Διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.
Oμάδα μαθητών συμμετείχε σε Διαδικτυακό σεμινάριο του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Οι Μαθητές ενημερώθηκαν για το πώς να πλοηγούνται με ασφάλεια στο διαδίκτυο, για την υπερβολική ενασχόληση, τους κινδύνους που υπάρχουν στα κοινωνικά δίκτυα, στα διαδικτυακά παιχνίδια καθώς και πως να αποφεύγουν τις διαδικτυακές…