Πρωτομαγιά!!!

Με αφορμή τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια όμορφη εκπαιδευτική εκδρομή στην εξοχή, προσφέροντας στους μαθητές την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη φύση και την άνοιξη.

Κατά τη διάρκεια της εξόρμησης, τα παιδιά περιηγήθηκαν στον φυσικό χώρο, παρατήρησαν τα χρώματα και τα αρώματα της εποχής και με μεγάλο ενθουσιασμό μάζεψαν αγριολούλουδα. Η δραστηριότητα κορυφώθηκε με τη δημιουργία του παραδοσιακού πρωτομαγιάτικου στεφανιού, καθώς κάθε μαθητής έφτιαξε το δικό του στεφάνι χρησιμοποιώντας τα λουλούδια που είχε συλλέξει.

Τα παιδιά επέστρεψαν γεμάτα όμορφες εικόνες, χαμόγελα και υπερηφάνεια για τα έργα τους.1777574739781 1777574750856 1777574803874 1777575034615 1777575025833 1777575053397 1777575076511 1777574992284 1777574980415 1777574971879 1777574960677 1777574934738 1777574927606 1777574919455 1777574911438 1777574898126 1777575094347