Παρά τις αντίξοες συνθήκες ο εορτασμός της εθνικής επετείου του ΟΧΙ, τιμήθηκε με περηφάνεια από τους μικρούς μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Γαρεφείου. Οι μαθητές συμμετείχαν στη δοξολογία και κατέθεσαν στεφάνια στη μνήμη των ηρωικώς πεσόντων στον ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940.



Οκτ 12
Ευχαριστήριο για δωρεά μασκών στους μαθητές
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Γαρεφείου, ευχαριστούν τους : Οικογένεια Κόγιου και Σταυρίδου Στέλλα, ιδιοκτήτες της βιοτεχνίας κατασκευής και εμπορίας ενδυμάτων για την ευγενική τους προσφορά, στην δωρεάν διάθεση δύο μασκών για κάθε μαθητή του σχολείου μας.
Με εκτίμηση
Εκπαιδευτικοί και Μαθητές
του Σχολείου
Σεπ 26
Ανακοίνωση για το άνοιγμα των σχολείων
Ανακοίνωση για το άνοιγμα των σχολείων
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης οι σχολικές μονάδες του νομού Πέλλας θα ανοίξουν την Δευτέρα 28/09/2020
Το Δημοτικό Σχολείο Γαρεφείου, Θα ανοίξει τις πόρτες του για να υποδεχθεί τους μικρούς μαθητές του, την Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου στις 8.15 π.μ. τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας. Η χρήση της μάσκας για τους μαθητές είναι υποχρεωτική. Οι γονείς θα αφήνουν τα παιδιά τους στην αυλόπορτα του σχολείου όπου θα τα παραλαμβάνει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός και θα αποχωρούν. Θα σας παρακαλούσα τα παιδάκια να είναι εφοδιασμένα και με δεύτερη μάσκα . Το ολοήμερο πρόγραμμα θα λειτουργήσει κανονικά.
Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνει στις 13.15μ.μ. για τα παιδιά που δεν παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα. Για τους μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο πρόγραμμα η αποχώρηση θα γίνει στις 15.00μ.μ. και 16.00μ.μ.αντίστοιχα, και σύμφωνα με τις δηλώσεις σας.
Ο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί στις 10.00π.μ.
Σεπ 23
Οδηγίες για Τηλεδιάσκεψη
Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,
Στα προσωπικά σας e-mail σας έχουν δοθεί οδηγίες για την αυριανή τηλεδιάσκεψη με τους μαθητές όλων των τάξεων. Την Πέμπτη 24/9/2020 και ώρα 10:30 το πρωί.
Ο Διευθυντής του Σχολείου
Γεώργιος Λιούγκας
Σεπ 20
Αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων στο Ν. Πέλλας έως 25 Σεπτεμβρίου.
Όλες οι Σχολικές Μονάδες της Διεύθυνσης Π.Ε. Πέλλας θα παραμείνουν κλειστές για την φυσική παρουσία των μαθητών το διάστημα 21 έως 25 Σεπτεμβρίου 2020.
Παρακαλούνται οι γονείς των μαθητών να προσέλθουν τη Δευτέρα 21-9-2020 στο σχολείο, ώστε να παραλάβουν τα σχολικά βιβλία. Η προσέλευση των γονέων να γίνει σε μικρές ομάδες τηρουμένων όλων των μέτρων ασφαλείας και πρόληψης μεταδοτικότητας COVID.
Κατά την προσέλευση των γονέων στο σχολείο παρακαλούμε να γνωρίζεται τα προσωπικά e-mails σας, ώστε να γίνεται επικαιροποίηση των στοιχείων σας τα οποία θα χρειαστούν σε τηλεδιάσκεψη που θα γίνει με τους μαθητές
Ο Διευθυντής του Σχολείου
Λιούγκας Γεώργιος
Σεπ 16
Ανακοίνωση για τον Αγιασμό του Σχολείου μας- Ανακοινοποίηση στο ορθό
Ο αγιασμός του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:00 π.μ.
Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8:15 π.μ. Θα έχουν μαζί τους μάσκα, την τσάντα τους με την κασετίνα τους και ένα πρόχειρο τετράδιο.
Οι μαθητές θα αποχωρήσουν στη 1:15 μ.μ.
Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά από την Παρασκευή.
Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνεται με ευθύνη των γονέων που θα παρευρίσκονται στην αυλόπορτα του σχολείου ώστε να παραλάβουν τα παιδιά τους από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό.
Σεπ 13
Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων στην Πέλλα
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε πριν από λίγο στη ΔΕΘ σε συνέντευξη που παραχώρησε, ότι στα σχολεία στον Νομό Πέλλας θα δε θα ανοίξουν αύριο. Η έναρξη της σχολικής χρονιάς στον Νομό Πέλλας αναβάλλεται για τρεις μέρες. Μετά το πέρας των τριών ημερών θα επαναεξεταστούν τα επιδημιολογικά στοιχεία και θα ληφθούν νέες αποφάσεις.
Για ότι νεότερο προκύψει θα ενημερωθείτε εκ νέου.
Σεπ 11
Οδηγίες προφύλαξης από τον κορωνοϊό
Οδηγίες για τους γονείς & κηδεμόνες
Οδηγίες για τους μαθητές
Σεπ 11
Έναρξη Σχολικού Έτους 2020-2021
Αγιασμός Δημοτικού Σχολείου Γαρεφείου
Οδηγίες για τον Αγιασμό
Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 10:30. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο φορώντας τη μάσκα τους απαραιτήτως και θα τηρούνται όλα τα απαραίτητα μέτρα, οι αποστάσεις και οι κανόνες υγιεινής.
Με τη λήξη του Αγιασμού, οι μαθητές θα παραλάβουν τα βιβλία τους στην κάθε τάξη και θα αποχωρήσουν τηρουμένων των μέτρων.
Καλή σχολική χρονιά!













