Δημιουργία του Κήπου μας!!!
Δημιουργία και καλλωπισμός του Κήπου και της αυλής του Σχολείου μας!! Η Άνοιξη πλησιάζει και οι μικροί μας μαθητές αποφάσισαν να αφήσουν πίσω την εποχή του Χειμώνα και να καλλωπίσουν τον κήπο του Σχολείου. Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές επισκέφτηκαν την τοπική λαϊκή αγορά και αγόρασαν λουλούδια για να ομορφύνουν την αυλή του…