Το σχολείο μας γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία!
Η 3η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε το 1992 από τον ΟΗΕ ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Είναι μια ημέρα ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Για να τιμήσουμε τη μέρα αυτή, το σχολείο μας επισκέφτηκε το 2ο Δημοτικό Σχολείο Γιάννουλης, όπου στην αίθουσα εκδηλώσεων τους, μας περίμεναν οι μαθητές της Γ΄…