Αγαπητοί γονείς, όλος ο πλανήτης βιώνει μια πρωτόγνωρη κατάσταση.
Αυτό που περνά ολόκληρη η ανθρωπότητα με την πανδημία του COVIT -19 είναι τραγικό. Καλούμαστε να απομονωθούμε για να προστατευθούμε. Ο εγκλεισμός μας στα σπίτια μας είναι το μοναδικό όπλο που έχουμε ως άνθρωποι απέναντι στη διασπορά του νέου ιού ο οποίος εξαπλώνεται με γεωμετρική πρόοδο. Τη στιγμή αυτή δε χρειάζεται ούτε να κυριευτούμε από φόβο και πανικό, αλλά ούτε και να αδιαφορούμε. Είναι ανάγκη να προστατεύσουμε τη ζωή μας και τη ζωή των αγαπημένων μας προσώπων. Στην προσπάθεια αυτή δεν πρέπει να λείψει η αισιοδοξία για το αύριο και αυτή πρέπει να μεταλαμπαδεύσουμε στα παιδιά μας. Συνέχεια ανάγνωσης




































