Διάκριση μαθητή σε καλλιτεχνικό διαγωνισμό του ΟΚΑΝΑ.
“Πρόσεχε τι βλέπεις” ήταν το μήνυμα του Γιώργου Μπατζιόλα στη ζωγραφιά που έκανε, παίρνοντας μέρος στο 12ο Καλλιτεχνικό διαγωνισμό του ΟΚΑΝΑ με θέμα: “Διαδίκτυο και Δίκτυα. Φαίνομαι-Είμαι-Επιλέγω”. Ζωγράφισε με μεράκι και ταλέντο και κέρδισε το 3ο Βραβείο. Συγχαρητήρια στον μαθητή μας και ευχόμαστε όλα “τα παιδιά του διαδικτύου” να κάνουν πράξη το σύνθημα του Γιώργου!