Ανακοίνωση για τηλεκπαίδευση

24-01-22 Νέα ανακοίνωση του ΓΓ Α΄θμιας, Β΄θμιας και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Αλ.Κόπτση για την τηλεκπαίδευση

Το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρου Κόπτση, ανακοινώνει:

-Λόγω της κήρυξης γενικής αργίας, ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τρίτη 25/1, τηλεκπαίδευση στις περιοχές στις οποίες τα σχολεία παραμένουν κλειστά με απόφαση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εξ αιτίας της κακοκαιρίας (καθώς δεν θα υπάρχει ούτε διοικητικό προσωπικό για την τεχνική υποστήριξη της τηλεκπαίδευσης). Στις περιοχής που δεν έχουν πληγεί, τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά.

-Σελφ τεστ δεν θα διενεργηθούν αύριο στις περιοχές με κλειστά σχολεία. Θα δοθούν νέες οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για το πρόγραμμα διενέργειας σελφ τεστ αυτήν την εβδομάδα στις περιοχές αυτές.

Πηγή:https://www.minedu.gov.gr/news/51226-24-01-22-nea-anakoinosi-tou-gg-a-thmias-v-thmias-kai-eidikis-agogis-kai-ekpaidefsis-al-koptsi-gia-tin-tilekpaidefsi

Διάθεση self test

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει:

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου έως και το Σάββατο 22 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 24 Ιανουαρίου έως και 8 Φεβρουαρίου 2022.

Υπενθυμίζεται ότι: Συνέχεια ανάγνωσης

Ταξίδι με τη φαντασία μας…

Οι μαθητές της Γ-Δ τάξης έφτιαξαν με τουβλάκια, με τη βοήθεια της δασκάλας των Αγγλικών τους το Big Ben! Ταξιδεύουμε με τη φαντασία μας και βάζουμε στόχους για μελλοντικά ταξίδια…IMG 7012163f78edb9ec7e3d25c85d4cf694 V IMG 0a55668211ae8ad95f3a7614db5e1919 V

Διάθεση self test

Ανακοίνωση από το  Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  – self-test για μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς.

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022.

Υπενθυμίζεται ότι: Συνέχεια ανάγνωσης

Καλά Χριστούγεννα!!!

IMG 20211223 084421

Οι μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Γαρεφείου σας εύχονται ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά!Ελπίζουμε η νέα χρονιά να είναι καλύτερη από τις προηγούμενες και να μας βρει όλους υγιείς και με αγάπη στην καρδιά μας!

Μύρισε Χριστούγεννα!

IMG 9d35bf6222204672d0ac76b69c710e9b V

Χριστούγεννα μύρισε στο σχολείο μας! Οι μαθητές μας άφησαν για λίγο τα μολύβια και τα τετράδια και έπιασαν τις κουτάλες και τις κατσαρόλες: Με χαρά δημιούργησαν, συνεργάστηκαν και δοκίμασαν πεντανόστιμα χριστουγεννιάτικα γλυκά! Συνέχεια ανάγνωσης

Τοποθέτηση καθισμάτων

IMG 20211221 085818 IMG 20211221 085810Με χαρά παραλάβαμε σήμερα το πρωί 4 παγκάκια από το Δήμο Αλμωπίας τα οποία και τοποθετήθηκαν διάσπαρτα στον αύλειο χώρο του σχολείου. Είμαστε σίγουροι ότι οι μαθητές μας θα τα ευχαριστηθούν στα διαλείμματά τους!

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες

IMG 4a04312eb422046919388a70aaf8954c V 1

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας βιωματικές δράσεις. Οι μαθητές αρχικά ενημερώθηκαν για τις κατηγορίες ειδικών αναγκών και έμαθαν για τις δυνατότητες αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες. Κατόπιν κλήθηκαν να μπουν στη θέση τους  και να προσπαθήσουν να μετακινηθούν χωρίς να βλέπουν, να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν στη νοηματική γλώσσα , να παίξουν μπάσκετ και να κινηθούν με αναπηρικό αμαξίδιο.  Να ευχαριστήσουμε το ΕΕΕΕΚ Αριδαίας για τον δανεισμό του αμαξιδίου!

Συνέχεια ανάγνωσης

Δόντια Γερά, Τρώγοντας Υγιεινά

.jpg

Στα πλαίσια του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Α’ τάξης ασχοληθήκαμε με την υγιεινή διατροφή και το πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τα δόντια μας. Για να δούμε μάλιστα πόσο κακό κάνουν κάποιες τροφές στα δόντια μας κάναμε  ένα πείραμα. Σε τρία ποτηράκια τοποθετήσαμε τρία αυγά (το τσόφλι τους μοιάζει με τα δόντια μας!) Έπειτα γεμίσαμε το ένα ποτήρι με ξύδι, το δεύτερο με στοματικό διάλυμα και το τρίτο με αναψυκτικό τύπου cola. Το αποτέλεσμα που ανακαλύψαμε μετά από λίγες μέρες μας άφησε  με το στόμα ανοιχτό! Τα αυγά που είχαμε τοποθετήσει στο ξύδι και στο αναψυκτικό είχαν μαυρίσει. Το αυγό που ήταν στο ξύδι είχε πια μαλακό τσόφλι. Κάτι τέτοιο παθαίνουν και τα δόντια μας από τα οξέα και τα αναψυκτικά. Το αυγό που είχαμε βάλει στο στοματικό διάλυμα ήταν άσπρο και δυνατό. Αυτό μας έκανε πολύ χαρούμενους και γι’ αυτό συμφωνήσαμε πως αν φροντίζουμε σωστά τα δόντια μας θα είναι για πάντα γερά και δυνατά! Συνέχεια ανάγνωσης

Διάθεση self test

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από σήμερα  Τετάρτη 17 Νοεμβρίου ως και το Σάββατο 27 Νοεμβρίου, δύο συσκευασίες με  συνολικά δέκα (10) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 23 Νοεμβρίου μέχρι και τις γιορτές των Χριστουγέννων και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι:

* το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο,

* ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,

* βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση