Επίσκεψη Πυροσβετικής.
Σήμερα είχαμε την τιμή να υποδεχτούμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία στο σχολείο μας! Τα παιδιά ενημερώθηκαν για την πρόληψη, την αντιμετώπιση πυρκαγιών και παρακολούθησαν επίδειξη εξοπλισμού. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους της Πυροσβεστικής για την πολύτιμη προσφορά τους και για το αίσθημα ασφάλειας που μας προσφέρουν καθημερινά!