Σήμερα αντιπροσωπεία του σχολείου συμμετείχε στον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών (Αγίου Γρηγορίου Θεολόγου, Βασιλείου του Μεγάλου & Ιωάννου του Χρυσοστόμου) στον Ιερό Ναό Αποστόλου Ματθαίου σύμφωνα με την τήρηση όλων των μέτρων για τη μη διασπορά του ιού Covid-19.
Τα παιδιά παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία και άκουσαν την ομιλία που εκφωνήθηκε από την εκπαιδευτικό, Προκοπίδου Μαρία.
Οι Τρεις Ιεράρχες είναι οι Άγιοι προστάτες των Γραμμάτων και της Παιδείας, η ζωή και τα διδάγματά τους, επίκαιρα όσο ποτέ, δυναμώνουν και φωτίζουν όλους μας, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αποφθέυγματα
Άγιος Γρηγόριος Θεολόγος:
- Μη θέλεις να πείσεις με τα λόγια, αλλά με τα έργα. Μισώ τη διδασκαλία που είναι αντίθετη με τον τρόπο ζωής.
- Για τους ανθρώπους μεγάλη δόξα στη ζωή είναι η γνώση, αλλά και κακό για όσους την χρησιμοποιούν άσχημα.
Άγιος Βασίλειος ο Μέγας:
- Η ψυχή μας εξομοιώνεται με όσα σπουδάζει και πράττει με όσα αισθάνεται σύμφωνα με την κατεύθυνση που της δώσαμε.
- Δώσε πρώτη κληρονομιά στα παιδιά σου την αρετή και ύστερα μοίρασέ τους την περιουσία σου.
Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος:
- Οι καλοί παιδαγωγοί ενεργούν όπως οι γεωργοί, οι οποίοι κλαδεύουν μερικά φυτά και άλλα τα αφήνουν να μεγαλώσουν. Μερικές φορές τιμωρούν την κακότητα, ενώ ενθαρρύνουν και προάγουν το καλό.
- Η αιτία της ανατροπής των πάντων είναι ότι δεν φροντίζουμε τα δικά μας παιδιά. Φροντίζουμε για τα σώματά τους, περιφρονούμε, όμως, την αγωγή της ψυχής τους. Θέλεις παιδί υπάκουο; Από τα πρώτα βήματά του ανάθρεψέ το εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου.


