Τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε με ευλάβεια ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Οι μαθητές προσήλθαν με χαρά και ανυπομονησία στο σχολείο. Μετά την τέλεση του αγιασμού, μπήκαν στις τάξεις τους όπου τους δόθηκαν τα νέα τους βιβλία και έγινε ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Ευχόμαστε σε μαθητές, …










