15 Σεπτεμβρίου 2022 αρχείο

Ευχαριστήριο μήνυμα προς το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Γαρεφείου.

image1

        Ο Διευθυντής και το διδακτικό προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Γαρεφείου, ευχαριστούν θερμά το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Σχολείου για τη διαρκή συνεισφορά στην επίλυσή ζητημάτων και στην κάλυψη των αναγκών που προκύπτουν. Ο σύλλογος με το ξεκίνημα της χρονιάς επένδυσε με πέτρα τη βάση των ιστών των σημαιών και φρόντισε …

Συνέχεια ανάγνωσης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση