Τι προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση

Με μάσκα και δύο self-test την εβδομάδα (σ.σ. Για την πρώτη εβδομάδα προβλέπονται δύο -Για την μεθεπόμενη εβδομάδα θα αποφασιστεί εάν θα γίνουν ένα ή δύο) , τα οποία θα πραγματοποιούνται την Κυριακή και Τετάρτη θα επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών εκπαιδευτικών και διοικητικό προσωπικό των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων στα σχολεία , τα οποία θα επαναλειτουργήσουν , διά ζώσης, από τις 10 Μαΐου, καθώς και στους που κάνουν πρακτική άσκηση.
Ειδικότερα:
Από σήμερα Τετάρτη 5 Μαΐου έως το Σάββατο 8/ Μαΐου από τα φαρμακεία, μόνο σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και διοικητικό προσωπικό πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και φοιτητών που κάνουν πρακτική άσκηση.
Το δεύτερο τεστ μαθητών και εκπαιδευτικών για την επόμενη εβδομάδα θα είναι διαθέσιμο από τη Δευτέρα 10 Μαΐου.
“Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, τότε δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από τη σχολική μονάδα”
“Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί και το λοιπό προσωπικό των σχολείων δεν υποβάλλονται σε διαγνωστικό έλεγχο ή δεν καταχωρίζουν το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου, η αρμόδια για θέματα προσωπικού υπηρεσία του φορέα προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την περικοπή των αποδοχών”
Σχετικά με τις διαδικασίες των self-test δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης Κονή Υπουργική Απόφαση.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Εδικότερα σύμφωνα με την απόφαση:
Διαδικασία προμήθειας και διενέργεια του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 – Δήλωση του αποτελέσματος Συνέχεια ανάγνωσης